• Naar het idee van Astrifero. Helaas is dit nooit gestart, dus wil ik het met een paar kleine aanpassingen opnieuw proberen:

    Kidnapped and for sale




    De al jaren gezochte jongensbende is weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige meisjes, door heel Amerika. De jongens behandelen hen net als slaven en misbruiken ze, niet alleen fysiek, maar ook mentaal en tegenspraak wordt hard aangepakt.. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Maar alles verandert als elk van hen een meisje ontvoerd op een stille zaterdagavond. De jongens hun baas is niet blij met de lage opbrengst van de laatste tijd. De zes jongens hebben het geld dus hard nodig en ontvoeren de zes meiden op zes verschillende plaatsen in Amerika op dezelfde avond. Maar na enkele dagen merken ze iets vreemds. De jongens krijgen elk een band met de meisjes, worden zelfs verliefd op een van de meisjes of wat dan ook. De jongens realiseren zich eindelijk waar ze de meisjes op gekozen hebben in hun haast van die avond; omdat de meiden hen aardig leken.Toch hebben ze het geld hard nodig en moeten de meiden verkocht worden. De jongens proberen de meiden te beschermen, terwijl hun klanten en baas ongeduldig wachten op iets waarvan ze niet weten wat het is. Worden de meiden dan toch verkocht? Vinden de jongens een oplossing om hun ongeduldige baas en klanten te misleiden? Eindigen de jongens in de gevangenis?


    Regels
    - Geen perfecte personnages, alsjeblieft ook niet alleen maar dezelfde personages.
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 200 woorden.
    - Reserveringen worden na twee dagen weggehaald. Zelfs half ingevuld valt nog onder reservering. Als dit niet lukt kan de reservatie periode verlengt worden.
    - 16 + is toegestaan, zelf soms nodig, maar wel onder een spoiler voor de mensen die het niet willen lezen.
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub
    - Tenminste 3 keer per week reageren
    - Als je 3 van deze regels overtreed zit je er zonder pardon uit.
    - Hou het realistisch, dus er kunnen bijvoorbeeld geen lieve jongens zijn die hier eigenlijk niet mee akkoord zijn, hè (;.
    -Alleen ik maak nieuwe topics aan. Tenzij ik iemand aangewezen heb, omdat ik weet dat ik lange tijd afwezig zal zijn.
    - Have fun

    Invullijst
    Naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd : Meisjes 16-20 , jongens 18-25, klanten 20+
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    Extra :
    Jongen waardoor je ontvoerd wordt: (Voor de meiden)
    Meisje dat door je ontvoerd wordt: (Voor de jongens.)


    Rollen: Nog een onbeperkt aantal klanten beschikbaar.
    Meiden: (6/6) Vol (voor nu)
    - Camilla Almas Mallalai (17) - Astrifero || 1.2
    - Agathe Novalie Thosaen (17) - Philia || 1.1
    - Soraya Florènce Renner (19) Dumbledore || 1.1
    - Tatum Lorence Stallone(19) - Alate || 1.5
    - Aurelia Vermomt (18) - Wanderings || 1.3
    - Jennifer Rose Keane (19)- MrsMessi || 1.1

    Jongens: (5/6)
    - Grayson Declan Gabriel Merlin.(22) - Philia || 1.2
    - Lyron Lexim Diangelous (24) - Orochi || 1.3
    - Francis Alexander Severn (21) - Serenata || 1.1
    - Colton Miles Asher Merlin (20)- Raccoon || 1.3
    - Patrick Murray (25) - Elpis || 1,4
    - Augustus Oliver O'Donnel (23) || Raccoon|| 1,5



    Klanten:
    - Dorian Larbert (33) - Elpis || 1.3


    Het huis van de jongens: (Net buiten San Fransisco)

    Het huis staat geregistreerd als een studenten huis, dat wordt betaald door een oom van een van de jongens.
    Het bovenste gedeelte [begaande grond en twee verdiepingen ] ]is waar de jongens wonen en waar de meiden over het algemeen normaal niet van zien.
    Kamer waar ze de klanten ontvangen. || Keuken en eetkamer || Woonkamer || Buitenterras. || Slaap en badkamers mogen jullie zelfbepalen, net als andere eventuele kamers. Maar let erop! Het huis is niet immens groot.
    De kelder is waar de meiden over het algemeen verblijven. De kelder is geluidsdicht, staat niet op de plattegrond en de deur is verstopt als boekenkast, hoe cliche van de jongens.



