• Inside Mount Weather

    Wanneer de jeugdgevangenen op aarde komen, ontdekken ze al snel dat ze niet de enige zijn; er leven nog drie soorten mensen: de grounders, reapers en mountain men. En laat het nou net over de laatste gaan.
    De mountain men wonen in Mount Weather: een basis gemaakt voor als er een nucleaire oorlog uit zou barsten, zodat de president en de belangrijke mensen in veiligheid konden zitten. Echter heeft de voormalig president van Amerika Mount Weather nooit bereikt. Hierdoor konden artsen, onderzoekers en de vice-president (nu president) beslissen hoe het zijn gang zou gaan binnen de bunker. Omdat zij de enige overlevende mensen waren en niet buiten konden komen door straling, moesten ze een paar honderd van hun eigen mensen met radioactieve troep besmetten, waardoor het mogelijk was voor hun om buiten te leven. Hier vormden ze een stam (de grounders). Echter moesten er ook nog mensen zijn die de grounders naar binnen zouden halen na tientallen jaren, als de radioactiviteit in hun bloed was verminderd en het veilig was om bloedtransfusie te doen. De personen krijgen een agressief middeltje ingespoten waardoor ze de weg kwijtraken en niet meer weten wat goed en slecht is. Ze worden getraind om alleen naar de mountain men te luisteren en iedereen die op hun pad (buiten Mount weather) komt mee te nemen naar de basis voor het experiment. En zo ontstonden de reapers.
    De jeugdgevangenen worden door de mountain men zelf gevonden en meegenomen naar Mount Weather. Ze krijgen wat hun hartje begeerd en volgen lessen over van alles en nog wat. De nieuwelingen weten echter niets van de gruwelijke dingen die in Mount Weather gebeuren, maar moeten zich hier wel zorgen over gaan maken. Omdat zij van buiten komen hebben ze een bloedgehalte welke goed genoeg is om transfusie te verlenen en het leven voor de mensen in Mount Weather te verbeteren: ze zouden buiten kunnen overleven. Echter heeft het bloed maar voor even zin en zijn er nieuwe experimenten in gedachten: beenmergtransplantatie. Het is alleen erg gevaarlijk en de jeugdgevangenen zouden hieraan kunnen overlijden. Zodat niemand er achter komt (maar er wel mensen verdwijnen) vertellen ze aan de andere dat de persoon in kwestie ziek is of naar buiten is teruggestuurd. Het is een wrede zaak binnen Mount Weather en als de jongeren niet snel beseffen dat er iets vreselijks aan de hand is, kan het zo gebeuren dat het te laat is.


    Personages:
    Mountainmen: (wetenschappers, tuinieren, keukenpersoneel, verplegers/doktoren)
    Reservatie - Cathedrals
    Jeugdgevangenen:
    Reservatie - Gonplei
    Reservatie - Bain


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: Jeugdgevangenen -18 Mountainmen minimaal 16
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Functie: Alleen Mountainmen
    Extra:


    Informatie:
    Bleedingruimte / 2 – In deze ruimte worden de grounders in slaap gebracht en opgehangen om bloedtransfusie te krijgen. Hun bloed wordt verwisselt met het bloed van de mensen in Mount Weather. Doormiddel van de transfusie is het mogelijk om een paar minuten naar buiten te kunnen. In de bleedingruimte staat kooien met daarin grounders. De grounders worden net zo lang ‘gebleed’ tot ze te zwak zijn. Hierna worden ze gedumpt in een schacht die naar de tunnels onder Mount Weather leiden en dienen ze als afval voor de reapers.
    Quarantaineruimte – In deze ruimtes worden de jeugdgevangenen vastgehouden tot ze veilig genoeg zijn voor de mensen binnen Mount Weather. Iedere jeugdgevangenen is hier geweest voor een aantal dagen.
    Slaapzaal - Hier slapen de jeugdgevangenen. Er staan een aantal stapelbedden, maar ook stoelen en tafels waar de jongeren gebruik van kunnen maken.
    Eetzaal - De eetzaal is de plaats waar iedereen samenkomt rond etenstijden, maar het is op ieder moment van de dag toegankelijk voor iedereen. Er is een buffet, met beter eten dan je zou verwachten - als toetje is er bijvoorbeeld soms een goddelijke chocoladetaart. Ook staan er genoeg tafels en stoelen om een grote groep mensen te ontvangen. Ook hangt er, zoals in veel ruimtes in Mount Weather, veel kunst aan de muur.
    Ziekenzaal Hier komen de mountainmen en de jeugdgevangenen te liggen als ze ziek of gewond zijn. De mountainmen krijgen hier ook bloedtransfusies met het bloed van de grounders als dit nodig is. Ook geven de jeugdgevangenen hier hun bloed af.
    Tunnels – Onder Mount Weather loopt een oude tunnel. Dit gebied wordt bewoond door de reapers. Ze bezetten vrijwel de gehele tunnel dus ontsnappen gaat moeilijk. Maar als het je lukt komt je uit bij een waterval die vanonder de tunnels stroomt. Het is mogelijk er vanaf te springen, maar overleven is vrij klein.


