• Naar het idee van Astrifero. Helaas is dit nooit gestart, dus wil ik het met een paar kleine aanpassingen opnieuw proberen:

    Kidnapped and for sale




    De al jaren gezochte jongensbende is weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige meisjes, door heel Amerika. De jongens behandelen hen net als slaven en misbruiken ze, niet alleen fysiek, maar ook mentaal en tegenspraak wordt hard aangepakt.. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Maar alles verandert als elk van hen een meisje ontvoerd op een stille zaterdagavond. De jongens hun baas is niet blij met de lage opbrengst van de laatste tijd. De zes jongens hebben het geld dus hard nodig en ontvoeren de zes meiden op zes verschillende plaatsen in Amerika op dezelfde avond. Maar na enkele dagen merken ze iets vreemds. De jongens krijgen elk een band met de meisjes, worden zelfs verliefd op een van de meisjes of wat dan ook. De jongens realiseren zich eindelijk waar ze de meisjes op gekozen hebben in hun haast van die avond; omdat de meiden hen aardig leken.Toch hebben ze het geld hard nodig en moeten de meiden verkocht worden. De jongens proberen de meiden te beschermen, terwijl hun klanten en baas ongeduldig wachten op iets waarvan ze niet weten wat het is. Worden de meiden dan toch verkocht? Vinden de jongens een oplossing om hun ongeduldige baas en klanten te misleiden? Eindigen de jongens in de gevangenis?


    Regels
    - Geen perfecte personnages, alsjeblieft ook niet alleen maar dezelfde personages.
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 200 woorden.
    - Reserveringen worden na twee dagen weggehaald. Zelfs half ingevuld valt nog onder reservering. Als dit niet lukt kan de reservatie periode verlengt worden.
    - 16 + is toegestaan, zelf soms nodig, maar wel onder een spoiler voor de mensen die het niet willen lezen.
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub
    - Tenminste 3 keer per week reageren
    - Als je 3 van deze regels overtreed zit je er zonder pardon uit.
    - Hou het realistisch, dus er kunnen bijvoorbeeld geen lieve jongens zijn die hier eigenlijk niet mee akkoord zijn, hè (;.
    -Alleen ik maak nieuwe topics aan. Tenzij ik iemand aangewezen heb, omdat ik weet dat ik lange tijd afwezig zal zijn.
    - Have fun

    Invullijst
    Naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd : Meisjes 16-20 , jongens 18-25, klanten 20+
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    Extra :
    Jongen waardoor je ontvoerd wordt: (Voor de meiden)
    Meisje dat door je ontvoerd wordt: (Voor de jongens.)


    Rollen: Nog een onbeperkt aantal klanten beschikbaar.
    Meiden: (6/6) Vol (voor nu)
    - Camilla Almas Mallalai (17) - Astrifero || 1.2
    - Agathe Novalie Thosaen (17) - Philia || 1.1
    - Soraya Florènce Renner (19) Dumbledore || 1.1
    - Tatum Lorence Stallone(19) - Alate || 1.5
    - Aurelia Vermomt (18) - Wanderings || 1.3
    - Jennifer Rose Keane (19)- MrsMessi || 1.1

    Jongens: (5/6)
    - Grayson Declan Gabriel Merlin.(22) - Philia || 1.2
    - Lyron Lexim Diangelous (24) - Orochi || 1.3
    - Francis Alexander Severn (21) - Serenata || 1.1
    - Colton Miles Asher Merlin (20)- Raccoon || 1.3
    - Patrick Murray (25) - Elpis || 1,4
    - Augustus Oliver O'Donnel (23) || Raccoon|| 1,5



    Klanten:
    - Dorian Larbert (33) - Elpis || 1.3


    Het huis van de jongens: (Net buiten San Fransisco)

    Het huis staat geregistreerd als een studenten huis, dat wordt betaald door een oom van een van de jongens.
    Het bovenste gedeelte [begaande grond en twee verdiepingen ] ]is waar de jongens wonen en waar de meiden over het algemeen normaal niet van zien.
    Kamer waar ze de klanten ontvangen. || Keuken en eetkamer || Woonkamer || Buitenterras. || Slaap en badkamers mogen jullie zelfbepalen, net als andere eventuele kamers. Maar let erop! Het huis is niet immens groot.
    De kelder is waar de meiden over het algemeen verblijven. De kelder is geluidsdicht, staat niet op de plattegrond en de deur is verstopt als boekenkast, hoe cliche van de jongens.



