Haha, heel spontaan eigenlijk. Twee jaar geleden zijn wij naar Brabant uitgetrokken (een heel eind vanaf hier :'D) om een Herderpup te halen. Die is inmiddels dus bijna twee, en drie dagen geleden kwam ik per toeval bij een berichtje terecht dat zijn ouders opnieuw een nestje hebben. Hij krijgt dus een broertje. ^^
Haha, heel spontaan eigenlijk. Twee jaar geleden zijn wij naar Brabant uitgetrokken (een heel eind vanaf hier :'D) om een Herderpup te halen. Die is inmiddels dus bijna twee, en drie dagen geleden kwam ik per toeval bij een berichtje terecht dat zijn ouders opnieuw een nestje hebben. Hij krijgt dus een broertje. ^^
Het lijkt mij ook wel leuk om twee honden te hebben, maar de mijne is al druk genoeg in haar eentje geloof ik.
Maar wel leuk dat het zo onverwacht is. Alvast veel plezier met je nieuwe hondje!
Die van ons is nog aan het puberen, maar ik heb er goed vertrouwen in dat het uiteindelijk prima zal gaan. ^^
Bedankt in ieder geval. (: Ik zal wel een foto url'en als ik 'm heb, haha.
Repair schreef: Die van ons is nog aan het puberen, maar ik heb er goed vertrouwen in dat het uiteindelijk prima zal gaan. ^^
Bedankt in ieder geval. (: Ik zal wel een foto url'en als ik 'm heb, haha.
Volgens mij zal die van ons altijd blijven puberen, ze is echt abnormaal druk. Maar dat zal wel ja, al zal het vast wel even wennen zijn voor beiden honden in het begin.
En is goed, ik ben nu wel benieuwd eigenlijk.
Gally schreef:
Nog een vraagje, zijn het enkel onze personages die in de zaal tevinden zijn of is het over héél oxidian? Dus ongeveer zo'n honderdtal?
Om het makkelijk te maken zeggen we maar dat het enkel onze personages zijn. Ik weet dat het niet zo logisch is, maar het wordt moeilijk als je nog moet doen alsof er nog anderen bij zijn. (;
Philia schreef:
Ik reageer zo snel mogelijk! Maar ik was vandaag zwemmen en ben dus echt helemaal kapot, er komt niet meer veel zinnigs uit
Kan je misschien vandaag nog reageren? (Geen verplichting natuurlijk, gewoon een vraag) Dan kan je je personage meteen naar voren laten geroepen worden en zal mijne snel volgen.
Ik zal waarschijnlijk vandaag niet meer reageren aangezien ik in Eindhoven woon en het hier carnaval is! Morgen heb ik overdag niks te doen dus dan zal ik reageren!