    Plattegrond Mount Weather:
    Via een lift zijn de verdiepingen te bereiken.
    1ste verdieping:
    101 – Tuinbouw. Niet openbaar.
    103 – Warenhuis. Niet openbaar.
    2e verdieping:
    201 – Wetenschappelijk lab. Niet openbaar.
    202 – Wetenschappelijk lab. Niet openbaar. Bleedingruimte.
    203 – Warenhuis. Niet openbaar (alleen tijdens les).
    204 – Warenhuis. Niet openbaar.
    3e verdieping:
    301 – Quarantaine ruimtes. Afgesloten ruimte.
    303 – Medisch lab. Niet openbaar.
    304 – Medisch lab. Niet openbaar.
    4e verdieping:
    402 – Ziekenzaal. Hier worden ook de bloedtransfusies gegeven.
    5e verdieping:
    502 – Eetzaal
    503 – Keukens. Alleen personeel.
    504 – Bibliotheek
    505 – Slaapzaal. Hier slapen de jeugdgevangenen.
    6e Verdieping:
    604 – Sporthallen. Niet openbaar.
    605 – Slaapzaal voor de rekruten. Alleen bevoegden.
    606 – Slaapzaal voor de bewoners van Mount Weather. Alleen bevoegden.
    7e verdieping:
    701 – Kantoor van president Wallace.


    Regels:
    • Er is genoeg ruimte voor personages en daarom mag je twee personages als je dit wilt
    • Houd er rekening mee dat ik jongens en meiden gelijk wil houden. Wanneer dit niet het geval is komt er een stop op een van de twee tot het gelijk is
    • Er is een woordenminimum van 200 per stukje. 500 als je twee personages hebt
    • Alleen meedoen als je het zeker weet. De reserveringsperiode is er om te besluiten of je het zeker weet
    • Wees vriendelijk tegen elkaar en kraak elkaar niet af. Ik respecteer dit niet en zal je per direct verwijderen uit het RPG als het uit de hand loopt
    • We hebben geen zogenoemde 'Mary sue's' en 'Gary stu's'. Iedereen heeft goede en slechte kanten en dat wil ik ook terugzien in je rol(omschrijving)
    • OOC graag tussen haakjes, óók wanneer je afspraken wil maken met elkaar. Lange gesprekken doen we in het praattopic
    • Ik wil gemotiveerde mensen die niet na één post stoppen of hun personage maken en dan afhaken. Is zo zonde van je tijd
    • Wanneer je drie keer de regels overschreed zet ik je uit het RPG
    • Lol hebben is ook een grote regel hier, maar let wel even op andere. Niet iedereen heeft altijd tijd om te reageren, daarom wil ik wel dat je rustig post. Het RPG hoeft geen sneltrein te worden


    Mede mogelijk gemaakt door Cathedrals en Gonplei
    Als er nog vragen zijn kunnen deze gesteld worden aan ons.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 19:56 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mag ik een jeugdgevangene?


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    Mag ik een jeugdgevangene?


    Jongen of meisje?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Gonplei schreef:
    (...)

    Jongen of meisje?


