• Hogwarts, 1 september 1900


    We gaan terug naar het jaar 1900. De tijd waarin studenten in alle rust naar school konden gaan om de magische kunsten onder de knie te krijgen. Het jaar 1900, de jaren voordat Tom Riddle opstond als Voldemort en zijn ideeën doordraafde in twee oorlogen. Het jaar 1900, tientallen jaren voordat Harry Potter vocht tegen Voldemort. Deze RPG speelt zich af op Hogwarts. Studenten krijgen de kans om zich te ontwikkelen tot talentvolle tovenaars en heksen. Er wordt niet gesproken van slechte tovenaars, want die lijken nog niet te bestaan. Wordt jouw personage de beste zwerkbalspeler of de grootste ellende met fabeldieren?
    Om onbewust buitensluiten te voorkomen, zit iedereen in het zesde leerjaar!


    PERSONAGES:
    STOP OP VROUWEN, GRYFFINDOR & SLYTHERIN

    Vrouwen:
    • Camille Jackson | JudithSuzann | Ravenclaw | Pagina 1.16 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Lilian Grace Palvanor | Ameliorate | Huffelpuf
    • Gereserveerd door Iniminicum | Gryffindor
    • Alégria Metea Campbell | Cynefin | Huffelpuf | Pagina 1.3 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Gereserveerd door Crowley | Slytherin
    • Allison Lauren | Heffron | Slytherin | Pagina 1.3
    • Fayacedyluci Kifuliyaska Avaredusko | Cave | Gryffindor
    • Aemilia Waterstone Teater | Gryffindor | Lijstje met vakken ontvangen
    • Skylar Indiana Castellan | Daggers | Huffelpuf | Pagina 1.4 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Emily 'Emma' Louise Belladonna| HemmingsMyHero | Ravenclaw | Pagina 1.16
    • Amelia Celeste Delaroux | Cordis | Ravenclaw | Lijstje met vakken ontvangen


    Mannen:
    • Ezra Hunter Micheal Cooper | Dumbledore | Slytherin | Pagina 1.4
    • Andrew Whither | Ameliorate | Ravenclaw | Pagina 1.10
    • James Luke Rider| Iniminicum | Hufflepuf
    • Edward Frederick Hurrington Junior | Trohman | Gryffindor | Pagina 1.11
    • Adam James Simons | Eleutheromania | Gryffindor | Pagina 2.3 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Antione Campbell Felix Lefèvre | HemmingsMyHero | Gryffindor | Pagina 1.15
    • Luke Daniel Sharrow | Daggers | Slytherin | Pagina 1.14 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Lucas 'Luca' Marcus Romano | Zamperini | Slytherin | Lijstje met vakken ontvangen
    • Vincent Ellen Callow | Teater | Ravenclaw | Pagina 1.16 | Lijstje met vakken ontvangen



    INVULLIJSTJE:
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra: Denk aan: zwerkbal, huisdier, toverstok, boeman, patronus etc.)

    FACECLAIMS:
    Lily Collins
    Sophie Turner
    Erin Wagner
    Barbara Palvin
    Xavier Samuel
    Daniel Sharman
    Logan Lerman
    Dylan O'Brien
    Colton Haynes

    QUIDDITCH:
    Gryffindor:
    Captain: Eleutheromania
    Chaser: Eleutheromania
    Chaser: Iniminicum
    Chaser: HemmingsMyHero
    Beater: Cave
    Beater:
    Keeper: Edward Frederick Hurrington Junior
    Seeker: Aemilia Waterstone

    Ravenclaw:
    Captain: Vincent Ellen Callow
    Chaser: Andrew Whither
    Chaser: Vincent Ellen Callow
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Emily 'Emma' Louise Belladonna

    Slytherin
    Captain:
    Chaser: Luke Daniel Sharrow
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Ezra Hunter Micheal Cooper
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Lucas 'Luca' Marcus Romano

