• ehm... mijn stoeries zijn verwijderd, ik ben al een tijdje niet meer op quizlet geweest... maar mijn verhalen zijn nu allemaal weg... baal er flink van... is dit normaal dat dit gebeurd of is er iets anders?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 19:18 ]


    Tell me your hopes and dreams don't end in the heart of a graveyard - Demon Hunter; Heart of a graveyard

    Hoelang ben je niet meer op Q geweest? Als het een paar jaar is dan kan het door de crash is.
    Zo niet: Heb je je account op inactief gezet in de tijd dat je hier niet was, dan kan het zijn dat al je verhalen op inactief staan. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik denk dat ik een half jaar of zo niet online ben geweest... zo iets


    Tell me your hopes and dreams don't end in the heart of a graveyard - Demon Hunter; Heart of a graveyard

    Aimeery schreef:
    ik denk dat ik een half jaar of zo niet online ben geweest... zo iets


    Dan is het iig niet de crash geweest. Die is van langer geleden.


    Happy Birthday my Potter!

    Vreemd en best zonde van al je werk. Als je je toevallig inactief had gezet komen je stories enkel op inactief, maar worden niet verwijderd.


    16 - 09 - '17

    Heb je al eens bij je stories gekeken? Niet op je profiel, maar bij je eigen dinges.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Heb je al eens bij je stories gekeken? Niet op je profiel, maar bij je eigen dinges.

    Dit lijkt me ook het meest voor de hand liggende.
    Ben je zeker dat je gekeken hebt bij 'Mijn stories"? Want het kan zijn dat ze op inactief staan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ja daar heb ik gekeken... ook alle comments op mijn profiel enzow zijn verwijderd....


    Tell me your hopes and dreams don't end in the heart of a graveyard - Demon Hunter; Heart of a graveyard

    Misschien heb je je profiel per ongeluk gereset


    Firm believer of all that is magic

    dat kan ook... geen idee... bedankt!


    Tell me your hopes and dreams don't end in the heart of a graveyard - Demon Hunter; Heart of a graveyard