    Meisje. Hoe oud zijn ze ongeveer?


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    (...)

    Meisje. Hoe oud zijn ze ongeveer?


    Dat staat ook bij het invullijstje, onder de 18 (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik hoop niet dat we hier zoveel tijd in hebben gestoken voor Jan met de korte achternaam :W


    Ich liebe dich 27.12.23


    Rol: Jeugdgevangene
    Naam: Francesca 'Frankie' Ivy Di'Angelo
    Leeftijd: 17, 5 November
    Innerlijk: Frankie is een leuk, aardig en open hyperactief meisje met een sterke drang om spontaan de meest idiote dingen te gaan doen. Niemand vraagt haar tegenwoordig ook meer wat in god's naam ze nu weer aan het doen is, want met haar weet je het maar nooit. Ze is namelijk erg roekeloos en koppig en staat altijd open voor nieuwe avonturen, gewoon omdat het kan of om er iets van te leren, maar gewoon vooral omdat ze het geweldig leuk vind. Ze is ook echt een meisje die je moet nemen zoals ze is en anders kan je wegwezen. Ze zal nooit voor iemand veranderen of zich door iemand laten gebruiken of misbruiken. Het meisje is niet stil, nog beleefd, dus als je je als een klootzak gedraagt, zal ze er zeker wat van zeggen, al dan niet er wat aan doen. Ze is dan wel opgevoed en heeft manieren, ze gebruikt deze alleen lang niet altijd. Frankie is een hopeloze optimist, een hoper van lang vervlogen verwachtingen en een dromer van onmogelijke dromen. Nogsteeds is het mogelijk dit meisje te breken met de paar gevoelige onderwerpen die haar jonge leven heeft. Dan wordt ze ofwel extreem boos en is niet bang om te vloeken, dingen te breken en een paar klappen uit te delen, of erger, ofwel ze verstopt zich in een klein donker hoekje en wordt compleet stil en teruggetrokken, wat heel wat is voor haar. Ondanks dit vertrouwt ze mensen erg makkelijk en gaat voor haar vrienden en familie door het vuur. Haar vrienden en familie zijn haar alles, al heeft Frankie wat vreemde manieren om te laten blijken dat ze je aardig vind, maar als je daar eenmaal doorheen kan kijken is ze het liefste, meest zorgzame en knuffelbare meisje die je ooit zal tegenkomen. Ook is ze een gigantische flirt met twee grote puppy-ogen, waarmee ze alles gedaan kan krijgen, zonder er moeite voor te hoeven doen, want lui is ze toch zeker wel, vooral voor de dingen die haar weinig interesseren. Als ze namelijk echt ergens haar koppige hoofd toe zet, gaat het gebeuren en lukken, wat er ook gebeurt. Ze houd enorm van de aandacht die flirten haar geeft, maar als ze eenmaal in een relatie zit, is Frankie zo trouw als een hond en zal er alles aan doen om alle wensen van haar partner uit te laten komen. Het kan dan bij haar ook flink hard aankomen als ze erachter komt dat ze per ongeluk haar partner, of een ander om wie ze geeft, pijn heeft gedaan en dan zal ze er ook alles aan doen om het weer meer dan goed te maken. Frankie zal dan ook nooit vreemd gaan of het uitmaken met iemand, wat ertoe heeft geleid dat ze vaker dan eens is gedumpt en achtergelaten. Het heeft haar zeker wel pijn gedaan, maar haar ook sterker gemaakt als persoon. Dit is dan ook een van de redenen waarom ze soms een arrogante bitch lijkt te zijn, maar dit is alleen om zichzelf te beschermen. Als je daar eenmaal voorbij bent zal de hyperactieve zeer aanhankelijke 5-jarige alle lege plekjes in jou hart direct veroveren. Toch is zelfs dit deels een act, want haar ware gevoelens laat ze alleen eruit als ze danst op haar oude spitzen.
    Uiterlijk: Frankie ziet eruit als een klein roodharig engeltje, wat ze niet is, maar goed. Haar rode krullen komen als ze los hangen tot onderaan haar ribbenkast, ondanks dat ze meestal omhoog gehouden worden door een bandana. Haar lelieblanke huid is bezaaid met ontelbare sproetjes en is strakgespannen over haar dunne laag spieren en botten. Frankie's lichaam is heel fragiel, dun en is niet langer dan 1,55. Toch is het meisje dat zeker niet, wat ook zichtbaar is aan de talloze bleke littekens, die op het eerste gezicht niet goed zichtbaar zijn op haar bleke huid, maar haar hele huid bedekken, wat wel duidelijk zegt dat ze haar mannetje staat. Frankie's ogen zijn glanzend blauw en staan meestal vrolijk warm, maar kunnen ook even makkelijk ijskoud en hard staan. Ze zijn echt groot en sprekend, laten echt al haar emoties zien, en zijn omrand met een volle rand lange wimpers. Meestal draagt ze simpele kleren, een strakke zwarte broek en een wijd shirt met afgetrapte gympen.
    Extra: Komt

