• Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog met iemand ge-e-maild heb. Al die keren was het leuk, maar helaas stopte het na een tijd en hoorde we niks meer van elkaar. Daarom ben ik na al die tijd weer op zoek naar een nieuwe mailvriend(in). Dat houdt dus in dat we elkaar regelmatig een mailtje sturen over van alles en nog wat. Ik heb het niet over privé berichten of gastenboekberichten op Quizlet, maar daadwerkelijk over e-mails.

    Laat ik mezelf even kort voorstellen, zo hebben jullie een beeld van me.
    Mijn naam is Sylvie, ik ben 20 jaar en ben van België. Ik zit nu al meer dan drie jaar op Quizlet en heb in die drie volle jaren al zoveel stories geschreven. Mijn hobby's zijn dansen, schrijven (duh), gamen en films en series kijken. Ik heb heel wat fandoms. WWE, One Direction, OneRepublic, Kensington, Union J, Nickelback, Bastille, Ellie Goulding, The Maze Runner, Harry Potter, Divergent, The Hobbit, Disney, Pretty Little Liars, Desperate Housewives, Young & Hungry, Merlin, The 100, heel wat Britse YouTubers, Sims. Ik vergeet sowieso nog een heleboel, maar goed.

    Als je nog enige vragen hebt, aarzel dan niet om deze te stellen. Ik hoop iemand te vinden die het fijn zou vinden om mijn mailvriend(in) te worden. Hopelijk wordt er niet snel afgehaakt en kunnen we het gezellig houden.


    16 - 09 - '17

    *Steekt hand op* Ik heb een vraag!
    Wat zijn je favoriete stickers op Facebook?

    En ik meld me aan om te emailen! Hoewel dat niet nuttig is, want ik check mijn email niet vaak en wij Facebooken al ontzettend veel. :Y) Ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    *Steekt hand op* Ik heb een vraag!
    Wat zijn je favoriete stickers op Facebook?

    En ik meld me aan om te emailen! Hoewel dat niet nuttig is, want ik check mijn email niet vaak en wij Facebooken al ontzettend veel. :Y) Ghehe


    Haha Yolanda. Ik denk niet dat het veel nut heeft als wij gaan e-mailen omdat we bijna dagelijks contact hebben op fb xp
    Mijn favo stickers op fb zijn toch die van die Minions of van die uil (you know), haha.


    16 - 09 - '17

    Ahh, dat lijkt me onwijs leuk! Zal ik je mijn email pb'en, of heb je liever dat ik me nog even voorstel of iets? (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cathedrals schreef:
    Ahh, dat lijkt me onwijs leuk! Zal ik je mijn email pb'en, of heb je liever dat ik me nog even voorstel of iets? (:


    Misschien eventjes voorstellen dat ik toch al een beetje weet wie je bent?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Misschien eventjes voorstellen dat ik toch al een beetje weet wie je bent?


    Oké, komt ie:
    Ik ben Megan, 16 en ik kom uit Nederland. Ik hou van films en series kijken, lezen, zingen. Ik heb een tijd lang gedanst, maar doe dit nu helaas niet meer. Ik kijk op dit moment The 100, Reign, Game of Thrones, Once Upon A Time, Teen Wolf en The Blacklist. Verder luister ik eigenlijk wel een beetje naar van alles. Ik game graag, Skyrim & Assassin's Creed. En af en toe Sims. Eh ja, ik vergeet wss heel veel.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cathedrals schreef:
    (...)

    Oké, komt ie:
    Ik ben Megan, 16 en ik kom uit Nederland. Ik hou van films en series kijken, lezen, zingen. Ik heb een tijd lang gedanst, maar doe dit nu helaas niet meer. Ik kijk op dit moment The 100, Reign, Game of Thrones, Once Upon A Time, Teen Wolf en The Blacklist. Verder luister ik eigenlijk wel een beetje naar van alles. Ik game graag, Skyrim & Assassin's Creed. En af en toe Sims. Eh ja, ik vergeet wss heel veel.


    Oeh, leuk. Teen Wolf kijk ik sinds kort ook (:
    Ik stuur je mijn e-mail in een pb.


    16 - 09 - '17

    Wat een ontzettend leuk idee!

    Als je nog iemand zoekt hou ik me aanbevolen en anders in ieder geval heel veel plezier :3


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Aisslin schreef:
    Wat een ontzettend leuk idee!

    Als je nog iemand zoekt hou ik me aanbevolen en anders in ieder geval heel veel plezier :3


    Ik vind het niet erg om met meerdere mensen te mailen, vind het zelfs leuk (:


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ik vind het niet erg om met meerdere mensen te mailen, vind het zelfs leuk (:


    Dan zal ik me even voorstellen :3

    Ik ben Sanne, 18 jaar en ik woon in Nederland. Ik hou ontzettend veel van dansen, lezen, muziek luisteren, schrijven, scouting en koken.
    De series die op dit moment een klein beetje mijn leven beheersen zijn Game of Thrones, Elementary en Sherlock. Ik heb een onbeschrijflijke liefde voor Harry Potter, Lord of the rings, The Hobbit en Disney-films :3
    Verder weet ik eigenlijk niet heel goed wat ik over mezelf moet vertellen, dus ja... Hi ;D


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Aisslin schreef:
    (...)

