• Heey Q'ers!!

    Ik zit al een tijdje op Quizlet en begin sommige namen, profielfoto's en opmerkingen te herkennen van personen, maar echte vrienden, nee dat heb ik hier niet zo. Ik vroeg me af hoe dat kon. Vaak klets ik (dat probeer ik in ieder geval) op het forum fanatiek mee. Daar viel me op dat sommige Q'ers echte vrienden zijn, terwijl ze elkaar soms nog niet eens in het echt ontmoet hebben. Dat vond ik zo bijzonder!
    Daarom heb ik besloten om mijzelf maar is te presenteren, Mezelf bekender te maken op Quizlet en misschien, ooit, een keer, in de toekomst, word ik ook wel herkent! :D

    Mijn naam is Jerina, maar de meeste mensen noemen me Muis. Dat komt doordat ik bij het lachen, wat ik veel doe, een hoog, piepend geluid maak. De jongens in mijn klas doopten me toen om tot Muis en dat is gebleven. Ik doe de naam Muis ook eer aan, omdat ik klein ben. Ik steek nergens een kop bovenuit, maar onderdoor. Ik begin me nu spontaan af te vragen, waarom ik geen Muis op Q heet..
    Anyway, ik heb niet echt hobby's. Behalve schrijven vind ik het ook leuk om te voetballen, maar namen van voetballers kunnen me gestolen worden. Ik doe het voornamelijk voor de gezelligheid.
    Op school ben ik een soort vage GEEK. In mijn klas kom ik verrekte slim over, maar dat ligt vast niet aan mij. Over het algemeen leer ik makkelijk, alleen talen zijn super moeilijk, behalve Nederlands, dat vind ik weer makkelijk.
    Goed, om dit verhaal nog een beetje interessant te houden.. Ik kan verliefd worden op woorden. Dat klinkt echt creepy, i knew, maar sommige woorden zijn gewoon super, zoals Lolly,banaan,Prullemand en geek.
    Verder zit mijn gezin vreemd in elkaar. We zijn op het moment met z'n 8'en thuis en twee zussen zijn uit huis. Moet je nagaan wat voor beestenboel het hier was. Over dieren, wij hebben twee honden, 6 kippen en een vis en een konijn. Allemaal niet van mij, maar dat maakt niet uit.

    Weetje, dit verhaal word iets te langdradig en saai, voor mijn gevoel.. :$
    Dit ben ik, een lacherig meisje met chaos in het hoofd en een vaag gevoel voor schrijven >.<
    Hope you like me (Y) . Vragen zijn altijd welkom, vuur maar los. Quizlet mag me leren kennen :D

    Xx Jerina/Muis/Gotika


    ~My Mind Is Free~

    Hoi Jerina,
    Wat leuk dat je jezelf voorstelt!
    Je kan hier eigenlijk op allerlei manieren vrienden maken, en een daarvan lijkt me inderdaad om jezelf voor te stellen! Misschien levert het wel een leuk gesprek op met iemand!

    Je kan ook bij de kletstopics in het offtopic mee gaan praten, of mensen aanspreken in het gastenboek/prive bericht, bv over iets wat je hebt gelezen op het forum. iets wat diegene zei^
    En je kan ook naar meetings gaan, als je dat mag. Vind ik zelf ook altijd erg leuk :)

    Edit: Oja, je mag altijd een gesprek met me starten hoor ^^

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 17:42 ]

    Oeh leuk! Wij wonen officieel ook met zijn achten thuis! (Twee zijn uit huis) Je mag altijd langskomen voor een praatje! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hey Jerina!

    Ik ken het probleem haha,
    Ik zit zelf ook al een tijd op Q, maar echte vrienden ben ik nog niet tegen gekomen.
    Als je zin hebt om even te kletsen, stuur gerust een berichtje!
    Oh ik heb me nog helemaal niet voorgesteld, bij deze: ik ben Eefke ;]


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Hey!
    Voel je vrij om mij een berichtje te sturen, want ik vind het altijd wel leuk om met mensen te praten (;


    26 - 02 - '16

    Hii!
    Je mag me altijd een berichtje sturen als je wilt praten, want ik vind het altijd leuk om mensen te leren kennen. c;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer