• Nog even één poging om mijn verhaal te promoten

    Wanneer de planeet Elementria wordt verwoest weet een groep vluchtelingen te ontkomen. Ze schieten zichzelf de ruimte in opzoek naar een nieuw thuis. Wanneer ze in de baan van de aarde raken en door de zwaartekracht worden aangetrokken, storten ze neer op deze planeet. Slechts twee overlevende zijn verspreid over een groot gebied. Chase wordt wakker in een groot veld en Aron ontwaakt in een witte kamer zonder zijn geheugen. Ook ontmoet Chase een meisje die veel op zijn beste vriendin lijkt en moet Aron leren leven met een mechanisch been. Hoe zal het leven van de twee jongens op aarde verlopen, zouden ze elkaar terug vinden en zouden ze terug kunnen komen naar Elementria?
    Proloog
    1 • Het granenveld.
    2 • Niet van mij.
    Lees meer in het verhaal zelf: Het Aardse Leven



    Mijn bedoeling met dit verhaal is om er uiteindelijk een echt boek van te maken. De reden waarom ik hem dan ook eerst op Q schrijf, is om te kijken wat mensen er van vinden. Wat de meningen ook zullen zijn, ben ik toch wel van plan een boek ervan te maken, maar ik wil gewoon ziet want mensen er van vinden.
    Hoofdstukken zullen ook niet regelmatig komen, ik probeer er minstens één per week te schrijven, maar soms gebeurt het wel eens dat er meerdere per dag of per week verschijnen wanneer de inspiratie hoog is.
    Ik hoop dat jullie mijn verhaal zullen lezen (:

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 17:16 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik vind je vorige hoofdstuk ook leuk.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik vind je vorige hoofdstuk ook leuk.=3

    Aw, dank je (:


    Ich liebe dich 27.12.23