• Hallo!
    Voor mijn opleiding Psychologie moeten wij nu dus een onderzoek doen. Dat van ons gaat over eetgedrag ivm opleidingsniveau. We hebben nu alleen nog proefpersonen nodig die onze vragenlijst in willen vullen! Echter, voor de "beste" resultaten kunnen alleen mannen (16-26) in het eindexamenjaar of met afgeronde middelbare schoolopleiding meedoen. Mijn vraag is dan ook of jullie mij en mijn groepje willen helpen door onze vragenlijst in te vullen. Ik heb de vragenlijst via surveymonkey gemaakt, als je wil helpen klik dan alsjebliefy hier.
    Alvast bedankt!


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Done. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dankjewel^^


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Ik zal eens aan mijn vriend vragen of hij het wil invullen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Heb vriendlief gevraagd het in te vullen - hij reageert nog niet maar denk dat hij dat wel wilt :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dankjulliewel^^ Dat zou echt heel erg helpen, proefpersonen vinden is erg lastig aangezien de scholen als ROC enzo niet mee willen werken aan ons onderzoek


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Ik heb mijn broer gevraagd of hij het in wil vullen (:

    Mijn vriend heeft hem inmiddels ingevuld en gaat meerdere vrienden, huisgenoten en medestudenten vragen om ze in te vullen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn vriend heeft hem inmiddels ingevuld en gaat meerdere vrienden, huisgenoten en medestudenten vragen om ze in te vullen. ^^


    Aaah, super! Dankjewel, en bedank hem ook maar!

    En Kaj, jij ook heel erg bedankt voor het vragen^^


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Ik wordt morgen zestien maar zit nog niet in een eindexamenjaar. Sorry!D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Nogmaals een bumpje, we hebben nog maar 3 personen nodig! Het beste is nu wel als men een afgeronde vmbo-opleiding heeft, om de verhouding tussen de verschillende opleidingen een beetje gelijk te houden :')

    Nogmaals hartelijk bedankt aan iedereen!


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack