• Vandaag was ik eens aan het rond snuffelen op het RPG forum en toen kwam ik dankzij de RPG/MSV lijst op een RPG over Coven. Dit trok mijn aandacht en ik heb gekeken wat het was. En daardoor kwam ik er achter dat American horror story meer dan een seizoen heeft (ik heb onder een steen geleefd, geloof ik) en dat een ervan specifiek over heksen gaat.

    Nu heb ik de eerste aflevering gezien en waarschijnlijk ga ik het seizoen verder kijken.

    Maar heeft iemand dit seizoen al gezien(ja, ik weet dat het in 2013 is uit gezonden) en mij er iets meer over kan vertellen?

    Welk seizoen van American horror story is het beste?

    40.0% (4 stemmen)
     
    Seizoen 1

    20.0% (2 stemmen)
     
    Seizoen 2

    30.0% (3 stemmen)
     
    Seizoen 3

    10.0% (1 stem)
     
    Seizoen 4


    Physics is awesome

    Ik zou hier nu wel een hele uitleg kunnen gaan schrijven maar ik stel voor dat je even op wikipedia kijkt? c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    MadCry schreef:
    Ik zou hier nu wel een hele uitleg kunnen gaan schrijven maar ik stel voor dat je even op wikipedia kijkt? c:


    Die geeft vaak spoilers.

    Zelf vind ik AHS niet zo'n goede serie. Ik verveel me nogal snel als ik het kijk. Seizoen 1 vond ik net GTST met geesten.

    Anyway, in 'Coven' draait alles zo'n beetje om het uitvinden die nou The Next Supreme is.


    Your make-up is terrible

    Ik heb van Coven maar een paar afleveringen gekeken omdat ik het saai vond haha. Het enige seizoen dat ik helemaal heb gekeken en ook echt het beste vond is seizoen 1.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    MadCry schreef:
    Ik zou hier nu wel een hele uitleg kunnen gaan schrijven maar ik stel voor dat je even op wikipedia kijkt? c:


    Daar heb ik al gekeken, uiteraard. En eerlijk gezegd, werd ik daar niet veel wijzer van.

    Maar bedankt voor de tip!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 18:34 ]


    Physics is awesome

    Mijn favoriete blijft Asylum. =)

    Coven gaat over verschillende thema's: heksen en hun afzondering, hoe ze verborgen moeten blijven. Het zit vol backstabbing. Ook het thema discriminatie komt erin voor, tussen blank en zwart. En eigenlijk draait het hele seizoen rond het vinden van een nieuwe 'supreme'.
    Komt erop neer dat Zoë bij allerlei heksen terecht komt en daar begint het verhaal. De zoektocht naar de nieuwe supreme zorgt ervoor dat iedereen graag die supreme wil zijn. En daar komen dan allerlei verhalen uit: liefderelaties, haatrelaties, achterbaksheid. En naarmate het seizoen vordert, komt het zijverhaal van racisme er in voor.

    Ik hoop dat ik niet teveel verklapt heb. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Mijn favoriete blijft Asylum. =)

    Coven gaat over verschillende thema's: heksen en hun afzondering, hoe ze verborgen moeten blijven. Het zit vol backstabbing. Ook het thema discriminatie komt erin voor, tussen blank en zwart. En eigenlijk draait het hele seizoen rond het vinden van een nieuwe 'supreme'.
    Komt erop neer dat Zoë bij allerlei heksen terecht komt en daar begint het verhaal. De zoektocht naar de nieuwe supreme zorgt ervoor dat iedereen graag die supreme wil zijn. En daar komen dan allerlei verhalen uit: liefderelaties, haatrelaties, achterbaksheid. En naarmate het seizoen vordert, komt het zijverhaal van racisme er in voor.

    Ik hoop dat ik niet teveel verklapt heb. =)


    Je hebt zeker niet teveel verklapt! Je hebt wel mijn nieuwsgierigheid nog meer aan gewakkerd. Dus nu wil ik het liefst het hele seizoen zien.

    Heb jij enig idee hoe het zit met de krachten van de heksen(dat van de supreme heks begrijp ik, zij is de "opperheks" en heeft dus alle krachten die er zijn)?


    Physics is awesome