    Huffelpuf
    Captain: Lilian Grace Palvanor
    Chaser: Skylar Indiana Castellan
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Iniminicum
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Lilian Grace Palvanor


    PREFECTS:
    Gryffindor:
    • Aemilia Waterstone
    HemmingsMyHero
    Ravenclaw:
    • Andrew Whither

    Huffelpuf:
    • Alégria Metea Campbell
    Iniminicum
    Slytherin:




    PROFESSORS:
    Astronomie: Arlo Donte
    Professor Donte was vroeger ingedeeld bij Ravenclaw. Hij is een intelligente man en houdt van leergierige leerlingen, maar hij laat overduidelijk zijn grenzen merken. Hij houdt niet van grapjassen en wordt vaak gezien als een chagrijn.
    Toverdranken: Eliseo Vihaan
    Professor Vihaan is een strenge docent. Hij is zo eng als hij eruit ziet, wordt er vaak gezegd en dat is zeker waar. Het is geen pretje om les van hem te hebben, ondanks dat hij je veel kan leren. Hij was vroeger ingedeeld bij Slytherin.
    Verzorging van fabeldieren: Keon Zaire
    Professor Zaire is een liefelijke professor. Hij heeft veel ambitie voor zijn vak en wil dat dolgraag overbrengen aan zijn leerlingen. Hij heeft een hekel aan pestkoppen en treedt hier hard tegenop. Hij was vroeger ingedeeld bij Gryffindor.
    Waarzeggerij: Drina Bronwen
    Professor Bronwen is een typische chaoot. Je kunt nauwelijks hoogste van haar krijgen en haar lessen zijn vaak vrij onduidelijk. Ondanks dat is ze wel een lief persoon met het beste voor voor iedereen. Ze was vroeger ingedeeld bij Ravenclaw.



    ROOSTERS:
    Maandag t/m woensdag


    Donderdag t/m zaterdag


    Op zondag zijn alle leerlingen vrij


    REGELS:
    • Een post is minimaal 200 woorden
    • Houd de jongens, meisjes en afdelingen gelijk
    • Zonder toestemming bestuur je géén personages van anderen
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft minder goede kanten
    • 16 + is toegestaan, maar zet het in je post
    • Reserveringen van personages blijven 3 dagen staan
    • Ik maak de nieuwe topics aan
    • Ik heb in overleg met Debbaut dit topic geopend
    • Maximaal twee personages per persoon (1 jongen en 1 meisje)
    • Houd het gezellig
    • Voor vragen staat mijn PB of GB altijd open
    • Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 10:13 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    TrevorWentworth schreef:
    Sorry, haal mij maar uit de lijst. Kreeg net te horen wat het aankomende schema is op mijn stage en ik ga niet echt meer tijd hebben. En om mensen niet onnodig te laten wachten, kan ik beter niet mee doen.


    Jammer! Maar veel succes met je stage!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    TrevorWentworth schreef:
    Sorry, haal mij maar uit de lijst. Kreeg net te horen wat het aankomende schema is op mijn stage en ik ga niet echt meer tijd hebben. En om mensen niet onnodig te laten wachten, kan ik beter niet mee doen.


    N'ahw :c maar idd veel succes ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Emily 'Emma' Louise Belladonna

    'I don't trust words. I trust actions.'


