• Ik ben momenteel bezig met onderzoek voor mijn verhaal, maar ik loop er tegenaan dat ik de schoolsystemen in een aantal landen niet ken. Nu heb ik wel dit document gevonden op internet, maar het leek mij handiger voor alle andere schrijvers op Q om een algemeen topic te maken. Mijn vraag is nu, hebben jullie ervaring met schoolsystemen in andere landen en kunnen jullie dit dan zo schematisch/overzichtelijk mogelijk opschrijven, dan plaats ik ze in het topic.
    >In dit topic staan al uitgebreide beschrijvingen van het Nederlandse en Belgische systeem. Maar het leek mij handig om meer internationaler te gaan aangezien sommige verhalen zich in de UK of USA of ergens afspelen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Goh, ik heb dankzij cultuurvakken van school wel informatie over UK en Duitsland. Als ik er de tijd voor heb, wil ik die wel hier plaatsen ofzo ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    ^ UK



    ^ Duitsland


    Ik heb dit snel even overgemaakt van de informatie zoals wij ze gekregen hebben, dat is toch al een hele basis (:
    & plaatjes zijn aanklikbaar

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 17:39 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.