• Lalalala, beginpost?


    take me back to the basics and the simple life

    Retrouvailles schreef:
    Sowieso, als jullie in discussie gaan (wat ik aanraad in het geval dat het onterecht is, trouwens. De mods zijn ook maar mensen - en ik geloof dat jullie dat op het moment niet moeten horen, maar het is zo en ze waren niet bij de discussie aanwezig en vormen zich er dus misschien ook een beeld bij dat totaal niet klopt), dit is mijn tactiek:
    - Beleefd beginnen, komt sowieso beter over. En het best niet sarcastisch worden. ^^
    - Alinea 1: Zeggen wat je zelf vind mis gedaan te hebben - je vindt altijd wel iets en dat komt beter over, als je zelf al gaat bekennen.
    - Alinea 2: "Maar ik ben het niet eens met:" And there you go.
    - Slot: Formuleer nogmaals beknopt wat je in alinea 1 formuleerde.
    - En dan iets van "Dank voor uw begrip"


    Thanks. Ik ga het gebruiken.

    Denk je dat het ook handig is als ik mijn quotes erbij zet?
    Sorry als ik veel vraag, maar ik heb geen verstand van dit soort dingen en jij komt echt heel de tijd met handige dingen.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Thanks. Ik ga het gebruiken.

    Denk je dat het ook handig is als ik mijn quotes erbij zet?
    Sorry als ik veel vraag, maar ik heb geen verstand van dit soort dingen en jij komt echt heel de tijd met handige dingen.


    Ik denk dat dat heel tactisch is, want dan kunnen ze gewoon concreet lezen wat er gezegd is. (Screenshots zijn denk ik het best)


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Thanks. Ik ga het gebruiken.

    Denk je dat het ook handig is als ik mijn quotes erbij zet?
    Sorry als ik veel vraag, maar ik heb geen verstand van dit soort dingen en jij komt echt heel de tijd met handige dingen.


    Neen, 't is juist goed dat je het doet. Ik zou het doen.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Lol, wrm mis ik altijd topics :')

    ik bied meestak gwn m'n excuses aan. Omdat ik t meen. Maar ja, ...


    I just caught the wave in your eyes

    Thank you guys! Nu ga ik even iets proberen te schrijven.


    She was always looking for more..

    Wat een beetje t punt is. Ik moet toegeven dat ik een beetje sarcastische dingen heb gezegd als 'je bent net lager gezokken dan de bodem van de Marianetrog' maar ik weet niet of ik verder echt stomme dingen tegen der heb gezegd... En ja, ik heb nogal mijn frustratie op t topic gegooid, en das sws niet ok.

    Okay eig is die waarschuwing terecht, wat zeik ik.


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    Wat een beetje t punt is. Ik moet toegeven dat ik een beetje sarcastische dingen heb gezegd als 'je bent net lager gezokken dan de bodem van de Marianetrog' maar ik weet niet of ik verder echt stomme dingen tegen der heb gezegd... En ja, ik heb nogal mijn frustratie op t topic gegooid, en das sws niet ok.

    Okay eig is die waarschuwing terecht, wat zeik ik.


    Moest het om sarcasme gaan, waren Xanthe en ik nu dood. Daarbij, zoals ik zei, mods zijn ook mensen en volgens mij hebben ze ook al meer dan eens mensen gehad die het niet met een waarschuwing eens waren, dud als je het gewoon zegt, denk ik dat ze er ook wel begrop voor gaan kunnen opbrengen.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Moest het om sarcasme gaan, waren Xanthe en ik nu dood. Daarbij, zoals ik zei, mods zijn ook mensen en volgens mij hebben ze ook al meer dan eens mensen gehad die het niet met een waarschuwing eens waren, dud als je het gewoon zegt, denk ik dat ze er ook wel begrop voor gaan kunnen opbrengen.


    Lol hahaha :')

    Nah ja, ik wil er een niet al te groot ding van maken. Ik denk toch dat ik de discussie ga verliezen :'). Alleen moeten we misschien wel screenshots sturen van wat ze had staan op dr profiel. Want dat hebben de mods hoogstsaarschijnlijk niet gezien.

    trouwens op die pagina van t topic waar ze een link naar hebben gestuurd, heb ik nog niet eens zulke erge dingen gezegd :') hahaha


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    Lol hahaha :')

    Nah ja, ik wil er een niet al te groot ding van maken. Ik denk toch dat ik de discussie ga verliezen :'). Alleen moeten we misschien wel screenshots sturen van wat ze had staan op dr profiel. Want dat hebben de mods hoogstsaarschijnlijk niet gezien.

    trouwens op die pagina van t topic waar ze een link naar hebben gestuurd, heb ik nog niet eens zulke erge dingen gezegd :') hahaha


    Dat stuk van Leonie, daar had Romee nog een screenshot van, dus die heb ik kunnen doormailen naar de bemiddelaar.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Dat stuk van Leonie, daar had Romee nog een screenshot van, dus die heb ik kunnen doormailen naar de bemiddelaar.


    Kay, nou das de belangrijkste, want daar ging t over. (:


    I just caught the wave in your eyes

    Klopt het dat je in een pb geen foto's kan sturen maar enkel de linken?
    Want in de previeuw zie ik de foto zelf niet.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    Klopt het dat je in een pb geen foto's kan sturen maar enkel de linken?
    Want in de previeuw zie ik de foto zelf niet.


    Volgens mij kan het wel, maar zie je het gewoon niet op de preview. Can I reaf, btw? :3


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Volgens mij kan het wel, maar zie je het gewoon niet op de preview. Can I reaf, btw? :3


    Alright. En is goed. Ik stuur het morgen anders wel even in pb, want dan kan jij checken of de foto's het doen. Nu zit ik op mijn mobiel omdat ik door mijn vader van mijn computer werd afgestuurd, waar het hele bericht op staat.


    She was always looking for more..

    Goedemorgen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Hello


    all because i liked a girl