    *Nou, ik zit persoonlijk van 9 tot 13 maart in Spanje, heb wel WiFi, dus zal het topic zo goed als ik kan bijhouden^^
    *Als je al eerder mee willen doen en een personage heb gemaakt bij kidnapped by unknown, mag je in overleg met hetzelfde personage aan deze RPG meedoen, aangezien het een Reboot is.
    *In eerste instantie mogen jullie zelf bepalen wie, wie ontvoerd en wie door wie ontvoerd wordt zodra alle jongens en meisjes er zijn. Merk ik dat hierbij mensen worden buitengesloten loot ik alsnog.
    *Klanten kunnen altijd, aangezien het een geval van hoogste bieder is. Bij veel animo (voor zowel meiden als jongens) kunnen er eventueel nog rollen voor meiden en jongens vrijkomen.


    RPG Datum: De RPG 'begint' op Zaterdag ochtend 25 Juli 2015. De ochtend nadat de meiden ontvoerd zijn. De jongens worden wakker in hun eigen bedden en de meiden met ze zessen in de kelder. Ze zitten vast met een enkels aan een ketting aan de muur. Er liggen wel matrassen op de vloer.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 19:32 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam :
    Lyron Lexim Diangelous
    Bijnaam :
    Hij houd niet van afkortingen of bijnamen.
    Leeftijd :
    24 jaar geboren op 6 augustus.
    Innerlijk :
    Lyron is wat dat het gaat een persoon die vrij snel zijn mond open trekt. Hij is dan ook snel op zijn tenen getrapt als iemand een opmerking maakt over zijn persoonlijkheid. De meeste zeggen dat hij kampioen potje schelden is, maar voor hem houd hij het dan ook weer netjes. (Op een paar godelijke verwijtingen na dan.) Lyron kan dan ook erg onhandig zijn en vergeet snel dingen dat hij moet doen. Wat hem vooral tegenhoud is water, hij heeft nooit leren zwemmen en is bang dat hij verdrinkt.
    Wat hem schattig maakt is zijn knuffel, waar hij al zijn hele leven mee slaapt. Zijn knuffel is een oude teddybeer die hij van zijn oudere zus kreeg, toen hij in het ziekenhuis lag met een gebroken been.
    Deze teddybeer ligt altijd naast zijn bed en dan ook niemand mag het aanraken. Lyron is ook behoorlijk onervaren in de groep, hij maakt vrijwel snel dingen stuk of voert bepaalde zaken weer verkeerd uit. Lyron is kleurenblind, hij kan niet zeggen welke kleuren wat zijn.
    Uiterlijk :


    Lyron ziet er niet uit als een vierentwintig jarige jongenman. Hij wordt over het algemeen vrij vaak ouder geschat dan dat hij is of voelt. Hij is vrij kort, maar over het algemeen vrij gespierd. Zijn donkere haren worden met flinke dotten gel ingesmeerd totdat het gevoelsmatig perfect omhoog staat. Zijn blauwe ogen hebben een kleine twinkel, als het waterig wordt of als hij in het licht staat.
    Wat Lyron draagt is heel verschillend, hij is niet echt van de kleding en hij heeft dan ook geen gevoel voor kleurcombinaties.
    Geschiedenis :
    Lyron is de zoon van de cafe eigenaar in de hoerenbuurten. Zijn moeder was striptiese van hun cafe. Omdat Lyron uit een groot gezin komt, werd hij gezien als een stuk vuil, hij moest vaak alles zelf doen en de aandacht ging ook dat naar de andere zes kinderen. Lyron is de jongste van de familie. Zijn vader verdween elke avond en kwam pas twee dagen daarna bezopen thuis. Een keer betrapte Lyron zijn vader met een andere vrouw en vertelde dat aan zijn moeder. Zijn moeder werd woest en vertrok met drie van haar kinderen ver buiten de stad. Lyron nam op zijn zestiende de benen en besloot zelf de kost te verdienen door kranten te bezorgen. Hij kwam op zijn twee en twintigste bij de jongensbende waar hij als onervaren persoon werd geaccepteerd. Lyron is nog niet lang bij de groep en weet dan ook weinig wat er verwacht wordt. Hij heeft dat al wat werk ervaring en doordat hij af en toe geholpen heeft in de cafe weet hij bepaalde dingen hoe het zich afspeeld.
    Extra :
    Hij slaapt nog steeds met een knuffel.
    Lyron heeft heel weinig ervaring in de groep.