    Leeftijd: Emily is bijna zeventien en wordt dat op 2 maart.
    Bloedstatus: Muggleborn.
    Afdeling: Ravenclaw. Dit verbaasde haar wel, Emily dacht eerlijk gezegd dat ze in Slytherin zou komen.
    Karakter: Emily is redelijk rustig en is niet iemand die op de voorgrond treed en altijd in de spotlights wil staan. Ze vindt het al best als ze bijvoorbeeld in een hoek zit met een boek, dan vermaakt ze zich al. Emily is dan wel in Ravenclaw ingedeeld maar heeft een paar Slytherin eigenschappen. Ze laat bijvoorbeeld haar gevoelens niet meer zien, dat komt doordat haar vader zo erg heeft behandeld en Emily erachter is gekomen dat ze het beste haar eigen gevoelens niet kan tonen. Zelf vindt ze het ontzettend klote dat ze bijna nooit haar gevoelens laat zien maar je moet haar eenmaal accepteren zoals ze is. Zo niet, dan ben je bij het verkeerde adres en zal je met veel gescheld weggestuurd worden. Als ze zich helemaal op haar gemak voelt en bij vrienden is, of bij mensen is die ze mag, dan zal ze laten zien hoe ze echt is. Leergierig, slim en ontzettend vrolijk te noemen. Ze is ontzettend druk bij mensen die ze vertrouwt maar dat komt omdat ze dan laat zien hoe ze echt is. Dan kan ze haar koude masker afzetten en volledig tot rust komen en zichzelf zijn. Ze houdt wel meestal afgezonderd van typetjes die zichzelf geweldig vinden of die anderen het leven zuur maken. Emily wil daar niets mee te maken hebben en wil dat iedereen gewoon zijn of haar zin heeft op school. Ze houdt wel van gezelligheid maar ze is echt geen feestbeest of het party type dat tot midden in de nacht nog doorfeest. Ze is best slim en heeft een goed stel hersenen, als ze zich verveelt en er ligt een boek in de kamer zal ze die gaan lezen. Puur omdat ze dol is op lezen en puur omdat ze een hekel heeft aan verveling. Emily vindt het geweldig dat ze een heks is en dat ze anders is dan haar hele familie. Daarom zit ze ook vaak spreuken te oefenen waar ze moeite mee heeft of interessante boeken over de toverkunst.
    Uiterlijk: [FC: Danielle Campbell] Emily heeft donkerbruine lange haren die ongeveer tot haar borsten komen. Deze haren zijn van nature al een beetje gekruld, gekruld kun je het niet echt noemen. Er zit meer een slag in haar haren. Ze heeft grijzige ogen met groene spikkeltjes erin, deze kijkers kunnen zowel vriendelijk als kwaad kijken. Toch staat er meestal een vrolijke twinkeling erin. Emily is niet zo'n grote fan van make-up maar gaat er niet zonder mee de deur uit. Wat lippenstift, mascara en foundation. That's it, meer heeft ze echt niet nodig. Ook draagt ze vaak oorbellen behalve als ze een Quidditch wetstrijd heeft. Dan doet ze deze uit. Haar lange donkerbruine haren die altijd los hangen gaan dan ook in een staart. Ze heeft een licht getinte huid en heeft een normale lengte van 1.76 lang. Emily draagt meestal hakken maar bij Quidditch wetstrijden verwisselt zij deze ook voor sneakers. Door de hakken wordt ze een paar centimeter langer maar ze hoeft echt geen hele lange hakken. Dan gaat ze sowieso door haar enkels en dat is niet echt fijn.
    Geschiedenis: Emily haar jeugd was ontzettend klote te noemen. Het meisje werd tot haar tiende mishandeld en heeft dus vreselijke dingen gezien en meegemaakt. Haar vader mishandelde zijn dochter keer op keer omdat zijn vrouw is overleden bij een auto-ongeluk. Door dat zit de man diep in de put en drinkt zich elke dag weer zat om vervolgens Emily te slaan, op te sluiten of haar bedreigen met messen. Emily durft niks terug te doen ookal is ze een heks, ze is ontzettend bang om haar vader iets aan te doen met een spreuk. Elk schooljaar als ze weer van huis wegkomt en naar Hogwarts gaat, zit ze vol met blauwe plekken of schrammen. Ze probeert de ergste wonden weg te halen met een geneesspreuk wat dan wel weer handig is.
    Relaties:
    Luke Daniel Sharrow ~ Luke en Emily zijn goed bevriend met elkaar, ondanks dat ze in anders Houses zitten. Ze mag de jongen wel ookal is hij een Slytherin. Als ze tijd heeft zal ze de jongen opzoeken en wil dan ook graag een gesprekje met hem beginnen voor de gezelligheid.

