Relaties voor Lukah (degene met wie ik nog niks afgesproken heb iig):
Lukah & Alfie: Ik denk dat ze goed met elkaar overweg kunnen, maar dat er wel op sommige momenten wat rivaliteit kan hangen. Misschien omdat Jasper en Alfie zulke goede vrienden zijn en Lukah niet echt zo'n beste vriend heeft?
Lukah & Lordaine: Ik denk dat ze het best met elkaar kunnen vinden, zeker omdat ze allebei muggles als ouders hebben. Misschien omdat Lordaine weleens gepest is met haar ouders en wat er met hen gebeurd is, en dat Lukah het voor haar opgenomen heeft?
Lukah & Fenicia: Volgens mij zouden ze best met elkaar overweg kunnen. Ze zouden niet veel met elkaar omgaan, maar hebben ook geen hekel aan elkaar?
Lukah & Ailey: Ik denk dat Lukah haar wel zou mogen. Misschien kan ze hem bijles geven?
Lukah & David: David is een type dat Lukah niet mag. Dit komt waarschijnlijk omdat ze beide nogal opvallend zijn en niet op hun mondje gevallen zijn. Ik denk dat dit heel erg zou botsen.
Lukah & Dominic: Lukah vindt Dominic geweldig. Ik denk dat Lukah hem een beetje als zijn jongere broertje ziet, don't know why haha.
Lukah & Jasper: Al afgesproken c:
Lukah & Ophelia: Ik denk dat Lukah op de een of andere manier wel een beetje naar haar op zou kijken.
Lukah & Anastasiya: Ze kunnen goed met elkaar opschieten, awesome trio enzo! Haha
Dit wordt afgemaakt!
[ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 12:15 ]
Big girls cry when their hearts are breaking