• Zie titel iedereen wilt wel hier ongeveer een piercing dat is duidelijk, mr we hebben het bijna nooit over een tattoo, wil je er 1 en weet je ook al wat voor 1?

    ik wil graag me naam uber groot op mijn pols, en grijze/zwarte sterretjes op mijn bovenarm dat loopt tot over mijn borst zoals hannie dropkick heeft dat is gwn dikke sexx^^

    ik ben vandaag nogal in een topic bui


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Jap, ik wil tattoo's
    een spinnenweb in mijn nek
    een hartje op mijn heup
    R.I.P op mijn pols
    een skull op mijn schouderblad

    een spinnenweb in mijn nek

    Net zoals Abby Sciuto in NCIS ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    x- Ik wil mijn naam in een andere taal & sierlijke letters aan de binnen of buitenkant van mijn pinkie ^^
    x- Weet nog niet wat, maar een op mijn voet.. [enig idee?]
    x- Een op mu pols, ster of iets hips [ook idee? x'D]
    x- Ik wil wel nog een, iemand origineel idee? ^^
    [véle ideeën nodig, ja =D] <33.


    What you see, is what you get.

    (...)
    Net zoals Abby Sciuto in NCIS ^^

    idd

    Nee, geen tattoo.

    Al zou ik er toch eentje nemen, een spinnenweb met een hartje erin (zoals mijn 'logo' xD) op mijn Enkel, met daaronder de tekst; like jail.


    Sweet dreams will come true.

    Ik wil graag Hello Kitty erges een roze hartje me zwart bloed op me borst en een stippelijn op me pols (lekker orignineel)XD

    Als ik er 1 zou nemen, Zou ik graag de bandlogo van TH op me Schouderblad, of enkel willen, En nu zal je wel denken Omg die is gek! want fan blijf je tog niet, nou,, Nee maybe dat niet, maar ze hebben mij erg veel Gedaan, ze zouden voor altijd in me hart blijven,! (H) Ze zijn speciaal voor mij :$ x

    ik wil 3 sterretjes op me heup die steeds kleiner worden.
    en ik wil ook nog iet sop me schouder blas maar dat weet ik nog neit wat


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik wil zo'n tattoo van victoria beckham in die reclame .. recht vanuit haar nek naar beneden en dan sierlijk iets wat veel voor me betekent

    Ik wil een hartje op mijn rechter pols en dan dat hartje alleen als lijntje in het licht roze ;)

    Of me naam in grijze sierletters op me binnen arm maar dan net aan de onderkant van me hand XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hartje op borstkas ding en love(H) op ene pols en Hate(gebroke haart) op andere:P

    Ik wil een lippiercing en een tattoo van engelenvleugels op mijn schouderbladen, en k denk een muzieknootje op mn heup/buik gedeelte..


    BAM!

    Als ik er 1 zou nemen, Zou ik graag de bandlogo van TH op me Schouderblad, of enkel willen, En nu zal je wel denken Omg die is gek! want fan blijf je tog niet, nou,, Nee maybe dat niet, maar ze hebben mij erg veel Gedaan, ze zouden voor altijd in me hart blijven,! (H) Ze zijn speciaal voor mij :$ x


    ja da van th wou ik dus ook al:$:$

    als ik een tatoe neem.. dan neem een bijzondere:P

    ik zou dan iets op m'n rug of pols doen..;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Als ik er 1 zou nemen, Zou ik graag de bandlogo van TH op me Schouderblad, of enkel willen, En nu zal je wel denken Omg die is gek! want fan blijf je tog niet, nou,, Nee maybe dat niet, maar ze hebben mij erg veel Gedaan, ze zouden voor altijd in me hart blijven,! (H) Ze zijn speciaal voor mij :$ x


    ja da van th wou ik dus ook al:$:$