• I solemnly swear that I am up to no good.



    Names
    Lizor - Lisa
    DocRoe - Xantha
    Cathedrals - Megan
    Iniminicum - Jente
    Lily_Evans - Anna
    JamesPotter - Femke
    WillNotLearn - Ellie
    Markiplier - Bell
    Exorcizamus - Joanna
    Daryl_Dixon - Sharon
    Retrouvailles - Elle
    CaptainKush - Lotte
    Freer - Dore
    Philia - Savannah
    XY390 - Roos
    Trohman - Romée
    Cave - Ilona

    RPG Ships
    Jily/Lames [Lily x James]
    Wolfstar [Sirius x Remus]
    Starbucks [James x Sirius]
    No shipname yet [Juliet x Severus]
    Snily [Lily x Severus]
    No shipname yet [Lily x Daniël]
    Badass Rebel [Gwendolyn x Sirius]
    Blackinnon [Marlene x Sirius]
    No shipname yet [Max x Freya]
    No shipname yet [Blake x Sirius]
    Bluke [Blake x Luke]
    Leliot [Louisa x Elliot]
    Fralice [Frank x Alice]
    Monkey [Scarlett x Sirius]
    Feel free to add ships any time!

    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    James Potter - @27JamesPotter
    LouisaMugnai - @LouisaMugnai
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Mar_McKinnon
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Raechelle "Rae" Emilia Shaffer - RaeEmilia
    Juliet Greystone - @RclawsSexiest
    Regelus Black - @Regulus_Black61
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Lily Evans - @LilsEvans30
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch - @SexyGwency
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya

    Snapchat
    James Potter - DeerJames
    Louisa Mugnai - DeMug
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Raechelle "Rae" Emilia Shaffer - RaeEmilia
    Juliet Greystone - RedHead
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Severus Snape - sev
    Sirius Black - wholetthedogout
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Eliot Dautzenberg - Chaseliot
    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch - SexyGwency
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf

    Facebook
    James Potter
    Louisa Mugnai
    Marlene McKinnon
    Daniël Cillin Rogers
    Regelus Black
    Sirius Black
    Peter Pettigrew
    Blake Sophia Haynes
    Severus Snape
    Raechelle "Rae" Emilia Shaffer
    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch
    Lily Evans

    Dropon [Tag: ModernMaraudersQ]
    Je hoeft dit niet aan te maken, we proberen even of dit werkt!
    James Potter
    Regulus Black
    Lily Evans
    Sirius Black
    Gwendolyn Martch
    Rae Emilia
    Peter Pettigrew
    Marlene McKinnon
    Severus Snape
    Scarlett River
    Louisa Mugnai

    Instagram
    Juliet Greystone - rclawssexiest
    Regulus Black - reglusrules

    Blog
    Luke Nathan MacNamara - myworldinallitscolours


    Topics
    Rollentopic
    Rollentopic 2
    Praattopic
    Praattopic 2
    Praattopic 3
    Praattopic 4
    Speeltopic 1

    News
    • Als je in de whatsapp groep wilt, pb mij je nummer dan!
    • Als je in de Facebook groep wilt, stuur me even een link van je account!



    Mischief managed.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 22:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Philia schreef:
    Als jij een post voor Lily schrijft typ ik mijn post in een andere RPG eerst even af ^^.


    Key, ik ga nu schrijven ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Whoops, omdat ik ziek ben heb ik Q een beetje verwaarloosd. Kan iemand vertellen wat er allemaal gebeurt is, waar we nu zijn, en of ik iets met Danny kan doen? :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    DocRoe schreef:
    Whoops, omdat ik ziek ben heb ik Q een beetje verwaarloosd. Kan iemand vertellen wat er allemaal gebeurt is, waar we nu zijn, en of ik iets met Danny kan doen? :Y)

    Uhmm, ik denk dat je niet heel veer gemist heb, het is niet heel snel gegaan, behalve de ruzie met Severus, Sirius en James


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Uhmm, ik denk dat je niet heel veer gemist heb, het is niet heel snel gegaan, behalve de ruzie met Severus, Sirius en James


    Awesome. Ik ga kijken wat ik met Danny kan doen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    DocRoe schreef:
    (...)