    Alégria Metea Campbell ~ Alégria en Emily zijn beste vriendinnen en het boeit ze allebei niks dat ze in andere Houses zitten en elkaar dus wat minder kunnen zien. Hun karakters passen op sommige momenten goed bij elkaar en daardoor kunnen de twee het best goed vinden met elkaar.

    Extra: Quidditch positie: Eerst vond Emily Quidditch wat te gevaarlijk maar in haar vijfde jaar heeft ze de functie Seeker kunnen bemachtigen.

    Patronus: Een kat. Katten zijn aanhankelijke en lieve beesten maar kunnen ook hun nagels uitslaan en van zich afbijten. Dit weerspiegelt Emily haar
    karakter letterlijk.

    Faunaat: Emily is ontzettend hard aan het werken en studeren om een faunaat te worden. Ze is er bijna en ze hoopt dat het haar volgend jaar gaat lukken om een faunaat te worden.

    Boeman: Emily kent niet zoveel angsten maar als ze ergens echt bang voor is zijn het messen. Haar vader heeft hier vroeger mee gedreigd en daardoor is Emily doodsbang geworden voor deze voorwerpen.

    Stok: Emily haar stok is gemaakt van essenhout, 27.7 centimeter lang, met als kern de haar van een eenhoornmerrie. De stok is aardig licht en heeft een fijne zwiep, de stok is echter totaal niet flexibel. De stok is vooral goed voor bezweringen en dat is dan ook het vak waar Emily dol op is.

    Huisdier: Een kerkuil genaamd Diablo, ze heeft de uil altijd bij zich en gaat nergens heen zonder hem. Behalve als die in de Uilenvleugel zit natuurlijk.


    Emily is helemaal af :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke likes her^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    I like her :Y)


    I just caught the wave in your eyes

    Yay ;3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Het spijt me dit te zeggen, ik schrijf me waarschijnlijk toch uit - omdat echt alles snel gaat en doordat ik halfziek ben krijg ik niets mee en iedereen lijkt al de één of ander relaties te hebben, sorry daarvoor maar het is voor mij wat snel en laat staan achter mijn rol die nog af moet werken, relaties besreken. Sorry, dit idee is heel erg leuk - maar voor mij iets te snel. ;x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Toch maar MT c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wanneer beginnen we? :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    TrevorWentworth schreef:
    Sorry, haal mij maar uit de lijst. Kreeg net te horen wat het aankomende schema is op mijn stage en ik ga niet echt meer tijd hebben. En om mensen niet onnodig te laten wachten, kan ik beter niet mee doen.


    Jammer joh! Veel succes met je stage! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sabaism schreef:
    Het spijt me dit te zeggen, ik schrijf me waarschijnlijk toch uit - omdat echt alles snel gaat en doordat ik halfziek ben krijg ik niets mee en iedereen lijkt al de één of ander relaties te hebben, sorry daarvoor maar het is voor mij wat snel en laat staan achter mijn rol die nog af moet werken, relaties besreken. Sorry, dit idee is heel erg leuk - maar voor mij iets te snel. ;x


    Heel erg jammer, maar begrijpelijk! Bedankt voor het melden. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Daggers schreef:
    Wanneer beginnen we? :Y)


    Ik zit te denken aan vrijdag, omdat ik woensdag en donderdag de hele dag stage heb en dus niet kan reageren. Dat vind ik erg onhandig als topicmaker en zeker voor het begin van het speeltopic. Is dit oké? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik zit te denken aan vrijdag, omdat ik woensdag en donderdag de hele dag stage heb en dus niet kan reageren. Dat vind ik erg onhandig als topicmaker en zeker voor het begin van het speeltopic. Is dit oké? c:


    Meh, duurt zo lang. Nee grapje haha. Is good c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ~ † ~ † ~ † ~      FAYACEDYLUCI 'FAYA' KIFULIYASKA AVAREDUSKO      ~ † ~ † ~ † ~


    Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice. If you are a man woman, you take it.