    Done, ik hoop dat het zo goed is.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 19:17 ]


    Vampire + Servant = Servamp

          Naam:


    Aurelia Vermont

          Bijnaam:
    Iedereen die haar kent noemt haar gewoon bij haar voornaam.

          Leeftijd:
    Achttien, 2 januari

          Nationaliteit:
    Brits, dit hoor je ook goed terug in haar accent. Ze is op haar negende met haar vader mee verhuist naar Amerika. Omdat haar ouders gescheiden zijn, heeft ze haar moeder al jaren niet meer gezien.


          Innerlijk:


    Aurelia is een lief meisje met een hart van goud. Van binnen dan. Ze is nogal vinnig en snauwerig ingestelt – eigenschappen die haar niet goed komen te staan. Desondanks weet ze vele mensen om haar vinger te winden want ze kan wel lief zijn, mits ze dat wilt. Ze heeft een goed stel hersens waardoor ze op school hoge cijfers haalt – een gegeven dat haar de bijnaam nerd heeft opgeleverd. Ze stelt het niet geheel op prijs maar vindt het ook niet heel erg. Ze heeft een handjevol vrienden en is daarmee erg gelukkig, wetende dat je het slechter kan treffen. Ze zijn een hecht vriendengroepje en Aurelia zou dan ook alles voor hen over hebben.
          Thuis is Aurelia niet heet anders dan dat ze op school is. Al kan ze thuis haar liefde voor hard werken wel laten zien, zonder dat het opmerkingen oplevert. Ze is daarom erg gestelt op haar vader en stief–moeder, die beiden een hoog petje van haar op hebben. Ze zijn enorm trots op hun dochter en steunen haar in elke keuze die ze maakt. Ook haar twee half–zusjes, Effy en Valia betekenen veel voor haar. Ze zal liever een avondje op hen passen dan uitgaan met haar vrienden.
          Waar Aurelia ook een grote liefde voor heeft is haar moederland. Haar Britse bloed. Helaas is ze er na haar negende niet meer geweest – simpelweg omdat het nooit echt goedgekomen is tussen haar vader en moeder. Haar moeder heeft haar vader meerdere keren bedrogen en omdat Aurelia dit walgelijk vindt wilt ze ook helemaal geen contact meer met haar. Toen Aurelia dertien was kreeg haar vader een nieuwe vrienden. Een vrouw die ze inmiddels beschouwt als haar eigen moeder.

          Uiterlijk:


    Aurelia heeft dik, donkerbruin haar met wat slag erin. Haar haar valt meestal langs haar gezicht waardoor die smaller aan doet. Haar wenkbrauwen zijn dezelfde kleur als haar haar en ze is er behoorlijk trots op. Haar ogen zijn blauw maar naarmate de ringen in haar irissen klein worden gaat die kleur over naar groen en dan naar geel. Ze heeft een ranke neus en volle lippen – een gegeven waar ze best trots op is.
          Vroeger werd Aurelia gekenmerkt door haar egale huid maar die huid heeft nu tientallen littekens erbij gekregen. Dit komt door een auto–ongeluk waarbij zij gelukkig geen dierbare kwijt is geraakt. Aurelia zelf zat klem en is met ernstige wonden in het ziekenhuis beland. De grootste loopt van de achterkant van haar nek helemaal naar de bovenkant van haar billen. Ook heeft ze op haar borst en armen kleine littekentjes van glas dat door de auto heen vloog. Door het ongeluk heeft ze soms een stekende pijn in haar knie waarvoor ze pijnstillers slikt.
          Ze is 174 cm en steekt daardoor net boven de gemiddelde Amerikaanse vrouw uit.

