• xxXOne Store To Rule Them AllXxx




    Een Imagine Store over al je favorite personages van LOTR/The Hobbit!

    Altijd al willen zien hoe personages op zelfbedachte situaties en daden reageren?
    Neem een kijkje in de store en voel je niet verlegen om Imagines aan te vragen.
    Ik handel deze zo snel mogelijk af.



    Door dit in te vullen en in de reacties achter te laten, vraag je een Imagine aan.
    ~Welk personage zou je graag in de Imagine willen zien? ~
    ~Heb je een eigen idee voor een Imagine? Zo ja, beschrijf hem zo goed mogelijk.~
    ~Zou je hem liefst in het Engels of Nederlands willen? ~


    Neem een abo, ik waarschuw niet.







    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 15:31 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    No offense, maar dit lijkt heel erg op de Imaginestore van Greenbean. Moest je de tekst nu nog wat aanpassen zou ik begrijpen dat het iets eigen is, maar dit lijkt wel half gekopieerd.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    No offense, maar dit lijkt heel erg op de Imaginestore van Greenbean. Moest je de tekst nu nog wat aanpassen zou ik begrijpen dat het iets eigen is, maar dit lijkt wel half gekopieerd.


    Dat heb je bij de helft van de cover- en/of trailerstores ook.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Dat heb je bij de helft van de cover- en/of trailerstores ook.


    Klopt, maar het lijkt klakkeloos overgenomen. Je kan op zen minst toch de tekst wat aanpassen?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Klopt, maar het lijkt klakkeloos overgenomen. Je kan op zen minst toch de tekst wat aanpassen?


    De lay-out is inderdaad erg gelijkend.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    De lay-out is inderdaad erg gelijk. Maar dat komt omdat de Lay-out van Greenbean erg netjes en geordent is, klakkeloos overnemen is sowieso niet mogelijk aangezien de lay-out codes.

    Ook had ik de lay-out weinig anders kunnen maken, anders wat het zeer slordig geweest.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik vind het toch jammer dat het zo overgenomen is. Het is ook niet fijn voor haar, weet je?


    16 - 09 - '17

    Ik heb haar al op de hoogte gebracht, en een Imagine Store is het zelfde concept en een andere Lay-out zo simpelweg gewoon niet passend zijn.

    Ook weet ik dat jij, de lay-out hebt gemaakt en je je misschien wat afgedankt voelt, maar kijk eens in andere topics en lay-out van stories, die lijken allemaal op elkaar.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    TomHiddleston schreef:
    Ik heb haar al op de hoogte gebracht, en een Imagine Store is het zelfde concept en een andere Lay-out zo simpelweg gewoon niet passend zijn.

    Ook weet ik dat jij, de lay-out hebt gemaakt en je je misschien wat afgedankt voelt, maar kijk eens in andere topics en lay-out van stories, die lijken allemaal op elkaar.


    Ja, en hoe dan ook...
    Ik heb de lay-out niet gemaakt, ik maak enkel de plaatjes met tekst...


    16 - 09 - '17

    Oke,
    Ik wacht Greenbeans reactie af en los het met haar op.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...