    • To be old and wise,
    you must first be young and stupid •

    • You haven't even seen my bad side yet •

    Naam ~
    Fayacedyluci Kifuliyaska Avaredusko - probeer dat maar eens uit te spreken ^^ - is Faya's volledige naam, maar meestal stelt ze zich voor met gewoon 'Faya Avare.' Soms stelt ze zich voor de grap voor met haar volledige naam zodat ze even kan lachen. Op Hogwarts staat ze ook ingeschreven met deze naam, en vooral in haar eerste jaar toen de leraren de lijst met leerlingen voorlazen lag ze dubbel om hun gezicht bij het zien van haar naam. Ze heeft deze lange moeilijke naam dankzij haar Griekse afkomst. Beide ouders zijn geboren en getogen in Griekenland, maar wegens Faya zijn ze verhuisd naar Engeland.

    Leeftijd ~
    Faya is zestien jaar oud. Ze is geboren op de winterse dag 11 december, en wordt dus al snel zeventien. Het gekke was dat het die dag ongelofelijk warm was - 21 graden. Onvoorspelbaar en verrassend, net zoals Faya zelf. Eigenlijk ziet ze er wel wat ouder uit dan dat ze daadwerkelijk is, maar vervelend vindt ze het niet.

    Bloedstatus ~
    Half-bloed is waarschijnlijk de beste omschrijving. Haar moeder is een volbloed heks, voortkomend uit een lange lijn met gewaardeerde tovenaars en heksen. Faya's vader is een half-bloed, met een half-bloed moeder en een Squib als vader, die wel uit een volbloed familie komt. Maar Faya boeit het allemaal niet zo heel erg. Haar familie zegt niets over haar, vindt ze.

    Afdeling ~
    De beslissing voor Faya's afdeling was best wel moeilijk. Als je kijkt naar haar familie klinkt het wel logisch. Aan haar moeders kant is het Gryffindors only, aan haar vaders kant heeft zijn moeders familie in Ravenclaw gezeten, terwijl de pure-blood familie aan zijn vaders kant allemaal Slytherins zijn.Zijn drie broers - en hij waarschijnlijk ook als hij naar Hogwarts had gekund - zijn gek genoeg allemaal Hufflepuffs, terwijl Faya's moeder dus ook een Gryffindor is. De sorteerhoed heeft erg getwijfeld maar uiteindelijk had het Gryffindor in Faya de overhand.