    Dan zal ik me even voorstellen :3

    Ik ben Sanne, 18 jaar en ik woon in Nederland. Ik hou ontzettend veel van dansen, lezen, muziek luisteren, schrijven, scouting en koken.
    De series die op dit moment een klein beetje mijn leven beheersen zijn Game of Thrones, Elementary en Sherlock. Ik heb een onbeschrijflijke liefde voor Harry Potter, Lord of the rings, The Hobbit en Disney-films :3
    Verder weet ik eigenlijk niet heel goed wat ik over mezelf moet vertellen, dus ja... Hi ;D


    Leuk, leuk! Hoi, haha. Ik stuur je m'n e-mail even via pb.


    16 - 09 - '17

    Ik ben Gail, 18. Ik kan drie talen spreken en ik heb een zusje Sylvester genaamd. :Y)


    -

    Emison schreef:
    Ik ben Gail, 18. Ik kan drie talen spreken en ik heb een zusje Sylvester genaamd. :Y)


    Haha, jou ken ik nog niet denk ik.


    16 - 09 - '17

    Aye, me same problem!
    Ik heb ook altijd leuke mail vrienden(innen) en dan houd het plotseling op. Vet jammer. ;( Ik zou het dus ook erg leuk vinden om er weer één of meer te hebben [dus anderen mogen ook best met mij mailen hoor! ;á].

    Ik ben Natasja, 20 jaar en uit Nederland. Ik ben een onmeunige dierengek [maar misschien was dat al bekend], verder houd ik van schrijven, lezen, films en series kijken, tekenen, schilderen, creatief bezig zijn, wandelen met de hond, fietsen, muziek luisteren en nog wel meer. ;d Ik ben fan van te veel dingen, maar onderandere van; Sherlock, Game of Thrones, Lord of the Rings en the Hobbit, Pirates of the Carribbean, Once Upon a Time, Robin Hood en dus nog veel meer. ;] Ook ben ik fan van te veel acteurs, maar die zou ik jullie sparen. ;d - Ik heb een superknappe, vijfjarige Beagle genaamd Joep. En dat zijn toch wel de belangrijkste dingen om nu te weten ;D.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hasufel schreef:
    Aye, me same problem!
    Ik heb ook altijd leuke mail vrienden(innen) en dan houd het plotseling op. Vet jammer. ;( Ik zou het dus ook erg leuk vinden om er weer één of meer te hebben [dus anderen mogen ook best met mij mailen hoor! ;á].

    Ik ben Natasja, 20 jaar en uit Nederland. Ik ben een onmeunige dierengek [maar misschien was dat al bekend], verder houd ik van schrijven, lezen, films en series kijken, tekenen, schilderen, creatief bezig zijn, wandelen met de hond, fietsen, muziek luisteren en nog wel meer. ;d Ik ben fan van te veel dingen, maar onderandere van; Sherlock, Game of Thrones, Lord of the Rings en the Hobbit, Pirates of the Carribbean, Once Upon a Time, Robin Hood en dus nog veel meer. ;] Ook ben ik fan van te veel acteurs, maar die zou ik jullie sparen. ;d - Ik heb een superknappe, vijfjarige Beagle genaamd Joep. En dat zijn toch wel de belangrijkste dingen om nu te weten ;D.


    Kennen wij elkaar niet van The Hobbit topic? (:


    16 - 09 - '17

    Ah altijd leuk! Als je met nog iemand wilt mailen, ik meld me aan(:

    Duss.. Ik ben Amber, 20 jaar en woon in Zuidelijk Nederland. Ik ben een kattengek we hebben dan ook twee katten thuis, en mijn vriend heeft een kat, daarnaast hebben we nog meer dieren thuis. Ik hou ontzettend veel van fotograferen, zoals je op mijn profiel ook kunt zien. Daarnaast lees ik veel, hou van films kijken, dansen, wandelen en reizen. Eigenlijk heb ik vrij weinig fandoms en game nooit. Wel hou ik erg van The Hunger Games, Pirates of the Carribbean de band Destine, violiste Lindsey Stirling, artieste Paloma Faith en uhm.. Ik zal vast nog wel vanalles vergeten zijn. Ohja! Ik ben een echte festivalganger! Ik heb nu 10 festivalbandjes om, geteld vanaf 2011. Pinkpop, Appelpop, Breakfest, Bevrijdingsfestival... En er staan er nog een hele boel op mijn lijstje ;D Oh en ik heb een zwak voor thee, vintage theekopjes en nja, eigenlijk alles wat met vintage te maken heeft :') Momenteel is mijn lievelingsland Zwitserland :Y)


    Inspiration can hit you any time