• Quiz van de week:
    Welk Once Upon a Time personage ben je?

    Stel je voor... je loopt rustig door het bos en plotseling zie je een groot, glinsterend portaal. Zonder al te veel na te denken spring je erin en in een mum van tijd weet je niet wat je is overkomen. Je bent zojuist beland in de wereld van Once Upon a Time, de wereld van draken, feeën en heksen. Laat je fantasie tot leven komen en kom erachter welke rol jij vervult in dit magische sprookje!



    nu doen

    Topic van de week:
    Nieuwe hobby samen met mama!

    Story van de week:
    Het Aardse Leven • OP
    Wanneer de planeet Elementria wordt verwoest weet een groep vluchtelingen te ontkomen. Ze schieten zichzelf de ruimte in opzoek naar een nieuw thuis. Wanneer ze in de baan van de aarde raken en door de zwaartekracht worden aangetrokken, storten ze neer op deze planeet. Slechts twee overlevende zijn verspreid over een groot gebied. Chase wordt wakker in een groot veld en Aron ontwaakt in een witte kamer zonder zijn geheugen. Ook ontmoet Chase een meisje die veel op (lees verder)

    Poll van de week:
    Je woont op de 49e verdieping van een flat zonder lift of je digitale communicatie moet vanaf vandaag met handgeschreven brieven
    - 49e verdieping
    - Handgeschreven brieven

    Foto van de week:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=263605

    Gedicht van de week:
    Nevelbergen
    Ver over nevelbergen koud
    Naar kerkers diep en grotten oud
    Daar leeft Smaug het heilig beest
    Hij die door allen wordt gevreesd.

    Koning onder de berg voor zoveel jaar
    In zijn slaap geen groot gevaar
    Liggend in zijn berg van goud
    Wordt hij langzaam oud.

    Uit zijn slaap gewekt door ruiter van vaten
    Die hij na bedrog niet meer gaan kan laten
    Wachtend op de prins van lang gelee’
    Tot deze zal maken, zijn entree,

    In het hol van de goudliefhebbende draak
    Waar de prins zal nemen zijn langverwachte wraak
    Ook bij het volk dat ooit was verslagen
    Zal de zon de nacht weer verjagen.

    Ver over nevelbergen koud
    Boven meren door mens bebouwd
    Daar sterft Smaug het heilig beest
    Hij die

    RPG van de week:
    RPG || Kidnapped and for sale [16+]|| Rollentopic 001.

    Lijstje van de week:
    Types in de bioscoop

    Columns deze week:
    Informatie en communicatie

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 maart 2015 - 10:04 ]


    Dit is mijn signature...

    Mijn verhaal in de nieuwsbrief? Ik hoopte hier al maanden op en nu is het eindelijk zover =3
    Heel erg bedankt!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jay! Mijn quiz!


    I solemly swear that I am up to no good

    Yeah, mijn topic! :3

    En dat lijstje is vet grappig, hahaha. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kun je ook dingen opgeven voor de nieuwsbrief?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Kun je ook dingen opgeven voor de nieuwsbrief?


    Jup, kliksel!





    Even aan de mods: Is het misschien leuk/handig om in iedere nieuwsbrief toch ook de link te plaatsen naar het topic waarin men dingen kan opgeven voor in de nieuwsbrief? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Jup, kliksel!

    Even aan de mods: Is het misschien leuk/handig om in iedere nieuwsbrief toch ook de link te plaatsen naar het topic waarin men dingen kan opgeven voor in de nieuwsbrief? ^^

    Thanks! :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Jup, kliksel!





    Even aan de mods: Is het misschien leuk/handig om in iedere nieuwsbrief toch ook de link te plaatsen naar het topic waarin men dingen kan opgeven voor in de nieuwsbrief? ^^

    Dat kunnen wij niet. =P
    Wij zoeken alleen maar de items bijeen en vullen die in, in een script. En eht zou stom zijn om iedere week als topic van de week het opgeeftopic te hebben. :')

    Ik weet niet of het voor Rutger in te stellen valt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat konijntje. Super cute!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat kunnen wij niet. =P
    Wij zoeken alleen maar de items bijeen en vullen die in, in een script. En eht zou stom zijn om iedere week als topic van de week het opgeeftopic te hebben. :')

    Ik weet niet of het voor Rutger in te stellen valt.


    Oh. Ik dacht dat jullie de nieuwsbrief maakten en dat Rutger het gewoon in een topic op het forum zette. Sorry! :p

    Maar ik bedoel gewoon dat er in het klein onderaan de nieuwsbrief iets staat in de trant van
    ''Wil jij graag iets opgeven voor in de nieuwsbrief? Klik dan hier!''


    En dan ''hier'' is de link van dat topic waarin je suggesties kunt doen voor in de nieuwsbrief. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    En dan ''hier'' is de link van dat topic waarin je suggesties kunt doen voor in de nieuwsbrief. c:

    Nee, wij maken het en zetten het in een programma. En Emma (Krull) activeert dat dan op zondag. =)

    Ik weet niet of dat mogelijk is. Ook omdat het topic ver vol is en dan weer een nieuw topic aangemaakt moet worden. Maar ik zal het mee op de suggestielijst zetten. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jeej Kyle's story en Yolanda's topic. Leuke foto trouwens (:


    16 - 09 - '17

    Scandal schreef:
    (...)
    Nee, wij maken het en zetten het in een programma. En Emma (Krull) activeert dat dan op zondag. =)

    Ik weet niet of dat mogelijk is. Ook omdat het topic ver vol is en dan weer een nieuw topic aangemaakt moet worden. Maar ik zal het mee op de suggestielijst zetten. =)[/quote

    Ooh okido. Dankje voor de verduidelijking. En dat je het op de suggestielijst wilt zetten. Maar je hebt idd gelijk dat het in principe al best vol is. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yay, mijn gedicht! C:

    Zweinstein schreef:
    En dat lijstje is vet grappig, hahaha. :')


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ik vind die Harmony wel een cuterd.


    wat was dit ookalweer

    Yeah mijn lijstje staat erin :D


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face