Nou ik ben dus een hele tijd niet actief geweest op Quizlet. En dat had allemaal redenen, school, vriendinnen, sport en ik had bijvoorbeeld ook helemaal geen inspiratie meer voor mijn verhalen, maar een tijdje geleden kwam ik weer online omdat ik weer vol inspiratie zat. En vandaag heb ik er dus ook echt iets mee gedaan, want ik had het de hele vakantie best druk, maar ik heb dus vandaag opeens zes hoofdstukken geschreven. ( Hoppaa die is binnen )
Het is een fanfiction en het gaat over Zayn.
Het begon er mee dat Zila's oom een tijdmachine had gebouwd. Zila vond dat dikke onzin maar wou hem toch proberen en tot haar grote verbazing werkte hij ook nog. Ze wou terug naar de tijd dat one direction nog niet bestond zodat ze Zayn Malik kon ontmoeten. Maar ze had er nooit bij nagedacht dat ze nu niet meer terug kon want de tijdmachine was in 2010 nog niet gebouwd, maar op een of andere manier maakt Zila dat niet zo veel uit dat komt vast wel goed dacht ze. En nu ze hier toch was kon ze net zo goed Zayn Malik gaan ontmoeten. Ze heeft aan bepaalde mensen de weg gevraagd en is bij zijn school gekomen. Ze kon natuurlijk niet zeggen dat ze Zila White was want die leefde al, alleen dan 4 jaar jonger. Zila zegt dus dat ze Zarah Brown heet en dat ze bij ene Zayn Malik in de klas zou moeten komen. De man bij het loket zei dat hij niets van haar af wist maar heeft haar uiteindelijk maar gewoon naar de klas gestuurd. Op een of andere manier loopt alles op rolletjes en gaat het helemaal goed. Maar wat nou als ze per ongeluk haar moeder tegen komt, of zichzelf tegen komt, waar moet ze slapen, hoe komt ze aan kleren, hoe kan zij nou al een iPhone 6 hebben en wat gaat Zayn wel niet van haar vinden als hij erachter komt dat ze eigenlijk uit de toekomst komt?
Klik, voor de story.
Het is nogal cliché but who cares?
Maar omdat ik zo lang niet actief ben geweest zoek ik dus ook nieuwe verhalen om te lezen dus zet ze hier alsjeblieft neer!
Ik houd van fanfiction, fantasie, thriller, horror en heus ook wel andere dingen dus kom maar op.
Kusjes,
Noah
[ bericht aangepast op 26 feb 2015 - 23:46 ]
I think you have to take me for me ~ Harry styles