• Hoi,

    Ik was op zoek naar een goede naam voor een cliché-type Badboy.
    Ik heb er heel wat gevonden en uiteindelijk heb ik er zes uitgekozen die ik wel vond klinken.
    Ik kan alleen niet verder kiezen.

    Wat vinden jullie de beste naam?

    Wat is de beste Badboy naam?

    21.9% (25 stemmen)
     
    Ace

    6.1% (7 stemmen)
     
    Beau

    14.9% (17 stemmen)
     
    Caleb

    10.5% (12 stemmen)
     
    Sebastian

    31.6% (36 stemmen)
     
    Seth

    14.9% (17 stemmen)
     
    Sin


    Mijn brein breint zoals het breint.

    1iemand schreef:
    Caleb doet me eerder denken aan zo'n vriendelijke jongen, een beetje zoals in Divergent


    Nou... In Insurgent is ie niet meer zo heel lief, ook niet gemeen, maar eh ja.. Anyway Caleb klinkt een beetje zoetjes, net als Beau. Ik blijf bij mijn mening, namelijk; Ace of Seth.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik vind Seth wel badass klinken. Dat doet me denken aan de Egyptische god van de onderwereld :')


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind Ace een beetje te apart om als echte naam te hebben, wel een badboy naam hoor, maar bij Ace denk ik meer aan een alias van een superschurk.
    Sebastian en Caleb vind ik heel mooi.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Ik heb Divergent nooit gelezen, dus ik zou het niet weten (: Ik ben zelf wel al enkele Calebs tegengekomen in boeken en dat waren badboys (:


    Niet!! :O Niet te geloven, moet je echt doen! Ik heb aan het einde gehuild, niet omdat het me zo ontroerde, maar omdat het verhaal afgelopen was en ik dat niet wilde xD Het verhaal is echt super leuk en idd als je hem kent zou ik niet voor Caleb gaan.

    Ik vind Ace en Sin als badboy bijnamen klinken, dat hij officieel een andere naam heeft, maar zo word genoemd. Op de één of andere reden vind ik Seth niet zo leuk en Sebastian en Beau vind ik te lief klinken >.< Duss eehh,... Wat d8 je van Axel?


    ~My Mind Is Free~

    Ik denk Seth, bcuz die naam doet me best wel heel erg denken aan de Egyptische god va Chaos, de tegenhanger van Ma'at en dat is gewoon super awesome


    be gay do crimes

    Ik dacht, lol ik ga ff googelen. En nr. 1 populairste badass naam is Phoenix :')

    (op een site dan..)


    I just caught the wave in your eyes

    Seth n.n


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Surrealistic schreef:
    Ik dacht, lol ik ga ff googelen. En nr. 1 populairste badass naam is Phoenix :')

    (op een site dan..)


    Ik heb ook het internet afgestruind en ik kwam andere dingen tegen:

    Top tien:

    1. Alec
    2. Ernest
    3. Garland
    4. Ivan
    5. Kareem
    6. Luke
    7. Malcolm
    8. Preston
    9. Tyrell
    10. Walter


    Maar ik vond er niet echt een naam tussen waarvan ik had: dat is 'em.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Luke vind ik wel leuk ^^, hoewel ik dan denk aan 5SOS member Luke Hemmings. En dat vind ik een qtie, dus eh ja x)



    Tyrell heef took wel wat en is best wel een onbekende naam.. (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 10:44 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    Luke vind ik wel leuk ^^, hoewel ik dan denk aan 5SOS member Luke Hemmings. En dat vind ik een qtie, dus eh ja x)

    https://pbs.twimg.com/media/BuP_wHTCEAA-v8t.jpg:large


    Tyrell heef took wel wat en is best wel een onbekende naam.. (:


    Dat heb ik dus met Seth en laat Seth nou de meeste stemmen hebben. Heeft voor de rest niemand Twilight gelezen?


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Dat heb ik dus met Seth en laat Seth nou de meeste stemmen hebben. Heeft voor de rest niemand Twilight gelezen?


    Ik heb twilight gelezen. Vraag me alleen niet waarom, ik heb me echt rot geïrriteerd aan die boeken. Ik heb echter ook andere verhalen gelezen met Seth als badboy-naam (:

    De uitslag van de poll is trouwens van invloed, maar niet de beslissende factor voor het kiezen van een naam (:


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Ik heb twilight gelezen. Vraag me alleen niet waarom, ik heb me echt rot geïrriteerd aan die boeken. Ik heb echter ook andere verhalen gelezen met Seth als badboy-naam (:

    De uitslag van de poll is trouwens van invloed, maar niet de beslissende factor voor het kiezen van een naam (:


    Rot geïrriteerd aan die boeken?! Waarom dan, als ik vragen mag? (Daar ben ik altijd nieuwsgierig naar)


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Dat heb ik dus met Seth en laat Seth nou de meeste stemmen hebben. Heeft voor de rest niemand Twilight gelezen?


    Ik heb Twilight gelezen en ik vond/vindt het echt geweldig, al heb ik dan toch op Seth gestemd. Bij de naam Seth denk ik niet gelijk aan het Twilight personage Seth. Dat iemand dezelfde naam heeft betekent volgens mij niet dat die personages hetzelfde karakter hebben.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ik heb Twilight gelezen en ik vond/vindt het echt geweldig, al heb ik dan toch op Seth gestemd. Bij de naam Seth denk ik niet gelijk aan het Twilight personage Seth. Dat iemand dezelfde naam heeft betekent volgens mij niet dat die personages hetzelfde karakter hebben.


    Dat is waar, maar bewust of onbewust link ik twee mensen met dezelfde naam aan elkaar en ga ik vergelijken.


    Physics is awesome

    Ik weet niet meer wie het was, maar iemand zei dat Ace een afkorting van Axel kon zijn. Ik ben het daar wel mee eens ^-^
    Of misschien vindt je Xena wat? Nee? ;n;


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.