Ophelia x Alfie: Niet echt een mening over elkaar denk ik? Ik denk dat ze eerder kennissen zouden zijn.
Ophelia x Lorde: Geen idee. Ook eerder kennissen, of anders dat ze elkaar niet echt mogen, maar dat ze ook niet constant ruzie zoeken.
Ophelia x Fenicia: I honestly have no idea. Ik vind Ophelia niet zo erg speciaal. Meer iemand die stilletjes in een grote groep zit en mentaal mensen zit uit te lachen. :'D Ze zouden misschien wel vrienden kunnen zijn? Ze moeten sowieso met elkaar omgaan, want Fenicia is Hoofdmonitor en Ophelia Klassenoudste.
Ophelia x Ailey: Denk niet echt dat die vrienden zouden kunnen worden.
Ophelia x David: Ik denk dat Ophelia meer over hem zou denken dat hij in zekere zin 'kinderachtig' is, maar ik zie ze ook geen verschrikkelijke haatdragende band hebben.
Ophelia x Dominic: We got that. Ik schrijf het morgen uit. (:
Ophelia x Lukah: Ik denk ook dat ze hem kinderachtig vindt. x)
Ophelia x Anastasiya: Hatred, gurl. Hatred. A lot of hatred. Dat bespreken we nog wel eens. x)
Ophelia x Victoria: Volgens mij vindt Ophelia haar irritant. ;x
Ophelia x Isaac: I want something but Idunno what. Misschien dat ze een beetje vrienden zijn maar snel beginnen te discussiëren? Ze zijn beiden graag op hun eentje en beiden een beetje arrogant, but you tell me. :')
Ophelia x Nina: Sowieso geen vriendschappelijke relatie.
Ophelia x Remus: Hmm, ik weet het niet echt. Aan de ene kant zouden ze op zich wel een lichtelijke vriendschap kunnen hebben, aan de andere kant zie ik het niet echt.
Ophelia x Juliette: Dunno. Ideeën?
Ophelia x Delia: Ik zie ze ook niet als vrienden. :'D
Zou het trouwens mogelijk zijn om de voorstellen met Jasper waarop ik nog niet het gereageerd, hier nog eens te droppen? x) Of in mijn gastenboek? Want ik vind hier niets meer terug in het topic. :')
help