• Hoi,

    Ik was op zoek naar een goede naam voor een cliché-type Badboy.
    Ik heb er heel wat gevonden en uiteindelijk heb ik er zes uitgekozen die ik wel vond klinken.
    Ik kan alleen niet verder kiezen.

    Wat vinden jullie de beste naam?

    Wat is de beste Badboy naam?

    21.9% (25 stemmen)
     
    Ace

    6.1% (7 stemmen)
     
    Beau

    14.9% (17 stemmen)
     
    Caleb

    10.5% (12 stemmen)
     
    Sebastian

    31.6% (36 stemmen)
     
    Seth

    14.9% (17 stemmen)
     
    Sin


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ik zou voor Sin gaan. Als het een cliché type badboy is, mag hij ook best een naam hebben die bijna te perfect past. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vindt Seth het beste klinken.


    She was always looking for more..

    Persoonlijk zou ik voor Sebastian gaan. Bij Seth moet ik altijd aan Seth Clearwater denken en die zie ik niet als badboy.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 9:38 ]


    Physics is awesome

    Ik zou voor Seth gaan. Ik ben het in principe eens met wat Inge zegt, maar aangezien ik echt nog nooit van iemand met de naam Sin heb gehoord, zou ik toch voor Seth gaan (uberbadass van de Egyptische godenwereld, gotta love it)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niet gestemd op de poll, omdat ik zelf tussen de namen Ace en Seth twijfel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Ik zou voor Sin gaan. Als het een cliché type badboy is, mag hij ook best een naam hebben die bijna te perfect past. :Y)


    26 - 02 - '16

    Ik vind Ace & Caleb echt van die standaard 'badboy' namen :Y)


    Tijd voor koffie.

    Bosie schreef:
    Ik zou voor Seth gaan. Ik ben het in principe eens met wat Inge zegt, maar aangezien ik echt nog nooit van iemand met de naam Sin heb gehoord, zou ik toch voor Seth gaan (uberbadass van de Egyptische godenwereld, gotta love it)


    Dit +Ace. T betekent aas en t klinkt ook wel badass ^^. Like een aasdieren (ja toch?) zijn bedt wel badass (;


    I just caught the wave in your eyes

    Geen Jan-Klaas? :c
    Sorry :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Beckmann schreef:
    Persoonlijk vind ik Sebastian gaan. Bij Seth moet ik altijd aan Seth Clearwater denken en die zie ik niet als badboy.


    Kvatch schreef:
    Ik vind Ace & Caleb echt van die standaard 'badboy' namen :Y)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik zou Beau nemen omdat het niet al te typisch is maar toch iets heel erg ijdels en zelfingenomens heeft, maar ik zie dat die naam op de poll aan het verliezen is. :') Ze zijn allemaal mooi eigenlijk, dus het maakt niet zo enorm veel meer uit welke je kiest. ^.^ x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Caleb doet me eerder denken aan zo'n vriendelijke jongen, een beetje zoals in Divergent


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Ik zou vooral niet voor Beau gaan. Dat is een naam voor zowel jongens als meisjes, maar ik vind het meer een meisjesnaam.
    Seth vind ik het best passen. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    1iemand schreef:
    Caleb doet me eerder denken aan zo'n vriendelijke jongen, een beetje zoals in Divergent


    Ik heb Divergent nooit gelezen, dus ik zou het niet weten (: Ik ben zelf wel al enkele Calebs tegengekomen in boeken en dat waren badboys (:


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ace denk ik.
    Ik heb een vriend die heet Seth en als ik dan denk zie ik een fluffy teddybeer voor me :'D


    wat was dit ookalweer