• Jaa , vandaag was het duss zware sexx =D [/Ruik je het sarcasme al?]
    wnt we gingen gwn diertjes kijken!! [/Nu is het sarcasme niet meer te missen neem ik aan^^]

    TERING hoe saai kan een dag zijn?? O.o
    Normaal was ik dus om 2 uur al vrij geweest ,maar we hadden een OwSoSexxy excursie ding >< NAAR DE GVD DIERENTUIN >< idd. Heb medelijden X'D
    Naar renhen Of hoe je die fucking plaats dan ook maar sgrijft x'D Damn ,die busrijs was intresanter dan de het park zelf XD En die was ook teringsaai XD
    En ik wou nog een giraffe kidnappen maar hij paste niet in me sok ¬¬'
    maar we moesten ook son blaadje invullen ,maar die heeft Lisa helemaal gedaan,wnt se was opeens foetsie met het blaadje XD En toen gingen wij maar een beetje ouwhoeren enseu ¬¬' en toen werd mn sok nat >< En je hebt daar ookson treintje ding ,en toen ginge we daar maar telkes in en ik en celes wouden achter en toen gingen fatih en son andere gast daar al sitten >< EN daarna wouden we weer achterin en toen saten der allweer 2 van die jonges Maar toen ginge we daar gwn bijzitten X'D verder hingen mijn benen gwn de hele tijd buiten dat ding omdat dat veel chiller lag ^^ Maar het wasnogaltijd SUPER saaii..
    een HELE dag naar de dierentuin! Joeppi ¬¬'
    Moet ik vaker doen ..


    Crack a bottle

    Ghehe. De dierentuin. *kots*
    Ik heb zo keihard medelijden enzo met je<3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    @Julia
    GOEDZO! nu hou ik weer van je <33


    Crack a bottle

    Je moest de jufrouw gestoken hebben war ze thuishoort. In de kont van een koe (A)

    @Julia
    GOEDZO! nu hou ik weer van je <33

    Je hield toch al van mij? xD
    en ik ook van jou<3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    again, dit is meer iets voor een blog!