    Karakter ~
    De meest opvallende eigenschap van Faya is dat ze ongelofelijk wispelturig is. Ze kan van het ene op het andere moment compleet van stemming veranderen. Maar niet alleen qua stemming is ze erg wispelturig. Ook haar eigen karakter wisselt continu af. Het ene moment kan ze een enorme bitch zijn, op het andere moment is ze overal bang voor. Meestal ligt het aan haar omgeving en de mensen om haar heen, die bepalen de karaktereigenschappen die op dat moment Faya besturen. Toch zijn er ook een aantal dingen die Faya altijd zal hebben.
    Onvoorspelbaarheid, daar kan ze niets aan doen. Maar ze verandert continu van beslissing of weet pas op het laatste moment hoe ze iets wilt doen. Plannen en dergelijke is sowieso niets voor haar. Ze gaat af op haar gevoel en niet op anderen. Niet dat ze gelooft in het lot; ze laat alles gewoon op haar afkomen.
    Leergierig is Faya ook best wel. Niet dat ze echt een nerd is, maar meer dat ze alles interessant vindt en meer en meer magie wilt leren. In de klas let ze vaak ook wel goed op, tenzij ze even niet in de stemming is. Dan kan ze de rebel van de klas zijn. Ook dit laat weer zien dat ze verschillende karakters heeft. Maar toch is er altijd wel een gedeelte van haar dat altijd alles wilt weten. Perfectionistisch is ze dan weer niet, vaak raffelt ze alles af. Tenzij het iets is waar ze echt zin en plezier in heeft, dan moet het wel perfect zijn.
    Ook zou je Faya best wel een feminist kunnen noemen. Ze komt op voor vrouwen en vindt het idioot dat mannen zogenaamd zo geweldig zouden zijn. Maar ze snapt het ook gewoon niet, wat is het verschil tussen de sekse's nou? Maar eigenlijk haat Faya het in principe gewoon om gekleineerd, onderschat of bevooroordeeld te worden. Dan doet ze alles, maar dan ook álles, om het tegendeel te bewijzen.
    Zelfverzekerd is Faya meestal ook wel, tenzij ze in een echte dip zit. Maar alleen al aan haar manier van lopen en praten merk je dat Faya durft op te staan en te zeggen dat ze haarzelf goed vindt. Haar mening geven doet ze meestal ook wel, maar soms kan ze een beetje fel worden om iemand over te halen. Soms draaft ze door en wordt ze downright arrogant, maar dat gaat vanzelf wel weer weg.
    Daarnaast is Faya een duidelijk en simpel persoon. Ze zegt gewoon precies wat ze wilt en draait nergens omheen. Eigenlijk boeit het haar sowieso niet wat anderen van haar denken; dat is hun probleem. Maar toch zou je haar wel een soort van populair kunnen noemen. Nou ja, het is meer dat iedereen haar kent en ze omgaat met een aantal populaire mensen.
    Faya is onvoorspelbaar en erg wispelturig, maar daarnaast net zoals elke andere tiener. Experimenterend met het leven, haat aan gemene leraren en graag naar feestjes gaand. Maar Faya is uniek, en daar is ze blij mee ook.

    • Sleep solves everything •

    • Don't like me? Cool, I don't wake up
    every day to impress you •


    Uiterlijk ~
    Faya is best wel een knap meisje, maar veel make-up of dergelijke draagt ze niet echt. Daar is ze te lui voor.
    Faya's haar komt tot net onder haar borst en is bruin en krullerig. Meestal is het wel zacht omdat ze zelfgemaakte shampoo gebruikt, maar soms heeft ze het uit luiheid langer niet gewassen en dan wordt het vettig en ruw. Ze wilt het graag wat langer laten groeien, maar het gaat dankzij de krullen nogal langzaam. Ze heeft ht wel eens verlengd met een spreuk, maar dat ging mis dus nu laat ze haar haar maar gewoon met rust.
    Ook Faya's ogen zijn hazelnootbruin gekleurd. De ogen zelf zijn ovaal gevormd. Haar wenkbrauwen zijn ook donker. Een wipneusje heeft ze waar ze best wel blij mee is, zolang het maar geen reusachtige neus is. Eigenlijk heeft gewoon haat aan neuzen, maar goed. Met haar mond is ze niet te blij, de vorm ervan bevalt haar niet echt. Wel zijn ze van nature licht roze gekleurd.
    Op zich heeft Faya wel een mooi lichaam. Ze is best wel dun en licht, maar niet echt bepaald soepel of handig. Tattoo's en dergelijke heeft ze niet, die vindt ze te lelijk.

    Geschiedenis ~
    Samelizaque 'Sam' Ivoliarane Meliode-Avaredusko - moeder.
    Vasqerio Weliozevert Avaredusko - vader.
    Amelianuzya 'Amelia' Balevuja Avaredusko - jongere zusje.
    Tot haar tiende heeft Faya met haar moeder, vader en zusje in Griekenland gewoont. Toen zijn ze verhuisd naar Engeland, omdat er in Griekenland zo weinig tovenaars woonden en haar ouders graag meer betrokken wilde zijn met de magische wereld. Haar moeder kreeg al snel een baan bij het Ministerie, en haar vader werkt als receptionist bij St. Mungo's. Dankzij de hoge rank van haar moeder zijn ze zeker niet arm, en dat vindt Faya dan ook niet erg. Voor de rest is er niet veel bijzonders gebeurt in haar verleden. Ze heeft wel een keer per ongeluk met haar moeders wand een zesde vinger gegeven, en dat litteken zie je nog altijd zitten.

