• Ik ben bezig met zelf verzonnen fantasy verhaal te schrijven maar vraag me af of een goed idee is.

    Het gaat over een planeet genaamd Utopia. De bewoners op die planeet zijn achterneven van de mensen, want 30.000 jaren geleden zijn de aarde en Utopia samen gebotst. Zo zijn er portalen opengegaan om naar die planeten te gaan. Daardoor zijn er mensen en dieren gekomen en ze begonnen daar ook te leven en te evolueren in andere wezens door het water en het eten. Ze begonnen ook verschillende krachten te krijgen. Door het 5de element: 'brangen' en door de evolutie zijn er 10 nieuwe rassen ontstaan en kregen elk een eigen functie op de planeet. 30.000 jaar later vormen zich veel problemen. De 2 goden of leiders van de planeet willen de problemen oplossen door krijgers dus ridders te zetten op de planeet, maar dan komt er een groter probleem. De vijand van de goden wilt alles vernietigen met zijn ras, dus moeten de 2 goden met 10 krijgers die ze hebben uitverkoren de 3de god verslaan en vernietigen.


    hopelijk laten jullie mening achter en misschien hebben jullie leuke ideeén voor me verhaal.

    Utopia doet me denken aan die stomme serie, voor de rest klinkt het erg mooi!

    Dat klinkt helemaal niet gek. Ik ben benieuwd hoe je het wil gaan schrijven. Laat het me maar weten als je iets online hebt staan (:


    26 - 02 - '16

    Mij kwam hij iets verward over, maar wel keigaaf idee!! Zeker doen, ben dol op fantasy en zou meer op Q moeten verschijnen ;D


    ~My Mind Is Free~

    Heimerdinger schreef:
    Dat klinkt helemaal niet gek. Ik ben benieuwd hoe je het wil gaan schrijven. Laat het me maar weten als je iets online hebt staan (:


    -

    Curious!


    I hope karma slaps you in the face, before I do.

    Gaaf idee!


    "I'm a loser, that means I've been lost before."