• Tot exact negentien jaar geleden, want toen zette ze een heel leuk meisje op de wereld dat Kim werd genoemd. *O*

    Met andere woorden, Kim is vandaag jarig en wordt héél oud. GEFELICITEERD KIM. ^^ Ook namens Yolanda, die zelf geen topic kon aanmaken wegens een acuut gebrek aan laptop. We hopen dat je een heel fijne verjaardag hebt met veel Captain America taart, tenminste achtendertig cadeautjes en een paar rare dansjes, want dat hoort er gewoon bij.










    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 14:27 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd Kim!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gefeliciteerd!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Geweldige gifs, Inge!

    En voor de tigste keer: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Kim! Enjoy your day!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh wauw, dank jullie wel allemaal! Die plaatjes, geweldig Inge XD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Voor helemaal exact ben je trouwens een uur te vroeg. :')


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lindir schreef:
    Voor helemaal exact ben je trouwens een uur te vroeg. :')


    Dat wisten wij ook echt joh x) hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Dat wisten wij ook echt joh x) hahaha

    Nee XD but oh well, heeeeeel erg bedankt ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gefeliciteeeeerd Kim! De taartplaatjes in je gastenboek ga ik niet nog eens plaatsen, maar bedenk ze hier maar met extra slagroom, glitters, en dansende verjaardagsmuizen met hoedjes op die ietwat vals een verjaardagsliedje voor je zingen. 8D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lindir schreef:
    Voor helemaal exact ben je trouwens een uur te vroeg. :')


    Bijna exact, dan. :Y)
    Ik ben veel te lang bezig geweest met het zoeken van die plaatjes, haha, dus fijn dat je ze leuk vindt. Vooral Chris Evans met vuurwerk op de achtergrond vond ik persoonlijk toch echt een Mona Lisa onder de gifs. Zo mooi om te zien dat de Photoshop powers die onze generatie heeft goed worden ingezet.
    EN GEFELICITEERD. NOG EEN KEER. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Proficiat!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gefeliciteerd ^^

    Dank jullie wel (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DIAMANTE schreef:
    Gefeliciteerd ^^


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Gefeliciteerd!!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Gefeliciteerd.


    -