          Geschiedenis:
    Aurelia is op haar negende verhuist naar Amerika; een jaar na de scheiding van haar ouders. Het duurde even voordat ze eraan gewend was maar nu wilt ze niets anders meer. Hoewel ze nog steeds een grote passie heeft voor Engeland, is ze ook dol op Amerika – het land van de vrijheid. Op haar dertiende kreeg ze een stief–moeder, Lily, waar ze direct al goed mee overweg kon. Het jaar daarop kreeg Lily een tweeling: Effy en Valia. Voor Aurelia ging het nog allemaal erg snel maar later had ze er vrede mee.

          Extra:

          Jongen waardoor je ontvoerd wordt:

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 23:23 ]

    Okay^^ volgens mij Is het topic nu helemaal up-to-date, nu alleen nog hopen op die laatste drie jongens ^^.

    Ik zal het straks nog even in de beginpost zetten, maar als straks bijna iedereen er Is zouden jullie het dan erg vinden om door te sturen sturen in een privébericht wie je wel met je personage zou willen 'matchen'? (Als in ontvoerd door/ ontvoerd die persoon). Want dan kan ik even kijken of er van te voren al personages zijn die' buitengesloten worden', zodat ik dan kan beslissen of ik toch ga loten. Want ik denk eerlijk gezegd dat het niet leuk is als mensen buitengesloten worden of worden gekozen omdat er niemand anders meer Is en We dan alsnog moeten loten, want dan ben je je wel bewust van dag je niemand 'eerste keuze' was om het zo maar even te zeggen ? Of vinden jullie dat niks?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 23:07 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Okay^^ volgens mij Is het topic nu helemaal up-to-date, nu alleen nog hopen op die laatste drie jongens ^^.

    Ik zal het straks nog even in de beginpost zetten, maar als straks bijna iedereen er Is zouden jullie het dan erg vinden om door te sturen sturen in een privébericht wie je wel met je personage zou willen 'matchen'? (Als in ontvoerd door/ ontvoerd die persoon). Want dan kan ik even kijken of er van te voren al personages zijn die' buitengesloten worden', zodat ik dan kan beslissen of ik toch ga loten. Want ik denk eerlijk gezegd dat het niet leuk is als mensen buitengesloten worden of worden gekozen omdat er niemand anders meer Is en We dan alsnog moeten loten, want dan ben je je wel bewust van dag je niemand 'eerste keuze' was om het zo maar even te zeggen ? Of vinden jullie dat niks?


    Dat vind ik wel een goed idee. Anders word het zo geforceerd want dan krijg je ja maar alleen die is nog over dus dan MOET het maar.. Ook niet leuk voor de desbetreffende persoon.. Ik ben voor (:


    Faith is everything.

    Ik wil misschien wel een jongen reserveren (maybe a brother of someone? c;)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik wil misschien wel een jongen reserveren (maybe a brother of someone? c;)


    Grayson wil wel een broer. Achternaam en geschiedenis kunnen altijd nog aangepast worden^^, als je wil.


    We've lived in the shadows for far too long.

    This is how it ends.
    I feel the chemicals burn in my bloodstream
    Fading out again.
    I feel the chemicals burn in my bloodstream
    So tell me when it kicks in






    Colton Miles Asher Merlin




    Bijnaam : Miles, Millie maar meestal word hij toch hij zijn voornaam genoemd, Colton.
    Leeftijd: 20 winters jong en verjaard op 27 februari wat hem sterrenbeeld vissen schenkt
    Innerlijk :
    Colton is een jongeman met een nogal gebroken personaliteit, dit komt voornamelijk door de stress die hem veel te zwaar was geweest het laatste jaar.

