• Lieve Q'ers,

    Ik denk dat jullie aan de hand van de titel wel hebben kunnen raden wat er is gebeurd, maar hier toch het hele verhaal:

    Ik heb iets meer dan drie maanden met een hele lieve jongen gehad. Hij heeft me die tijd ontzettend verwend en heel erg blij gemaakt, maar zit de laatste tijd een beetje met zichzelf in de knoop. Omdat hij het niet langer aan kon zien dat ik er ook last van had - hij wil zijn drama niet op mijn schouders leggen en kon het niet handelen om mij verdrietig te zien - heeft hij het vandaag uitgemaakt, waarna we samen een uur hebben liggen huilen in mijn bed, omdat we geen van beiden wilden dat het uit ging maar het stiekem wel een beetje de verstandigste keuze was.
    Ik had het al een beetje aan zien komen, maar toch is het zwaar klote. Ik heb de hele middag last van spontane huilbuien en voel me gewoon ronduit kut. Ik schrijf dit niet voor medelijden - dat heb ik al genoeg - maar wel voor tips. Weten jullie - buiten ijs en loads of chocolate - goede remedies tegen liefdesverdriet?

    Liefs,
    Etaine.


    For those I love, I will sacrifice

    Altijd vervelend als een relatie om deze redenen gestopt wordt.

    Liedjes luisteren die je leuk vind kunnen helpen. Of iets leuks doen met vrienden.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 16:59 ]

    alleen tijd zal dit slijten in de tussentijd veel afleiding zoeken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb nog nooit liefdesverdriet gehad forever alone haha :") maar bij deze topictitel moest ik direct aan no good in goodbye denken :Y)

    Maar heel veel sterkte, misschien de komende tijd veel met vriendinnen afspreken of leuke films kijken, een beetje afleiding zoeken?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik heb nog nooit liefdesverdriet gehad forever alone haha :") maar bij deze topictitel moest ik direct aan no good in goodbye denken :Y)
    Maar heel veel sterkte, misschien de komende tijd veel met vriendinnen afspreken of leuke films kijken, een beetje afleiding zoeken?


    Haha, ik heb het zinnetje inderdaad uit dat nummer gestolen, vond ik wel toepasselijk :')

    Voor iedereen: ik ben inderdaad al begonnen met het plannen van allemaal activiteiten met vriendinnen. Films kijken (met ijs en chocola, natuurlijk :Y) en een SImsmarathon met een goede vriendin ^^

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 19:37 ]


    For those I love, I will sacrifice

    Love the script
    Inderdaad, zoals iedereen al zegt: afleiding zoeken, maar vergeet toch niet voor jezelf wat tijd vrij te maken! Soms kunnen huilbuien ook heel wat doen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Love the script
    Inderdaad, zoals iedereen al zegt: afleiding zoeken, maar vergeet toch niet voor jezelf wat tijd vrij te maken! Soms kunnen huilbuien ook heel wat doen (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.