    *Nou, ik zit persoonlijk van 9 tot 13 maart in Spanje, heb wel WiFi, dus zal het topic zo goed als ik kan bijhouden^^
    *Als je al eerder mee willen doen en een personage heb gemaakt bij kidnapped by unknown, mag je in overleg met hetzelfde personage aan deze RPG meedoen, aangezien het een Reboot is.
    *In eerste instantie mogen jullie zelf bepalen wie, wie ontvoerd en wie door wie ontvoerd wordt zodra alle jongens en meisjes er zijn. Merk ik dat hierbij mensen worden buitengesloten loot ik alsnog.
    *Klanten kunnen altijd, aangezien het een geval van hoogste bieder is. Bij veel animo (voor zowel meiden als jongens) kunnen er eventueel nog rollen voor meiden en jongens vrijkomen.


    RPG Datum: De RPG 'begint' op Zaterdag ochtend 25 Juli 2015. De ochtend nadat de meiden ontvoerd zijn. De jongens worden wakker in hun eigen bedden en de meiden met ze zessen in de kelder. Ze zitten vast met een enkels aan een ketting aan de muur. Er liggen wel matrassen op de vloer.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 19:32 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mijn personage is bijna af. Ik ga vanavond uiteten en als het lukt heb ik hem morgen of vanavond af.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 17:34 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Orochi schreef:
    Mijn personage is bijna af. Ik ga vanavond uiteten en als het lukt heb ik hem morgen of vanavond af.



    Als het niet lukt Is het ook geen probleem hoor... Ik ben bang dat die laatste jongen niet snel komt :/.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Op zich wil ik best wel de laatste jongen bijnemen als niemand wilt ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Op zich wil ik best wel de laatste jongen bijnemen als niemand wilt ?



    Alleen als je je niet verplicht voelt ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)


    Alleen als je je niet verplicht voelt ^^.



    Ofcourse not ^^ ik zal zo even kijken , daarbij lag Q er ook zo'n uur bij jullie uit?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)


    Ofcourse not ^^ ik zal zo even kijken , daarbij lag Q er ook zo'n uur bij jullie uit?


    Ja! Ik kan er net pas weer op..


    Faith is everything.

    Raccoon schreef:
    (...)


    Ofcourse not ^^ ik zal zo even kijken , daarbij lag Q er ook zo'n uur bij jullie uit?


    Jup... Net toen ik het praattopic wilde aanmaken... Maar hier is het!
    Kidnapped and for sale || Praattopic.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Eventueel wil ik ook wel die laatste jongen
    Maar ben niet zo goed in personages op 1 zo een pagina te zetten


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Ik zal mijn rol vanavond afmaken. (:

    BadDreams_ schreef:
    Eventueel wil ik ook wel die laatste jongen
    Maar ben niet zo goed in personages op 1 zo een pagina te zetten


    Ik zet voor nu Raccoon erbij en als je dan nog een personage wil en kan maken, dan heb ik voor meiden nog Sabaism die een meid wilde.


    We've lived in the shadows for far too long.

    BadDreams_ schreef:
    Eventueel wil ik ook wel die laatste jongen
    Maar ben niet zo goed in personages op 1 zo een pagina te zetten


    Voor mij is dit geen probleem ^^ En hoe bedoel je? Je personage in 1 post? Dat is best gemakkelijk hoor ^^ Gewoon op het icoontje met het potloodje klikken op jou post en dan kun je deze aanpassen zonder daarvoor een nieuwe reactie te posten ^^

    @Phila , Okey :3

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 20:07 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH






    Augustus Oliver O'Donnel



    Bijnaam : Gus, zo gaat hij zichzelf voorstellen tegen de meiden om zijn identiteit te bewaren, het kan wel eens dat de jongens hem Augustus of August noemen, maar zijn blik zal vuur spatten moest dit gebeuren tegenover een klant of meid.
    Leeftijd : August is 23 zomers oud en verjaard op 21 Augustus wat hem het sterrenbeeld leeuw schenkt
    Innerlijk :