    Awesome. Ik ga kijken wat ik met Danny kan doen.

    Okii ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Okii ^^


    Zijn ze al aangekomen? Ik denk het niet, just to make sure ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    DocRoe schreef:
    (...)

    Zijn ze al aangekomen? Ik denk het niet, just to make sure ^^

    Nee, de trein is net vertrokken ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Nee, de trein is net vertrokken ^^


    Ah, kay kay :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Waar kan ik Reggie heen sturen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Waar kan ik Reggie heen sturen?


    Severus zat alleen geloof ik...


    Happy Birthday my Potter!

    Solangelo schreef:
    Waar kan ik Reggie heen sturen?


    Reggie!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    WillNotLearn schreef:


    Remus Lupin - Gryffindor - Prefect
    'Remus, do you like Sirius?''
    Remus: ''....''

    Sirius' sterke armen trekken zich zowat op zijn schoot, 'MOONLY!' hoor ik hem bijna in mijn oor schreeuwen. Terwijl mijn hooft op zijn schouder leunt vormt een grijns zich op mijn gezicht, ik had hem echt gemist. Ook al was hij een idioot. Na een tijdje laat ik hem voorzichtig los maar blijf ik op zijn schoot zitten, 'hoe gaat het?' Vraag ik hem dan terwijl ik hem aankijk, van zo dichtbij kon ik zien dat zijn ogen een beetje rood waren. Had hij gehuild? Mijn gezichtsuitdrukking veranderde van vrolijk naar bezorgt terwijl ik wachtte op een antwoord. Ik kijk even de coupé rond om te kijken wie er nog meer waren, James leek vermoeit en had me al begroet met een standaard 'hey moon' en een raar soort grijns op zijn gezicht terwijl hij een sigaret tussen zijn vingers had 'hey prongs'. Peter, die me ook begroeten had, 'hey peter' zeg ik met een glimlach en draai me verder rond zodat ik kon zien we er zich nog meer in de coupé bevonden. Nog 3 Gryffindors; Gwen, Mary en Marlene en Jordan uit Ravenclaw. 8 mensen, als we allemaal op elkaars schoot gingen zitten paste dag makkelijk natuurlijk. Ik draai me weer om naar Sirius, 'ik moet straks wel naar de Prefect coupé, daarna zoek ik jullie wel weer op' zei ik terwijl ik bijna wegzonk in zijn ogen.



    SHIPSHIPSHIP


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    I don't care about anything else, but oh my god please nobody mess with Wolfstar ); Het is nu al zo perfect.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Guys ik ben nieuw in dit rpg en sws als rpg'er, en ik volg tot nu toe niet geheel het speeltopic D: dus miss wat help :s

    Dit is mijj rol:

    Lajila 'Jil' Vinaya Shyllward
    Ravenclaw
    "I'm pretty shy on the first sight. But when you get to know me, get ready for some random, crazy sh*t."