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 21:07 ]


    Bowties were never Cooler


    Rol:
    Jeugdgevangene
    Naam:
    Spyridon "Spyro" Vasilios
    Leeftijd:
    Zeventien jaar. 22 januari
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Spyro heeft donkerbruine haren. Zijn ogen hebben dezelfde kleur als zijn haar. Spyro heeft een lichte huid, maar is niet spierwit. Hij heeft een wat spits gezicht waardoor zijn kaaklijn goed te zien is. Over zijn hele lichaam zijn moedervlekken aanwezig, welke hij van zijn moeder geërfd heeft. Zijn haar ligt wat warrig op zijn hoofd, maar heeft toch een bepaalde manier van stijlen. In Mount Weather heeft Spyro kleding uit mogen kiezen, dit waren een donkere broek en een geruit overhemd, met grijze instappers.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 19:16 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dit gaat toch niet nu al verdwijnen?!


    Bowties were never Cooler

    Als mensen zich aanmelden niet nee :l


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jammer


    Bowties were never Cooler

    Tja mensen zijn kieskeurig deze dagen en zien niet in dat sommige mensen veel tijd steken in dingen. Ik snap niet hoe die simpele (sorry dat ik het zeg, onorginele) RPG's zoveel mensen trekken, maar een nieuw origineel idee niemand trekt.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dat is echt heel jammer, maar het lijkt wel of mensen liever iets afgezaagds hebben, dan iets nieuws. Ze zien inderdaad niet dat er veel tijd en moeite in originele rpg's gaat zitten.


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    Dat is echt heel jammer, maar het lijkt wel of mensen liever iets afgezaagds hebben, dan iets nieuws. Ze zien inderdaad niet dat er veel tijd en moeite in originele rpg's gaat zitten.


    Het zal wel weer aan het woordenminimum liggen (cat)
    Maar ja, ik ben hier letterlijk drie uur mee bezig geweest en heb zelfs hulp hierbij gehad. Ik doe dit RPG niet alleen en ik vind het zo lullig voor haar en voor mij, want zij reageert nu ook niet.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Gonplei schreef:
    (...)

    Het zal wel weer aan het woordenminimum liggen (cat)
    Maar ja, ik ben hier letterlijk drie uur mee bezig geweest en heb zelfs hulp hierbij gehad. Ik doe dit RPG niet alleen en ik vind het zo lullig voor haar en voor mij, want zij reageert nu ook niet.

    200 woorden is geen vreemd minimum. Maar het ligt in elk geval niet aan het idee, want dat is echt super.
    Het is gewoon lullig dat niet meer mensen de tijd nemen om het verhaaltje te lezen.
    Zal ik anders kijken of ik nog mensen kan vinden die mee willen doen?


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    (...)
    200 woorden is geen vreemd minimum. Maar het ligt in elk geval niet aan het idee, want dat is echt super.
    Het is gewoon lullig dat niet meer mensen de tijd nemen om het verhaaltje te lezen.
    Zal ik anders kijken of ik nog mensen kan vinden die mee willen doen?


    Dat zou je kunnen doen, maar of het zin heeft betwijfel is. Zou wel lief zijn!


    Ich liebe dich 27.12.23