    Relaties ~
    Adam Simons - relatie.
    WIE NOG MEER?

    Extra ~
    • Faya is een Beater in het Gryffindor Quidditch team. Ze is erg blij met deze positie, en vindt zelf dat ze het behoorlijk goed kan.
    • Haar toverstok is flexibel en heeft drakenbloed als kern.
    • De boeman die altijd voor Faya verschijnt is een reusachtige citroen. Dit komt doordat ze vroeger, heel jong zijnde, uit haar moeders wand een reusachtige citroen had geproduceert en die haar toen achterna heeft gezeten. Ze heeft 2 uur straight rondjes door de tuin gerend voordat haar vader haar kwam redden. Ook heeft ze op haar 7de citroensap in haar oog gekregen en dat deed erg veel pijn. Dus nu heeft ze een citroenen trauma.
    • Haar patronus is een stokstaartje. Waarom, geen idee. Maar stokstaartjes zijn wel cool.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 21:15 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Cave schreef:
    ~ † ~ † ~ † ~      FAYACEDYLUCI 'FAYA' KIFULIYASKA AVAREDUSKO      ~ † ~ † ~ † ~


    Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice. If you are a man woman, you take it.

    (...)

    Naam ~
    Fayacedyluci Kifuliyaska Avaredusko - probeer dat maar eens uit te spreken ^^ - is Faya's volledige naam, maar meestal stelt ze zich voor met gewoon 'Faya Avare.' Soms stelt ze zich voor de grap voor met haar volledige naam zodat ze even kan lachen. Op Hogwarts staat ze ook ingeschreven met deze naam, en vooral in haar eerste jaar toen de leraren de lijst met leerlingen voorlazen lag ze dubbel om hun gezicht bij het zien van haar naam. Ze heeft deze lange moeilijke naam dankzij haar Griekse afkomst. Beide ouders zijn geboren en getogen in Griekenland, maar wegens Faya zijn ze verhuisd naar Engeland.

    Leeftijd ~
    Faya is zestien jaar oud. Ze is geboren op de winterse dag 11 december, en wordt dus al snel zeventien. Het gekke was dat het die dag ongelofelijk warm was - 21 graden. Onvoorspelbaar en verrassend, net zoals Faya zelf. Eigenlijk ziet ze er wel wat ouder uit dan dat ze daadwerkelijk is, maar vervelend vindt ze het niet.

    Bloedstatus ~
    Half-bloed is waarschijnlijk de beste omschrijving. Haar moeder is een volbloed heks, voortkomend uit een lange lijn met gewaardeerde tovenaars en heksen. Faya's vader is een half-bloed, met een half-bloed moeder en een Squib als vader, die wel uit een volbloed familie komt. Maar Faya boeit het allemaal niet zo heel erg. Haar familie zegt niets over haar, vindt ze.

    Afdeling ~
    De beslissing voor Faya's afdeling was best wel moeilijk. Als je kijkt naar haar familie klinkt het wel logisch. Aan haar moeders kant is het Gryffindors only, aan haar vaders kant heeft zijn moeders familie in Ravenclaw gezeten, terwijl de pure-blood familie aan zijn vaders kant allemaal Slytherins zijn.Zijn drie broers - en hij waarschijnlijk ook als hij naar Hogwarts had gekund - zijn gek genoeg allemaal Hufflepuffs, terwijl Faya's moeder dus ook een Gryffindor is. De sorteerhoed heeft erg getwijfeld maar uiteindelijk had het Gryffindor in Faya de overhand.