    Naam
    Lajila 'Jil' Vinaya Shyllward.
    Lajila is een Hindoestaanse naam, die 'verlegen' betekent. Het was puur toeval dat deze naam ook daadwerkelijk bij haar karakter zou passen, haar ouders vonden het namelijk alleen een mooie naam.
    Vinaya is wederom een Hindoestaanse naam, die 'bescheiden' betekent. Ook bij deze naam wisten haar ouders niet dat deze naam zo goed bij haar zou passen.
    Shyllward is de familienaam van Lajila's tovenaarsfamilie, de kant van haar vader.
    Jil is slechts Lajila's bijnaam, en is gevormd in de loop der jaren. Het liefst wordt Lajila met 'Jil' aangesproken, omdat ze Lajila zo truttig vindt klinken.
    Leeftijd
    16 jaar oud, ze is geboren op een zachte herfst avond.
    Geslacht
    Vrouw
    Bloedstatus
    Halfbloed. Haar vader is een tovenaar en haar moeder een muggle.
    Afdeling
    Ravenclaw, tijdens de ceremonie twijfelde de Sortheerhoed flink tussen Hufflepuff en Ravenclaw. Uiteindelijk heeft hij voor Ravenclaw gekozen omdat Lajila erg slim is. Maar qua karakter had ze prima gepast in Hufflepuff.
    Social Media
    Twitter: @lajila_rvnclw of Lajila Shyllward
    Snapchat: @jil_lvs
    Dropon: @jil_lvs of Lajila Shyllward
    blog: -komt miss nog-
    Uiterlijk
    Lajila's uiterlijk wordt vaak beschreven als schattig en knuffelbaar. Dat komt mede door haar postuur. Ze is namelijk niet zo heel lang, slechts 1,70 meter lang. Haar vrouwelijke vormen zijn er wel, waardoor ze er niet alleen schattig, maar ook vrouwelijk uitziet. Haar gezicht heeft een beetje de vorm van een erg symetrische omgekeerde peer. Beter kan je het niet beschrijven. Haar konen zijn vrij groot, en wanneer ze lacht bollen deze ook een beetje op. Ook onstaat er één kuiltje in haar wang wanneer ze lacht. In de ander verschijnt er ook eentje, maar die is veel minder duidelijk zichtbaar.
    Ze heeft lang krullend haar, nou echte krullen zijn het niet, er zit meer een wilde slag in. De kleur verandert vaak, niet omdat ze het verft, maar omdat haar haar snel verkleurt bij te veel zonlicht. Normaal is het hazelnootbruin, maar wanneer ze in de zon zit kleurt het al gauw naar een wat rosserige kleur. Haar redelijk grote ogen matchen prima met haar haar, ze hebben namelijk dezelfde bruine kleur.
    Haar kledingstijl is erg eenvoudig en bestaat meestal uit een skinny jean met een over-sized pull als ze niet in haar uniform rond loopt. Make-up gebruikt Lajila eigenlijk nooit, ze vindt het maar gedoe om niets. Wel is ze dol op armbandjes en oorbellen, en ze heeft dan ook een sieradenkistje vol met allemaal verschillende bandjes, bedeltjes en hangers.
    Innerlijk
    Lajila is een erg zachtaardig maar stil meisje. Ze gaat graag met mensen om maar blijft in een gezelschap veel liever op de achtergrond. Toch kan Lajila ook erg spontaan zijn, maar dan moet ze je wel kennen. Als je een vreemde van haar bent loopt ze het liefst langs je zonder een woord te zeggen. Maar wanneer ze je kent kan ze heel hyper zijn. Hoewle Lajila een verlegen meisje is, probeert ze zeker wel een gesprek met mensen aan te knopen. Gewoon omdat ze er van houdt om nieuwe mensen te leren kennen. Alleen kan Lajila nog al snel oordelen of ze iemand mag. Dus stel je zegt de eerste keer iets wat haar niet aanstaat is ze gelijk op je afgeknapt. Dit is niet zo'n prettige eigenschap van haar. Een geheim bewaren kan ze ook niet, dus kom vooral niet naar haar toe met een verhaal over hoe er een enorme wrat op je rug zit. Want voor je het weet, weet heel Hogwarts het.
    Toch kan je wel naar haar toe komen voor advies, Lajila kan namelijk goed luisteren en daar dan een verstandig antwoord op geven. Wie weet komt dit omdat ze erg slim is, wat haar een echte Ravenclaw maakt. Die kennis haalt ze ook niet zomaar ergens vandaan, ze houdt namelijk erg van lezen en ze zit het liefst met haar neus in de boeken 24/7.
    Vakken
    • Toverdranken
    • Kruidenkunde
    • Verweer tegen de Zwarte kunsten
    • Bezweringen
    • Dreuzelkunde
    • Waarzeggerij
    • Transfiguratie
    Extra
    Patronus: Haar patronus is de antilope. Wat staat voor nieuwsgierigheid, onschuld en zachtaardigheid
    Boeman: Haar boeman zal veranderen in een enorme cobra. Beetje cliché natuurlijk, maar ze is om een één of andere rede doodsbang voor deze dieren.
    Toverstaf: Haar toverstaf is gemaakt van essenhout, ongeveer 28 centimeter lang, vrij licht en flexibel en het beste voor transfiguraties.


    I just caught the wave in your eyes


    Don't be like the rest of them, darling