• Ik had zin om een rolespel te doen, de bedoeling is dat je een personage van South Park na doet in deze forum zeg effe wie je bent dat niet iedereen de zelfde is.
    Regels: oke vooruit dan je mag schelden en mensen belachelijk maken als het maar niet te pijnlijk is

    Ik ben in ieder geval Kyle omdat hij so cute is.....



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 10:41 ]


    tiptoe through the tulips...

    ElzxJeffrey schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe dat moet (puh)

    dan moet je geen rpg's maken, lijkt me.
    je doet precies hetzelfde als hoe je dit topic maakte, maar dan bij het juiste subfora.

    FiftyShades schreef:
    (...)
    dan moet je geen rpg's maken, lijkt me.
    je doet precies hetzelfde als hoe je dit topic maakte, maar dan bij het juiste subfora.


    Hoe doe je dat dan


    tiptoe through the tulips...

    ElzxJeffrey schreef:
    (...):S


    Je hoeft dit niet te quoten, we kunnen allemaal lezen.
    Je stukje bevat geen duidelijke richtlijn voor het verhaal, oftewel een verhaallijn.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 10:44 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dat vraag ik toch ook maar jullie geven geen antwoord en de verhaal lijn word vanzelf verzonnen door deze forum


    tiptoe through the tulips...

    ElzxJeffrey schreef:
    (...)

    Hoe doe je dat dan


    Je hebt dit topic aangemaakt toch? Dat doe je precies hetzelfde alleen kies je een ander subfora uit, dus bij RPG's en dan rollentopic. (Ik zit op mijn mobiel, dus op dit moment kan ik het niet uitgebreider uitleggen en hij wilt niet meewerken.) + geef me even de tijd om te reageren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ok


    tiptoe through the tulips...

    Kan een moderator dat dan niet doen?


    tiptoe through the tulips...

    ElzxJeffrey schreef:
    Kan een moderator dat dan niet doen?


    Het is niet de bedoeling dat de moderators hier alles doen, maar als je erop staat dan zou ik het aan een van de moderators vragen en dan zie je wel of ze het wel of niet doen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marrish schreef:
    (...)

    Het is niet de bedoeling dat de moderators hier alles doen, maar als je erop staat dan zou ik het aan een van de moderators vragen en dan zie je wel of ze het wel of niet doen.


    Ok


    tiptoe through the tulips...

    Hij is al verplaatst zie ik ^^


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    Hij is al verplaatst zie ik ^^


    Kan


    tiptoe through the tulips...

    KyleBroflovski schreef:
    Ik had zin om een rolespel te doen, de bedoeling is dat je een personage van South Park na doet in deze forum zeg effe wie je bent dat niet iedereen de zelfde is.
    Regels: oke vooruit dan je mag schelden en mensen belachelijk maken als het maar niet te pijnlijk is
    Het is de bedoeling dat we uiteindelijk een groot verhaal krijgen veel succes!!!

    Ik ben in ieder geval Kyle omdat hij so cute is.....



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    KyleBroflovski schreef:
    (...)


    Waarom quoten?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    I don't know


    tiptoe through the tulips...

    Ik ga haar helpen een fatsoenlijke RPG te starten, sorry als ik bot deed, was zeker niet mijn bedoeling!(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!