• Tot exact negentien jaar geleden, want toen zette ze een heel leuk meisje op de wereld dat Kim werd genoemd. *O*

Met andere woorden, Kim is vandaag jarig en wordt héél oud. GEFELICITEERD KIM. ^^ Ook namens Yolanda, die zelf geen topic kon aanmaken wegens een acuut gebrek aan laptop. We hopen dat je een heel fijne verjaardag hebt met veel Captain America taart, tenminste achtendertig cadeautjes en een paar rare dansjes, want dat hoort er gewoon bij.

[ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 14:27 ]

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Dank jullie wel! ^^

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Van harte gefeliciteerd! *O*

Pretty is just a pretty word.

Thank you (:

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Gefeliciteerd! *O*

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Naevia schreef:
    Gefeliciteerd! *O*

Dank je wel (:

Gefeliciteeerd! ;')

[ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 17:25 ]

Stenenlikker

Gefeliciteeeeerd. *O*

Your make-up is terrible

Dank jullie wel ^^

Shippings schreef:
    Gefeliciteerd!

I'm a warrior, and you can never hurt me again.

Thank you (:

Gefeliciteerd :)

©1998

BlackAlpha schreef:
    Gefeliciteerd :)

Dank je (:

*O* Gefeliciteeeeeerd! *O*

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Nog een late gefeliciteerd!

Don't walk. Run, you sheep, run.

Dank jullie wel ^^