    Colton is een erg vriendelijke jongeman met een erg zachte en gevoelige kant en kan zich ook goed inleven met anderen, dat maakt hem zwak en naïef.
    Daarom doet Col zich vaak voor als iemand die hij niet is, stoer zelfzeker iemand die altijd lijkt te lachen, maar vanbinnen is hij een mess. Colton is een wrok van woede en verslaving die zich lijkt te mengelen in zijn hoofd en soms echt voor zelfmoordneigingen kan zorgen al is hij te laf om zichzelf daadwerkelijk van kant te kunnen maken. Soms heeft Colton wel rust in zichzelf gevonden en is hij de lieve jongen die hij werkelijk is, die rust vind hij in tekenen en poëzie en zelfs muziek, hij heeft het zelf niet toe maar Col kan best goed zingen en heeft vroeger nog gitaar gespeeld. Kortom Colton is een creatieve jongeman en wilde hiervan ook zijn job maken, helaas waren de kansen immers niet in zijn voordeel. Colton kan zichzelf makkelijk wegcijferen in een mensenmenigte en vind zichzelf nutteloos wat erop neerkomt dat hij erg onzeker en onstabiel is. Hij heeft dringend hulp nodig, maar die is er helaas niet.
    Colton maak je beter niet kwaad en als hij je wat opdraagt doe je ook beter wat hij zegt. Hij kan erg agressief worden en is niet bang om zijn handen vuil te maken, het is nu eenmaal een na-effect van het afkicken. Colton was een zeer slimme jongen op school en heeft erg veel ideeën en is leer- en nieuwsgierig naar dingen. Zo gaat hij vaak in stille momenten mensen gaan bestuderen naar hun gedrag en doen.



    Uiterlijk :

    Col heeft warrige chocolade bruine lokken die perfect passen bij zijn grote bambi-bruine kijkers die erg onschuldig lijken. Hij heeft een strakke kaaklijn waar er een klein stoppelbaartje groeit. Colton heeft volle zalmkleurige lippen en een brede witte glimlach. Hij heeft een wat bredere maar sportieve bouw, het is niet zo dat hij veel spieren heeft, maar toch heeft Colton een lichte sixpack en gespierde torso. Hij rijkt de lengte van zo'n 1m81 wat niet super groot is, maar ook niet klein. Colton draagt vaak jeans of jogging broeken, iets waar hij zich goed bij voelt, daarbij draagt hij dan een leuke sweater of shirt maar in hemdjes zal je hem niet vaak zien.

    Colton droomde ervan om zijn eigen tattooshop te openen, maar zelf heeft hij ook een paar tattoos, niet zo'n grote maar wel met een grote betekenis voor hem. Zo heeft hij op zijn enkel een klein simpel zwart kruisje, wat voor zijn vader staat verder heeft hij op zijn wijsvinger deze, de K van King, het is eerder een soort aanmoediging dat hij uit zijn problemen zal geraken. Verder heeft hij een ballonnetje op zijn linkerarm van zo'n 5 cm groot, met als onderschrift let it go, en in zijn nek heeft hij een driehoekje, wat staat als vuur, passie en gedrevenheid.

    Echter zijn tattoos niet de enige tekeningen die hij op zijn lichaam heeft staan. Colton zal je niet vaak zien met korte mouwen, dit komt omdat zijn rechterarm holte vol staat met littekens van injectie naalden die naar zijn drugsveleden wijzen, hij is er niet trots op en verbergt dit ook zo liefst mogelijk.