    Augustus heeft een sterke persoonlijkheid en weet wat hij wilt, hij komt tegenover anderen vaak intimiderend over en kan nogal een rotzak zijn. Gus beleefd zijn emoties enorm hevig, meestal is hij tevreden en dat kan zich uiten in actiefheid of lachen, hij kan niet lang stilzitten maar kan serieus blijven als het moet, eens hij verdrietig is kan hij in alle staten zijn, zoals de dood van zijn broertje kan het zich zelf uiten tot agressie, eens hij boos is is hij luidruchtig en brult hij alles uit. Echter zijn er ook emoties die hij nog niet beleefd heeft zoals verliefdheid en tevredenheid. Hij is nooit tevreden met zijn leven en het is nooit genoeg, hij wilt altijd maar meer en meer en kan dan gefrustreerd worden. Hij heeft nog nooit het gevoel gehad dat er een doel voltooid was in zijn leven. Augustus word nooit graag opgedragen wat hij moet doen ookal is het een bevel van een hoger iemand, dus als er klanten in het huis zijn stuurt de rest hem liever weg dan dat ze een gehele discussie moeten aanhoren waar Gus zijn gelijk wilt krijgen.
    Augustus is een harde werker en heeft niet graag op en dat waarderen de meeste wel van hem. Hij is dan ook diegene die een peptalk zal weten te geven en wat de leiding neemt, maar een echte leider wilt hij niet zijn. De verantwoordelijkheid drukt dan tegen zijn schouders aan en hij wilt niet weer falen zoals bij zijn broertje. Dat onderwerp ligt hem dan ook heel gevoelig en je moet er je mond niet over openen of je krijgt een snauw en een beet terug. Gus heeft een grote mond en heeft een groot gedacht van zichzelf waardoor hij als arrogant gezien word en dat is hij zeker. Hij denkt niet na voordat hij iets zegt en heeft geen spijt van zijn woorden. Tegenover vrienden is hij loyaal en hartelijk, zelfs gul als hij wat geld heeft. Hij vertrouwd hen en hoopt ook dat ze hetzelfde terug doen, soms kan August wat manipulatief zijn en moet je oppassen als hij wat van je wil.


    Uiterlijk : Augustus is een jonge twintiger die best knap te noemen is. Met zijn blonde haren en groenige kijkers weet hij rap meisjesharten te veroveren. Gus is van Amerikaanse afkomst en heeft een lichteginte houdskleur, ook zijn in de zomer zijn lokken goudkleurig in de winter kunnen zijn haren haast wit uitslaan. Zijn betoverende kijkers zijn een speciaal geval, ze lijken op eerste zich bruin, maar in het licht slaan ze lente groen uit. Ook lijkt zijn ene oog een donkerder kleur uit te slaan wat betekend dat hij een lichte vorm van hetrochromia heeft. Gus heeft volle zalmroze lippen en een strakke kaaklijn.
    Augustus is sportief gebouwd en heeft een slank lichaam ook rijkt hij nog eens de lengte van 1m86 waardoor hij wel opvalt.
    Gus draagt meestal een leren jack met daaronder een wit shirt of tanktop, hij is dol op die jaren 50 kledij, wat de John Travolta look een beetje verklaard al heeft Gus er zijn eigen touch aan. Gus heeft geen lichaamsversieringen en het boeit hem ook niet zoveel, wel heeft hij vaak littekens en blauwe plekken op zijn lichaam staan, maar meer daarover in geschiedenis.

    Geschiedenis : Gus is geboren op een warme zomer dag te San Francisco van de familie O'Donnel, een arbeidersgezinnetje die tevreden hun eerste zoontje verwelkomden. Thuis had Augustus twee oudere zusjes, een tweeling April en May , best ironisch gezien ze geboren zijn op de laatste dag van april en de eerste van mei. Zijn ouders hadden wat met de maanden en dagen van het jaar. Zijn vader werkte in een autofabriek en zijn moeder had een kleine koffieshop waar ze ook woonden. Gus had een normaal leven, had wat irritante zusjes en op de leeftijd van 5 kreeg hij er een kleine broer bij, Valentino, geboren op Valentijn. Gus was erg beschermend over zijn kleine broertje, hij wilde een goede grote broer zijn en het kleintje beschermen van zijn treiterende zusjes van 11. Het gezinnetje groeide goed op, Augustus kreeg interesse in kickboksen en was erg goed op zijn veertiende, hij deed mee aan wedstijden en alles was no een vriendelijke bedoeling, tot zijn kleine broertje dood terug gevonden was op de zolder. Dit was zo'n 5 jaar terug, het jongetje van veertien had zichzelf van kant gemaakt door gruwelijke pesterijen die zich voordeden op school, iets waar Gus nooit weet van had. Toen Augustus enkele maanden na de dood van zijn broertje nog eens door kreeg dat zijn ouders van de pesterijen af wisten en zelf wisten wie de pestkop was ging hij weg. Op zoek naar de persoon die verantwoordelijk was voor de dood van zijn kleine broertje. Dit was een meisje, een meisje dat nog eens 3 jaar ouder was geweest dan zijn broertje. Augustus had het dat meisjes leven zuur gemaakt, ze is uiteindelijk met zware verwondingen in het ziekenhuis beland en dan heeft Gus de voeten genomen. Hij is voor geld te verdienen begonnen met gokgevechten voor geld en doet dit nog steeds om zijn frustraties kwijt te kunnen. Het is dus beter voor de meiden om het rustig aan te doen, want deze kerel vind het niet erg om meisjes te slaan.