    Karakter ~
    De meest opvallende eigenschap van Faya is dat ze ongelofelijk wispelturig is. Ze kan van het ene op het andere moment compleet van stemming veranderen. Maar niet alleen qua stemming is ze erg wispelturig. Ook haar eigen karakter wisselt continu af. Het ene moment kan ze een enorme bitch zijn, op het andere moment is ze overal bang voor. Meestal ligt het aan haar omgeving en de mensen om haar heen, die bepalen de karaktereigenschappen die op dat moment Faya besturen. Toch zijn er ook een aantal dingen die Faya altijd zal hebben.
    Onvoorspelbaarheid, daar kan ze niets aan doen. Maar ze verandert continu van beslissing of weet pas op het laatste moment hoe ze iets wilt doen. Plannen en dergelijke is sowieso niets voor haar. Ze gaat af op haar gevoel en niet op anderen. Niet dat ze gelooft in het lot; ze laat alles gewoon op haar afkomen.
    Leergierig is Faya ook best wel. Niet dat ze echt een nerd is, maar meer dat ze alles interessant vindt en meer en meer magie wilt leren. In de klas let ze vaak ook wel goed op, tenzij ze even niet in de stemming is. Dan kan ze de rebel van de klas zijn. Ook dit laat weer zien dat ze verschillende karakters heeft. Maar toch is er altijd wel een gedeelte van haar dat altijd alles wilt weten. Perfectionistisch is ze dan weer niet, vaak raffelt ze alles af. Tenzij het iets is waar ze echt zin en plezier in heeft, dan moet het wel perfect zijn.
    Ook zou je Faya best wel een feminist kunnen noemen. Ze komt op voor vrouwen en vindt het idioot dat mannen zogenaamd zo geweldig zouden zijn. Maar ze snapt het ook gewoon niet, wat is het verschil tussen de sekse's nou? Maar eigenlijk haat Faya het in principe gewoon om gekleineerd, onderschat of bevooroordeeld te worden. Dan doet ze alles, maar dan ook álles, om het tegendeel te bewijzen.
    Zelfverzekerd is Faya meestal ook wel, tenzij ze in een echte dip zit. Maar alleen al aan haar manier van lopen en praten merk je dat Faya durft op te staan en te zeggen dat ze haarzelf goed vindt. Haar mening geven doet ze meestal ook wel, maar soms kan ze een beetje fel worden om iemand over te halen. Soms draaft ze door en wordt ze downright arrogant, maar dat gaat vanzelf wel weer weg.
    Daarnaast is Faya een duidelijk en simpel persoon. Ze zegt gewoon precies wat ze wilt en draait nergens omheen. Eigenlijk boeit het haar sowieso niet wat anderen van haar denken; dat is hun probleem. Maar toch zou je haar wel een soort van populair kunnen noemen. Nou ja, het is meer dat iedereen haar kent en ze omgaat met een aantal populaire mensen.
    Faya is onvoorspelbaar en erg wispelturig, maar daarnaast net zoals elke andere tiener. Experimenterend met het leven, haat aan gemene leraren en graag naar feestjes gaand. Maar Faya is uniek, en daar is ze blij mee ook.

    Uiterlijk ~
    Faya is best wel een knap meisje, maar veel make-up of dergelijke draagt ze niet echt. Daar is ze te lui voor.
    Faya's haar komt tot net onder haar borst en is bruin en krullerig. Meestal is het wel zacht omdat ze zelfgemaakte shampoo gebruikt, maar soms heeft ze het uit luiheid langer niet gewassen en dan wordt het vettig en ruw. Ze wilt het graag wat langer laten groeien, maar het gaat dankzij de krullen nogal langzaam. Meer komt.

    Geschiedenis ~

    Relaties ~

    Extra ~


    That name, I love it!


    I just caught the wave in your eyes