    Geschiedenis : Colton is geboren in Zuid-Ierland als tweede zoon van de familie Merlin, zijn vader was helaas tijden een verkeersongeluk overleden voor hij geboren was. Eigenlijk was de geboorte van Colton totaal ongepland geweest en zag zijn moeder dit als laatste gift van haar overleden man, maar het maakte de vrouw langzaamaan gek. Gelukkig wist de nieuwe vriend Cedric haar in toom te houden. Al die jaren had Col er geen last van gehad, hij werd nooit geslagen door zijn moeder, tegenstelling tot zijn broer die de volle lading kreeg maar dit kreeg Colton pas te weten toen hij de leeftijd van 13 rijkte. voor hem was het een totale schok geweest toen alle leugens die hem voorgelogen werden -uit veiligheid- aan het licht kwamen. Hij was er letterlijk kapot van. De kleien jongen was altijd al te naïef geweest om de blauweplekken bij zijn broer en moeder op te merken, maar had wel al door gehad dat de vriend van hun moeder niet te vertrouwen was. Toen Grayson naar Amerika verhuisde ging hij mee, naar de man wie hij als zijn vader beschouwde.

    In Amerika werd Colton een totaal andere jongen, hij zat in de knoop met zijn emoties en gevoelens en onderging vele fases. Van emo tot Jock, alles had hij wel eens geprobeerd niet hielp om zijn gebroken karakter te lijmen. Colton maakt moeilijk vrienden omdat hij ook niet veel mensen vertrouwd, hij liegt mensen voor en doet zich voor als een ander persoon. Uiteindelijk met zijn achtiende verjaardag werd hij door Cedric gewezen om gewoon zichzelf te zijn, te gaan studeren en zijn leven op te pakken, iets wat hij in eerste instantie ook deed. Colton wilde tattoo ontwerper worden, hij is enorm creatief en hij zou het geweldig vinden om zijn eigen zaakje te kunnen oprichten maar dit kost geld. Zijn studies kon hij amper betalen en stress drukte op, zeker toen hij er nog een baantje bij nam als bureaumedewerker. Zijn baas was een enorme asshole en zijn studies werden duurder en duurder. Het domste was Colton dan ook kon doen was de stress wegfuiven, maar dat deed hij. Colton geraakte verstrikt in het web van drugs en gokken, wat hem nu een boel schulden teweeg staat.

    Colton kwam teweten dat zijn broer in een bende zat, de persoon waartegen hij opkeek had dit verborgen voor hem, maar Col kwam het wel teweten. Hij heeft Grayson haast gesmeekt dat hij mocht meewerken, hij had het geld echt nodig en zag er vast uit als een wrak.


    Extra : Colton is verslaafd aan sigaretten, drugs en heeft een gokprobleem waar hij probeert vanaf te komen. Hij drinkt echter niet en moet ook niets weten van alcohol of dronken mensen.Dit komt deels door de laatste ruzie die hij met zijn donken moeder heeft gehad voor hij vertrok naar Amerika, het was de eerste en laatste keer dan ze hem geslagen had.
    Meisje dat door je ontvoerd wordt:

    Meer komt morgen ^^

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 12:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:


    Colton Miles Asher Merlin


    Bijnaam : Miles, Millie maar meestal word hij toch hij zijn voornaam genoemd, Colton.
    Leeftijd: 20 winters jong en verjaard op 27 februari wat hem sterrenbeeld vissen schenkt
    Innerlijk :
    Uiterlijk :


    Geschiedenis :
    Extra : Hij is Graysons jongere broer
    Meisje dat door je ontvoerd wordt:

    Meer komt morgen ^^


    He's handsome! Hij speelt toch ook in Under The Dome, als Junior? He's Just so cute c:


    Faith is everything.

    Jep hehhe c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Jep hehhe c;


    Dan zag ik het toch goed. He's just handsome and cute and.. Wow c:


    Faith is everything.

    Astrifero schreef:
    (...)

    In mijn RPG wou ik de klanten af en toe in het huis hebben, om de meisjes te bestuderen en om de jongens ook wat zenuwachtig te maken, maar misschien doet Philia het anders hè (;.


    In dit geval wil ik wel een klant. ^^


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Ik zet je erbij^^.


    We've lived in the shadows for far too long.





