NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE DAT SPEL :'D
Ik weet nog dat ik een keer 's nachts tot na enen beneden achter de computer heb gezeten met mijn zusje om dat spelletje te spelen. Ik was toen 6, m'n zusje 4, ik weet niet waar mn moeder toen was (want die zou dat nooit toe staan) maar mn vader vond het helemaal prima en was toen 'even' naar de buren gegaan, was de tijd vergeten, en wij waren zo heel leuk dat bartender spel aan het spelen haha. En maar lachen wanneer hij 10 ton op zich kreeg, en al die andere dingen, oh my god, echt jeugsentiment.
Er was ook een spelletje met een hamster in een bal. Je moest een baan voor hem aanleggen ofzo, en hij moest zijn paspoort krijgen. En je moest ook door een heel parcours lopen met die hamster zonder dat hij door mollen of cavia's ofzo werdt aangevallen, want dan kon je opnieuw beginnen. Je kon ook de hele wereld over reizen met die hamster, ook verschillende omgevingen enzo, zodat je de ene keer onder water was, de andere keer in de woestijn. IK WEET ALLEEN NIET MEER HOE DAT SPELLETJE HEET
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly