• New Zealand,
    The islands of Myths and Legends.
    Where Hobbits seem to roam and Elfs might be hidden behind every tree.
    It are also the islands where horses can roam free and you can truely connect with nature itself.

    Op het noordelijke eiland van het land, net buiten de hoofdstad Wellington, ligt een geweldig complex voor mens en paard: Rohan's Shire, een trainingscentrum en opleiding voor topruiters, the Riders of Rohan.

    • Lijstje • [Het tweede lijstje is niet verplicht]
    Naam •
    Leeftijd • [18+]
    Discipline • [Alleen voor studenten. In New Zealand gaat het met level 1-9 ipv B-ZZ zwaar. 1 is beginner en 9 is wereldtop. De meeste studenten zullen level 7 of 8 zijn]
    Nationaliteit •
    Karakter •
    Uiterlijk • [Met foto]
    Geschiedenis •
    Extra •

    Naam •
    Leeftijd • [7-25]
    Discipline •
    Ras • [Geen ponies]
    Karakter •
    Uiterlijk • [Met foto en schofthoogte.]
    Extra •


    • Personages •
    Studenten •
    • Cara Cecile Matthews • Dressuur en Voltige • Eleutheromania
    • Erin Olivia Fairchild • Eventing • AmericanPsycho
    • Féline Carrington • Springen • Tigresse
    [R]• • • Appelboompje 05/03
    • • •

    • Levi Jock Nimoy • Eventing en Racen zonder wagen • Bain
    • Elias Carrington • Dressuur • Tigresse
    • Samuel August Campbell • Springen • Balloo
    [R]• • • Infiniti 27/02
    • • •


    Manege Paarden •
    Arod 'Rod' • Ierse Hunter • Springen • Koppig, eigenwijs, ongecontroleerd, lief in de stal maar een beest erbuiten, wil graag werken als hij het leuk vind en zijn hoofd er naar staat.
    Arroch • Lusitano • Dressuur • Een draak van een paard wie maar weinigen mag, als hij je mag valt hij te handelen maar het blijft niet makkelijk, heel soepel in zijn lichaam, heel slim maar zodra hij zelf begint te denken wordt niemand er blij van.
    Asfaloth 'Lotty' • KWPN • Springen • Zachtaardig, altijd opzoek naar aandacht, wil iedereen altijd plezieren, zwaar ochtendhumeur, draaikontje als ze te lang moet stilstaan.
    Bill • Merens • Voltige • Een levende knuffel, doet geen vlieg kwaad, galoppeerd ze niet zonder een singel om zijn buik, lui en schijnbaar lomp tot ze begint te bewegen, gemeen tegen andere paarden.
    Brego • Lusitano • Springen • Een echte mafkees, liefste paardje van stal, misschien iets te gecontroleerd in zijn manieren, verlegen tegenover vreemde mensen en paarden.
    Bumpkin • Azteca • Dressuur • Mak, lief, heel voorwaarts, heel onzeker waardoor nieuwe oefeningen aanleren een flinke opgave is, doodsbang voor harde geluiden.
    Lumpkin • Azteca • Dressuur • Hyperactief, wil alles proberen, vrij klunzig als hij het niet snapt, moeite met leven zonder andere paarden dan gaat hij van het minste of geringste door het lint.
    Felaróf 'Fella' • Siciliano indigeno • Cross-Country • Van nature calculerend, zal nooit harder werken dan moet, betrouwbaar, wendbaar, durft niet als eerste te starten met dingen.
    Firefoot • Sella Italiano • Racen zonder wagen • Extreem sensitief voor gevoelens, heel snel opgefokt, knuffeldier, presteert niet onder stress, een schoothondje als haar grootte het zou toelaten.
    Hasufel 'Hansel' • Peruviaanse Paso • Cross-Country • Onstuitbaar, druk tot in de extremen, ruw in zijn gedrag met anderen maar hij bedoelt het goed, probeert alles wat je vraagt en als hij het niet snapt doet hij gewoon wat denkt dat moet, concentratie van een goudvis, een hart van goud.
    Lightfoot • Sella Italiano • Racen met wagen • De vrolijkheid zelve, maar met een enorm zwakke rug, altijd in voor een feestje of een spelletje, zij is degene die je altijd zal begroeten als je eraan komt, ze is een allemansvriend
    Mearas • Paso Fino • Springen • Angstig paardje, doodsbang voor alles en iedereen, is alleen te rijden en te behandelen met een hele zachte hand en heel veel geduld, als hij je vertrouwd moet je voorzichtig blijven maar is het een zeer goed springpaardje.
    Nahar 'Nahnah' • Peruviaanse Paso • Western • Werkt graag, loyaal, dramt zijn zin door om door te mogen werken, erg bijterig op het bit, verrassend sierlijk voor een westernpaard.
    Rochallor • Engels Volbloed • Racen zonder wagen • Bijtgraag en knagerig, gaat het liefst in volle galop of helemaal niet, feller dan een neon led-licht in een donkere tunnel, traag om op te starten in de morgen en niet te stoppen in de avond.
    Roheryn • Engels Volbloed • Racen zonder wagen • PHetzelfde en toch het tegenovergestelde van haar tweelingbroer Rochallor. Ze is erg trapgraag, gaat het liefst in volle galop of helemaal niet, feller dan een neon led-licht in een donkere tunnel, niet te stoppen in de morgen en niet vooruit te branden na zes uur.
    Shadowfax • Lippizaner • Dressuur • Een verschrikkelijk paard op stal, lief zodra hij mag werken, erg loperig wat erger wordt door druk op het bit, zwak in zijn rug, erg kieskeurig in alles wat hij doet.
    Snowmane 'Snowy' • Lippizaner • Western • Wild, enorm onstuimig, onbetrouwbaar, je krijgt de grootste lol met dit paard als je hem doorhebt.
    Stryder • Paso Fino • Racen met wagen • Fel, kan er niet tegen om ingehaald te worden, zonder harnas weigert hij harder te gaan dan stap, houd van kroelen in haar vrije tijd, eet niets anders dan hooi of kuil of gras.
    Stybba 'Styb' • Ierse Hunter • Cross-Country • Vrolijk, claustrofobisch, onhandig in zijn bewegingen, extreem aanhankelijk.
    Windfola 'Filly' • KWPN • Dressuur • Dominant, wil graag werken, afstandelijk, snel verveeld, opstandig als hij niet zijn zin krijgt.

    Eigen Paarden •
    • • • Infiniti 27/02
    Nirvana • KWPN • Enthousiast, leergierig, ondeugend, aanhankelijk, schrikkerig • AmericanPsycho
    Prince Davon • Dressuur en Voltige • Aardig, rustig, vriendelijk, aanhankelijk • Eleutheromania
    Azaran • Appaloosa • Makkelijk in de omgang, kalm, moet achter zijn kont aangezeten worden, kan niet tegen hardhandigheid • Tigresse
    Mujallin • Arabier • Nerveus, zachtaardig, gehecht aan een persoon, gevoelig • Tigresse


    • Rohan's Shire •
    Het hoofdgebouw bevat een aantal kamers voor de studenten. Ook bevinden zich hier een gezamelijke woonkeuken en zitkamer. De stallen liggen op een enorm terrein vol met kleine buitenhuisjes in de heuvels, waar omheen zich weides van allerlei verschillende groten bevinden. In de meeste bevinden zich een aantal stallen, maar er zijn er ook een aantal met poetsplaatsen, twee met zadelkamers, en een vol met kluisjes voor de studenten. Dit terrein bevat ook drie grote overdekte rijbanen, twee grote buitenbanen, een racebaan, en een aantal longeerbakken. Om het terrein heen is ook een prachtige omgeving om lange buitenritten in te maken.
    In een aantal stallenblokken staan paarden van de stal zelf, stuk voor stuk paarden die op een heel hoog niveau kunnen presteren in hun eigen discipline. Ook is er plek voor eigen paarden van ruiters die hier komen om te trainen om tot de wereldtop toe te kunnen trainen. De manegepaarden staan in twee aanliggende stallenblokken en staan overdag als een kudde samen in de grootste twee weides, hengsten in de ene, merries en ruinen in de ander.


    • Trainingsrooster •
    7.00-8.00 • Ontbijt
    9.00-11.00 • Dressuur in baan 1
    9.00-11.00 • Springen in baan 2
    9.00-11.00 • Racen zonder wagen
    12.00-13.00 • Lunch
    14.00-17.00 • Voltige in baan 1
    14.00-17.00 • Western in baan 2
    14.00-17.00 • Racen met wagen
    18.00-19.00 • Avondeten
    20.00-22.00 • Buitenrit
    20.00-22.00 • Crosscountry


    • Stal Regels •
    • Na 11 uur 's avonds is iedereen binnen en is het terrein rustig. Je paard mag in de zomer, November t/m April, 's nachts in de weide blijven staan als hij of zij dit aan kan.
    • Na 12 uur 's avonds is iedereen op zijn of haar eigen kamer, is het stil en zijn de lichten uit.
    • Aanwezigheid bij trainingen van jou discipline is verplicht. Je mag alleen afwezig zijn met een geldig bewijs van de doctor dat je echt ziek was. Hierbuiten mag je zelf nog 2 uur trainen, hier valt longeren ook onder.
    • Paarden mogen niet gereden woorden binnen een uur dat ze eten hebben gekregen. Dit is hun rusttijd.
    • Maandag t/m vrijdag zijn er trainingen. Zaterdag of zondag is het wedstrijddag. De andere dag is het een rustdag en wordt er niet gereden en staan alle paarden op de wei.
    • Je houd je eigen kamer en de algemene ruimtes netjes en schoon. Je hebt een klusje per dag om dit zo te houden, waaronder koken, schoonmaken of afwassen.
    • Je hebt respect voor elkaar, de paarden, en elkaar's bezittingen.
    • Geen onsmakelijkheden in kleding nog gedrag.
    • Geen alcohol of drugs.
    • Rust, Reinheid, en Regelmaat staan hoog in het vaandel. Je doet wat je gezegd wordt, spreekt niet tegen, en gedraagt je naar behoren.
    • Niet rennen of gillen op het terrein.
    • Als er iets gebeurt, zeg je het tegen een leidinggevende. Die handelt het verder af.

    • De stal en haar werknemers bepalen of je jezelf aan de richtlijnen houd. Op het breken ervan staan sancties.

    • RPG Regels •
    • Minimaal 250 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Verwerk hierin de omgeving, gevoelens, het verleden, etc.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties groeien over tijd, oefeningen gaan verre van altijd goed, zowel jij als je paard hebben tijd nodig om dingen te leren en te verbeteren, niet iedereen mag je, en het leven gaat verre van altijd over rozen als je een student bent.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Alleen Bain maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2015 - 13:40 ]


    Bowties were never Cooler

    Appelboompje schreef:
    Oei...
    Had ik misschien toch wat eerder moeten zijn met mijn succes, hoop voor je dat je dan iig een 5,5je hebt op die vakken (als dat in ieder geval de minimum is op jou school..? bij ons ben je vanaf een 5,5 officieel geslaagd voor 't vak..)
    Ik moet er morgen en vrijdag beide 1 maken… blerch :(


    Haha, same, maar heb vast wel voldoendes.


    take me back to the basics and the simple life

    Appelboompje schreef:
    mag ik dan een meisje reserveren dat een manegepaardje rijd? :)

    ps Eleutheromania Heel veel Succes!


    Si


    Bowties were never Cooler

    Ik wil morgen avond tussen 11 en 12 t speeltopic openen. Als dan iedereen zijn of haar rol af wil hebben


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    Ik wil morgen avond tussen 11 en 12 t speeltopic openen. Als dan iedereen zijn of haar rol af wil hebben


    Oeh yayy. Ik weet. Iet of io het karakter van Cara dam uitgewerkt heb, is dat een probleem?


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Oeh yayy. Ik weet. Iet of io het karakter van Cara dam uitgewerkt heb, is dat een probleem?


    Het zou heel fijn zijn als ze uitgewerkt was, maar als het echt niet lukt, is t ook goed


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    (...)

    Het zou heel fijn zijn als ze uitgewerkt was, maar als het echt niet lukt, is t ook goed


    Ja dat snap ik, eerst de geschiedenis enzo.
    Maar ik moet eerst wat dingen doen voor de manege/suprise/afscheidsparty voor n vriendin


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Ja dat snap ik, eerst de geschiedenis enzo.
    Maar ik moet eerst wat dingen doen voor de manege/suprise/afscheidsparty voor n vriendin


    Veel success en plezier daarmee


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    (...)

    Veel success en plezier daarmee
    . Dankjee


    take me back to the basics and the simple life

    Naam • Evangeline Buckley
    Leeftijd • [18+] 19
    Discipline • Evangeline rijd Dressuur op niveau 7
    Nationaliteit • Brits
    Karakter • Evangeline is een druk meisje dat niet goed weet wat stil zitten is. Een duracel konijntje zonder uitknop dat altijd bezig is, waarbij ze niet altijd door heeft dat ze ook wel eens mensen ontzettend op hun zenuwen kan zitten hiermee. Haar geduldige maar doorzettende karakter zorgt ervoor dat Evangeline altijd gaat voor wat ze wil. Zodra ze iets bedacht heeft moet en zal het gebeuren en of dat nou linksom of rechtsom moet maakt haar maar weinig uit. Zolang het maar gebeurd. Ze houd dan ook wel van een uitdaging. Verder is ze het liefst rondom andere levende wezens, in mensen of dieren heeft ze geen voorkeur zolang ze maar niet teveel alleen gelaten wordt. Ze heeft gewoon een bepaalde dosis aandacht nodig en haalt dat overal vandaan waar ze het maar vandaan halen kan.
    Uiterlijk • Met haar bruine ogen en lange haren is Evangeline niet echt een opvallende verschijning. Een lengte van 1.70 en een licht getinte huid.



    Geschiedenis • Evangeline is opgegroeid op de ponyboerderij van haar grootouders waar het meisje al van kleins af aan begon met de shetlanders te wandelen, knuffelen en uit eindelijk ook rijden. Maar zoals ieder meisje groeide Evangeline met het resultaat dat de pony's niet meer genoeg voor haar waren. Daarbij kwam dat het meisje op de leeftijd kwam dat ze richting de hogere scholen zou moeten die niet in de buurt waren. Met het resultaat dat zij en haar ouders niet langer zouden wonen op de boerderij en verhuist zijn naar de rand van de stad. De drukkere schooldagen hebben haar echter nooit weerhouden van haar favoriete bezigheid dus naast haar schoolleven, en haar dagelijkse bezigheden in huis begon het meisje paarden te rijden net buiten de stad waarvan ze diverse uitgebracht heeft wat resulteerde in een level 7 dressuur.
    Toen haar vader hun verliet voor een andere vrouw op 16 jarige leeftijd kreeg Evangeline meer verantwoordelijkheden op zich in huis, maar ze vond altijd wel een plekje tussendoor om even haar passie uit te kunnen voeren.


    Extra •//




    zo mijn kunstwerk ...
    let me know als er wat ontbreekt? :"D
    moet nog wel ff een keuze maken in manegepaardje(s) :3

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 12:45 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Als je haar uiterlijk en karakter nog wat kan uitbreiden, want dat is nog erg karig


    Bowties were never Cooler

    Ugh. Stomme &)@€(!"%^*}}* laptop. Ik had Cara's geschiedenis bijna af, en ja hoor. Dat dibg loopt weer vast. Alweer. Dus straks nog een keer proberen. Hij word minder uitgebreid dan waarschijnlijk :x


    take me back to the basics and the simple life

    Awh


    Bowties were never Cooler

    Tja. Naja hij loopt de hele tijd vast. Zo'n 25-49% van de tijd. Dus ben t wel gewend, is gewoon balen als er iets weg is


    take me back to the basics and the simple life

    zal mijn best ff doen ;) ik zag het bericht gisteravond laat dat je eigenlijk gister tussen 11-12 al had willen beginnen.. en aangezien ik nog niks had neergezet en je dus al een dag langer moest wachten.. nja ik denk dan hebben ze in ieder geval iets :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik weet het, maar ben het een beetje vergeten... Zal nu dus maar eens een topic maken


    Bowties were never Cooler