    Extra: Augustus is een kettingroker en rookt zo'n pakje per dag op, hij ziet het niet echt als een verslaving ,maar dat is het weldegelijk. Ook draagt hij een ketting met een kruisje aan, dit is heilig voor hem en het zal je beste dagje niet zijn als je het van hem afneemt.
    Meisje dat door je ontvoerd wordt:

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 13:05 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    Naam
          Tatum Lorence Stallone

    Bijnaam
    • Tate
    • Blue

          Door een groot aantal mensen wordt Tatum gewoon bij haar volledige naam genoemd, alhoewel bijvoorbeeld haar ouders haar Tate noemen en de rest van haar bekenden - vrienden, broers - noemen haar Blue, vanwege de blauwige/turqouise lokken.

    Leeftijd
    • 19, 31 maart

    Innerlijk
          Tatum is net als haar broers een onmogelijk, verwarrend persoon — die op erg sarcastisch kan zijn, maar met zo goed dromerig. Haar twee oudste broers lijken meer op elkaar, beide zijn de bedachtzame — maar redelijke felle personen. Terwijl Bucky en Tate de sarcastische dromers zijn, maar Bucky veranderde met de tijd mee in een felle, kille man en Tatum bleef dezelfde. Haar sarcastische opmerking laten haar er soms wat onbeleefd overkomen, alhoewel ze erg beleefd is — en netjes volgens de etiquette is opgevoed. Tatum kan gewoon verrassend overkom door haar sarcasme en ze staat simpelweg haar eigen mannetje.
          Dat maakt Tatum vrijwel een stuk zelfverzekerder — zeker omdat ze niet bang is haar mening te uiten, zelfs zou het erge gevolgen kunnen hebben. Tate zou diegene zijn die terug slaat, zou iemand haar slaan. Ze is geen onebeleefd of ruig persoon, maar haar karakter zit gewoon gecompliceerd in elkaar en ze is geen meisje die zich giechelend in de wereld rondgeeft. Haar oudste broer, Phoenix, was altijd al de bedachtzame. Haar tweedoudste broer, Four, was de grappenmaker en Bucky, de kille en sarcastische. Tatum is echter een mengsel van allen, waardoor ze erg goed opschiet op sociaal vlak.
          Het maakt Tatum erg sociaal, maar daarnaast is ze van zichzelf een hartelijke en dromerige meid — die alsnog op mensen afstapt. Tatum is geen huppelkutje die zich giechelend om het mannelijk schoon bevinden, zij zou op iedereen afstappen — zelfs zijn het knappe, gespierde gozers. Ze heeft ook geen gevoel belangrijk te zijn, waardoor Tate zich automatisch wat kleiner voelt, dewls door haar uiterlijk. Zij is een persoon die niet snel iets in zichzelf ziet en juist daarom — daarom stapt ze zo gemakkelijk op mensen af. Daarnaast is Tatum erg hartelijk en dromerig, is ze niet aan haar studie of in clubs aan het zingen — doezelt ze weg in het verre dromenland. Voor vrienden en familie heeft ze alles over en daarvoor is ze gewoon een grote schat, die haar armen om je werpt en je gewoon knuffelt als het nodig is.
          Daarnaast is Tatum naast haar sarcasme, de ietwat felle zelfzekere kant en de dromerige kant — gewoon haarzelf en je moet haar kennen, om dat verwarrende karaktertje te ontrafelen.

    Uiterlijk
          Het allereerste wat er aan het uiterlijk van Tatum eruit springt, zijn haar gekleurde lokken — een verschijning van blauw en turqouise. De natuurlijke haarkleur van Tate is een lichtbruin, maar de jongedame besloot sinds haar vijftiende haar golvende lokken om te toveren in turqouise. Haar lokken vallen golvend tot het midden van haar rug. Meestal zijn ze los — en soms zit er een vlecht in, of een grote bloemenkrans.
          Daarnaast heeft Tatum een erg licht geteinte huid en een egale huid. In de zon verkleurt haar huid lichtjes, wat haar grijze kijkers eruit laat springen. Tate heeft grote, grijze kijkers — die omrand worden door donkere wimpers. Haar ogen zijn grijs met een donkergrijze rand en ze heeft blauwe spikkels erdoor, wat haar ogen soms paars laat lijken. Haar kijkers zijn meestal versierd met mascara en als ze uitgaat, evenals eyeliner.
          Tate heeft een smalle neus, die mooi compenseert aan haar perzikkleurige lippen — die zich meestal versieren laten door een beetje labello. Daarnaast heeft de dame wanneer ze lacht, kuiltjes in haar wangen — en een stralend, wit gebit. De kuiltjes in haar wangen laten haar schattig lijken, wat Tatum totaal niet leuk vind.
          Tate is een mooie jongedame met een lengte van 1m75, een redelijke lengte — die haar lichaam naar voren laat treden. Doordat Tatum altijd aan sport heeft gedaan, vallen de lange benen en haar platte buik meteen op. Ze is ook zo'n persoon die eerder voor bloemige nikes gaat als hakken. Tate heeft een smal postuur met tengere schouders — daarnaast heeft ze de vrouwelijke vormen, zowel heupen als boezem en een redelijke kont. Tatum draagt meestal simpele broeken, crop tops en nikes — en de bloemenbanden of de vlechten van haar blauwe lokken.

    Geschiedenis
          Tatum is als enigst meisje, afgezien van haar moeder — in de familie Stallone geboren, op een beginnende lentedag. Haar drie oudere broers; Phoenix, Four en Bucky, vonden het als drie kleine jongens het op hun eigen manier interessant een zusje te hebben. De 10-jarige Phoenix vond het leuk om z'n zusje te leren lezen en praten, de 7-jarige Four had z'n plezier haar dingen voor de wijs te houden en de 6-jarige Bucky, hij speelde met de speelgoedauto's en Tate gebruikte haar knuffels. Doordat beide ouders van Tatum docenten zijn, waren ze erg lang weg — waardoor Tate automatisch meer omging met haar broers en hun herder, Belissio.
          In de vakanties ging de familie Stallone altijd naar London op vakantie, weg van San Francisco. Doordat de familie er altijd erg lang verbleef, heeft Tatum het Engelse accent geleerd — waarmee ze nu mensen kan verwarren, alhoewel ze toch wel bij haar eigen taaltje blijft. De jeugd van Tate was nooit een probleem geweest, echter ging haar jongste broer - Bucky - de criminaliteit in, haar liefste broer. Haar ouders verweten hem z'n richting en negeerden hem, schopten hem uit huis — wat evenals haar broers deden. Echter bleef Tatum in contact met hem, gezien hij tegen haar normaal deed. Haar ouders, Phoenix en Four wisten hiervan en ze probeerden Tate over te halen hem te negeren, maar Tatum vond het nergens op slaan — alhoewel ze nu weer regelmatig met haar ouders belt, met haar broers afspreekt en almate de tijd verstreek, veranderde Bucky en Tate heeft alleen nog contact via de telefoon met hem.

    Jongen
    • Who?

    Extra
    • Werk — naast haar studie aan fotografie, werkt Tatum in nightclubs als zangeres, om geld bij te verdienen. Ze is al in verschillende clubs geweest en heeft daar haar succes met haar engelen stem, die altijd lichtelijk hees is. Het is iets wat je niet van haar verwachten, maar ze weet toch altijd een succes te geven in zulke clubs.
    • Roken — af en toe schrikt Tate niet terug voor een sigaretje, evenals een aantal shotjes. Tatum is totaal niet verslaafd, maar rook en alcohol kan ze lang volhouden — wat simpelweg een slechte gewoonte is, het betekend niet dat Tatum de bad girl is. De jongedame leest veel, maakt veel foto's voor haar studie en doet af en toe in haar vrije tijd aan hardlopen.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 11:37 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Het spijt me, maar ik heb nog geen tijd gehad om mijn rol te maken en daarnaast heb ik me ook besloten dat ik me meer op school moet gaan focussen, en heb ik dus ook geen tijd meer om mee te doen. Dit vindt ik wel erg jammer, aangezien dat het me heel erg leuk leek. Ik denk dat ik het dan ook mee ga lezen als het speeltopic komt, maar ik heb geen tijd om mee te doen.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    Het spijt me, maar ik heb nog geen tijd gehad om mijn rol te maken en daarnaast heb ik me ook besloten dat ik me meer op school moet gaan focussen, en heb ik dus ook geen tijd meer om mee te doen. Dit vindt ik wel erg jammer, aangezien dat het me heel erg leuk leek. Ik denk dat ik het dan ook mee ga lezen als het speeltopic komt, maar ik heb geen tijd om mee te doen.


    Maakt niet uit, wel in ieder geval bedankt dat je het toch nog wel even meld. Ik wens je erg veel succes met je school ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.