• Een tijdje geleden ben ik met Cresseyde een Divergent verhaal begonnen en het is beter geworden dan ik ooit had kunnen hopen. Ik vind het zelf een waanzinnig gaaf verhaal en het idee staat er al grotendeels, maar we zitten met schrijven nog eigenlijk ergens bij het begin zeg maar. Helaas heeft Freya er geen tijd meer voor, ze is dit jaar namleijk begonnen aan de universiteit in België. Ik zoek dus een nieuwe co, iemand die net zo awsome is als haar!:Y)
    Je moet bereid zijn te brainstormen met mij want desondanks dat er al veel staat voegde Freya en ik steeds nieuwe dingen toe en die maakte het verhaal alleen maar beter Daarnaast moet je 1000 woorden per hoofdstuk kunnen schrijven en ook genoeg tijd hebben om te schrijven. Kijk ik ga niet moeilijk doen als je een keer een week geen tijd hebt omdat je proefwerk/tentamens/examens of wat dan ook hebt, dat heb ik namelijk ook, maar over het algemeen wil ik wel iemand die tijd heeft. Daarnaast zou ik het wel fijn vinden als de nieuwe co niet het hele personage gaat aanpassen want de personages hebben al een karakter.

    Dit is het verhaal:



    Casey en Ezra zijn een tweeling die na hun geboorte van elkaar zijn gescheiden. Ezra woont in Chicago en Casey woont in de Rand samen met haar moeder. Als Ezra een ongeval krijgt en in Chicago niet geholpen kan worden, worden de meisjes in het geheim midden in de nacht verwisseld.



    Jump into the dark
    Take the risk
    Make the fall
    It may be worth it all.



    Take a chance.


    SPECS and Cresseyde
    Gebaseerd op de Divergent serie
    Geschreven in het Nederlands
    Commentaar altijd welkom


    Interesse? Klik hier!

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 17:58 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het op zo'n manier moeilijk om voor een ander in te springen, dus ik ga passen. Nog veel succes met het zoeken!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Ik vind het op zo'n manier moeilijk om voor een ander in te springen, dus ik ga passen. Nog veel succes met het zoeken!


    Dat is jammer, jij was wel een van de mensen die ik wellicht had willen vragen.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat is jammer, jij was wel een van de mensen die ik wellicht had willen vragen.=3


    Serieus? Wat een eer, haha (:


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Serieus? Wat een eer, haha (:


    Ja, serieus ja.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Niemand?


    You were born original, don't die as a copy.

    Reigns schreef:
    Ik vind het op zo'n manier moeilijk om voor een ander in te springen, dus ik ga passen. Nog veel succes met het zoeken!


    -