• Hey guys, ben ik weer. Ik ben echt het internet aan het suf zoeken maar ik kan nergens goede politie/detective scenes vinden. Misschien zoek ik gewoon enorm slecht, kan natuurlijk ook. Ik maak nooit trailers in die richting dus ik moet echt zoveel dingen zoeken dat ik er een beetje moe van wordt. Iemand die toevallig een goed youtube filmpje weet?


    It's okay.

    Flikken Maastricht? :3


    26 - 02 - '16

    Er zijn een hele hoop politie- en detectiveseries waar je stukjes van zou kunnen gebruiken. Misschien moet je iets specifieker zijn in wat je zoekt? ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heimerdinger schreef:
    Flikken Maastricht? :3


    Of Flikken Gent?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Square schreef:
    Er zijn een hele hoop politie- en detectiveseries waar je stukjes van zou kunnen gebruiken. Misschien moet je iets specifieker zijn in wat je zoekt? ^^


    Scenes van het politiebureau zelf, waar je binnen bent maar geen duidelijke gezichten ziet c:


    It's okay.

    CSI, Rizzolli & Isles; niet iets waarin je wat kan vinden?

    Hanaemi schreef:
    CSI, Rizzolli & Isles; niet iets waarin je wat kan vinden?


    Nee ik zoek zoveel filmpjes op maar nergens kan ik een scene van enkel het decor vinden ;c


    It's okay.

    Misschien dat je kan kijken of er beelden zijn die ze bij het tv-kanaal ID laten zien?

    Vaak voor een verhoring ofzo laten ze even alleen het "decor" zien, dus misschien dat je daarvan wat kan gebruiken.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Misschien kun je alleen zoeken op bijv 'decor police station' of zoiets. Ik zal vanmiddag, als ik op mijn laptop zit, wel proberen mee te zoeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.