• Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Rollentopic


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Elpis schreef:
    (...)

    Dit vind ik ook wel een leuk idee^^. Mateo zou wel een drugsdealer willen zijn als iemand een Junkie wil zijn ^^. Of dat Mateo ooit bijna verdronken is ofzo door iemand waarmee hij een deal sloot en een van de andere dat gezien heeft ofzo.


    ik zie Finley ook wel als iemand die drugs gebruikt, so if you need someone – he can be used. :')

    Edit; of de leraar Engels.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 20:13 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Speeltopic


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik heb het einde van Ellie's post 'open' gelaten voor iemand die met haar zou willen praten :3.

    Mag ik trouwens vragen welke datum het Is? Aangezien ook heel veel personages een verjaardag hebben...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Uhm, heel random hoor: 20 augustus?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Okay^^.

    He, dan Juliette, Eden en Marcus bijna jarig^^.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 20:41 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Sabaism, misschien Marcus voor Eden?


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Anyone else die nog een vriendschap wilt sluiten met Elena, maybe?


    Faith is everything.

    Iemand waar ik Jonah naartoe mag sturen? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Iemand waar ik Jonah naartoe mag sturen? :3


    Ik ben nu een post aan het schrijven met Ada, over een paar minuutjes is 'ie er. Misschien Ada? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chronos schreef:
    (...)

    Ik ben nu een post aan het schrijven met Ada, over een paar minuutjes is 'ie er. Misschien Ada? ^^


    Okey c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand voor Marcus of Mateo? Dan schrijf ik zo een post ^^.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Elpis schreef:
    Iemand voor Marcus of Mateo? Dan schrijf ik zo een post ^^.


    Iemand zou Kai als leerling aan kunnen zien of zo? Geldt overigens voor iedereen zo. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Iemand zou Kai als leerling aan kunnen zien of zo? Geldt overigens voor iedereen zo. c:


    Marcus is zelf leraar, haha, dus dan kunnen die twee misschien met elkaar praten?


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Elpis schreef:
    (...)

    Marcus is zelf leraar, haha, dus dan kunnen die twee misschien met elkaar praten?


    Oh sorry, had echt even niet op zitten letten, is prima dus! ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Oh sorry, had echt even niet op zitten letten, is prima dus! ;D


    Ik zal een post schrijven ^^.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu