• Dit is het praattopic van The Assets. Welkom!



    Amaris • Ana
    Crooked• Gabriëlle/Gaby
    Hijacked
    Merlyn
    Stradlin • Xanthe
    Perconte • Xantha


    (De GIF in dit topic komt van Band Of Brothers)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 22:32 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    (...)

    Hm, het licht eraan wat voor personage ze is. Anders zou je uiteraard altijd voor Scarlett Johansson kunnen kiezen :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    In grove lijnen wil ik haar een communicatie—genius maken. Ze is een dame met een duidelijke mening, waarvan mensen nogal snel aannemen dat ze zich omhoog heeft gewipt in haar functie. Ze is niet op haar mondje gevallen, maar ook niet dom en zal in de eerste instantie altijd goed nadenken voor ze iets onderneemt. Ze heeft een hekel aan teamwork, omdat Delta Force voor haar niets meer dan een opdracht is. Ze is zich niet van plan te hechten aan anderen en erg op haar eigen werk gefocust. Dit maakt haar wel uitzonderlijk in haar specialiteit. Eveneens hangt er aan haar hulp (buiten wat er al van haar verwacht wordt) altijd een prijskaartje.
    Ze is niet de slechtste als je eenmaal aan haar ''goede'' kant terecht bent gekomen. Zo is ze loyaal, beschermend en kan ze zelfs grappig zijn. Ze is echter niet van plan om zich zwak op te stellen.

    Zoiets. Veranderd waarschijnlijk nog wel iets, maar als het mag wil ik een Princess—type maken, die vanbinnen een prima doorgewinterde soldaat is/kan zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Crooked schreef:
    In grove lijnen wil ik haar een communicatie—genius maken. Ze is een dame met een duidelijke mening, waarvan mensen nogal snel aannemen dat ze zich omhoog heeft gewipt in haar functie. Ze is niet op haar mondje gevallen, maar ook niet dom en zal in de eerste instantie altijd goed nadenken voor ze iets onderneemt. Ze heeft een hekel aan teamwork, omdat Delta Force voor haar niets meer dan een opdracht is. Ze is zich niet van plan te hechten aan anderen en erg op haar eigen werk gefocust. Dit maakt haar wel uitzonderlijk in haar specialiteit. Eveneens hangt er aan haar hulp (buiten wat er al van haar verwacht wordt) altijd een prijskaartje.
    Ze is niet de slechtste als je eenmaal aan haar ''goede'' kant terecht bent gekomen. Zo is ze loyaal, beschermend en kan ze zelfs grappig zijn. Ze is echter niet van plan om zich zwak op te stellen.

    Zoiets. Veranderd waarschijnlijk nog wel iets, maar als het mag wil ik een Princess—type maken, die vanbinnen een prima doorgewinterde soldaat is/kan zijn.


    Sounds nice! ^^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Thanks for the heads up. ^^

    Ik ga voor Scarlett Johansson, maar dan haar Natasha Romanoff look. Heerlijk pittig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eugene (page 3) staat alvast open voor relaties :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Crooked schreef:
    Thanks for the heads up. ^^

    Ik ga voor Scarlett Johansson, maar dan haar Natasha Romanoff look. Heerlijk pittig.


    Red hair and very bad-ass. :')
    Nope, I like Natasha.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Bedankt, ook voor het compliment in mijn GB.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Crooked schreef:
    Bedankt, ook voor het compliment in mijn GB.


    Het is gewoon zo, haha. Nee oké, maar you're welcome -- Gabriëlle toch? ^^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:

    Het is gewoon zo, haha. Nee oké, maar you're welcome -- Gabriëlle toch? ^^


    Ja. Gabriëlle. Gaby is ook prima.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Crooked schreef:
    (...)

    Ja. Gabriëlle. Gaby is ook prima.


    Haha, haai Gaby. Anaïs, Ana -- how u want. Liever heb ik Ana. (flower)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    (...)

    Haha, haai Gaby. Anaïs, Ana -- how u want. Liever heb ik Ana. (flower)


    Ananas

    Ik kan ook eventueel de namen in de beginpost zetten?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    (...)

    Ananas

    Ik kan ook eventueel de namen in de beginpost zetten?
    Goed plan c: Le moi is Xanthe ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    @ Amaris, ik kan je geen berichten sturen maar ik vind je idee prima. Dru is vrij sociaal, op een oppervlakkige manier, dus dat kan wel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Crooked schreef:
    @ Amaris, ik kan je geen berichten sturen maar ik vind je idee prima. Dru is vrij sociaal, op een oppervlakkige manier, dus dat kan wel.


    Addy is niet de sociaalste op een onzekere manier, maar oké -- me is liking her. :')


    "Satan's friendship reaches to the prison door."