    Naam : Dorian Larbert.
    Bijnaam : Dorian wordt door familie en vrienden wel eens Ian genoemd, maar over het algemeen wordt hij gewoon Dorian genoemd.
    Leeftijd : Drieëndertig jaar oud.
    Innerlijk :
    Dorian is een stille, maar enthousiaste man. Hij Is gedreven en wat hij doet doet hij met passie. Na het overlijden van zijn ouders heeft hij hun bordeel overgenomen. Dit vereist veel discretie en voorzichtigheid. Dorian is dan ook iemand die altijd zorgvuldig zijn woorden uit kiest en bijna nooit iets over zichzelf verteld. Geheimen kan hij als de beste bewaren en een van zijn grootste problemen is eerlijk zijn. Liever een halve leugen dan de hele waarheid vind hij. Bang dat mensen hem doorgronden zal hij de grootste leugens vertellen, maar alleen nadat hij deze helemaal doordacht heeft en de puzzelstukjes in elkaar passen. Dorian is ook een laffe man. Veel durft hij niet en zodra er problemen in het zicht zijn ziet hij ergens vanaf. Hij zorgt altijd dat hij iemand anders de schuld kan geven en zal nooit zonder slag of stoot ergens voor opdraaien. Medeleven kent Dorian niet. Ben je rijk zal hij je bedriegen en ben je arm? San bedriegt hij je alsnog. Dorian heeft een egoïstisch en ongeduldig karakter. Alles is van hem en hij wil het nu. Ook is hij een narcist. Hij vindt zichzelf helemaal geweldig en houdt van zichzelf met pure passie. Liefde en compassie kent hij alleen voor zijn vriendin. Respect voor zichzelf en zijn vriendin staan dan ook hoog bij hem, maar de meeste meiden moeten hun handen dichtknijpen als ze van de vloer mogen eten naar zijn mening. Dorian is ook een vreselijke racist. Meisjes met een donkere huidskleur koopt hij al geeneens en hij vindt alle buitenlanders schooiers. Dorian is geen behulpzaam persoon, al kan hij zich zo wel voordoen. Doe jij wat voor hem, dan doet hij wat voor jou. Maar pas op, wees duidelijk met wat je van hem wil anders probeert hij je nog op elke mogelijke manier te naaien.
    Uiterlijk :
    Dorian heeft groene ogen, felgroen om precies te zijn. Het Is onmogelijk te midden en zijn groene ogen zijn dan ook kenmerkend. Hij heeft en lang hoekig gezicht, met bruine haren, die hij netjes verzorgd. Dorian is 1,74 en daarmee zeker niet de langste man die er bestaat. Hij heeft meestal een stoppelbaardje. Dorian heeft een vlotte kledingstijl en zal niet snel iets anders dragen dan casualwear. Hij heeft twee littekens over zijn rechter arm lopen, van een ongeluk met zijn broer op de motor. Dorian is een tengere man, maar heeft de benodigde spieren om er niet als een wandelende tak uit te zien.
    Geschiedenis :
    Dorian heeft twee liefhebbende ouders. Hij is geboren in New York en later naar San Francisco verhuist. Zijn jeugd wss rustig en normaal, behalve dan dat zijn vader en moeder eigenaars worden van een bordeel. Dorian is dan ook opgevoed met het idee dat het normaal Is om vrouwen op een bepaalde manier te behandelen. Op zijn elfde heeft zijn tante hem in huis genomen omdat ze Dorian's ouders geen goede ouders vond. Dat ze zoiets van haar eigen zus zij schokte de moeder van Dorian wel. Daarna heeft Dorian's moeder, Dana, anderhalf jaar lang in een rechtzaak gevochten om Dorian terug te krijgen. Aangezien er nooit bewezen kon worden dat zij en haar man een stripclub hadden werd Dorian terug in huis geplaats. Op zijn 22ste Is hij op zichzelf gaan wonen in een klein appartement in San Francisco.
    Extra :Dorian is allergies voor de meeste dieren en melkproducten. Hij spreekt naast Engels ook een woordje Duits.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 20:46 ]


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Colton en Dorian zijn goedgekeurd en staan in de beginpost :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    I like the guys so far c:


    Faith is everything.