• Ik ben bezig met del 3 van Your Life With Joe Jonas, aleen ik komt nie zo erg ver, ik heb alweer een klein stukje veder getypt!! Ik wil hem graag vandaag af hebben voor mijn vaste lezers.. Maar oke bij deze vraag ik jullie hulp, of tips ofz.. Heb jij zin en tijd? Wil je me dan helpen? ThanQ !!

    we gaan nu wat funnyfact kijken van bekende artiesten!! VEEL PLEZIER!brult Barbara, iedereen gaat zitten en kijkt aandachtig naar het scherm,er komen nu funnymoments van de Jonas Brothers, meteen zijn Xav en Mona diep in het scherm verzonken, niemand krijgt ze even uit hun droom!... Opeens word het scherm op pauze gezetten, precies zodat Joe in beeld is en opeens komt iemand het podium opgerent, m'n mond valt open.. !! Het is Joe Jonas die voor onze neus staat, even voel ik mijn wangen rood kleuren, de lieve jongen die zijn vest aan mijn gaf!


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Je moet ze laten zoenen egt zon moment voor vind ik:$


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Misschien dat ze hem gaat bedanken end an een keer afspreken ofzo?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    "We gaan nu wat funnyfact kijken van bekende artiesten!! VEEL PLEZIER!", brult Barbara. Iedereen gaat zitten en kijkt aandachtig naar het scherm. Er komen nu funny-moments van de Jonas Brothers. Meteen zijn Xav en Mona diep in het scherm verzonken, niemand krijgt ze even uit hun droom. Opeens word het scherm op pauze gezet, precies op het moment dat Joe in beeld is en komt iemand het podium opgerend. M'n mond valt open. Het is Joe Jonas die voor onze neus staat. Even voel ik mijn wangen rood kleuren. De lieve jongen die zijn vest aan mijn gaf!
    -wat ABN foutjes verbeterd-
    Ik heb geen idee wat je hieraan wilt toevoegen. Misschien dat hij haar opmerkt en ook op het podium of iets dergelijks vraagt? Ik weet niet waar ze zitten eigenlijk. Maar als het op een podium is, dat hij haar zit en op het podium vraagt. En dan dat ze achter gaan praten ofzo?


    Life is hard and then we die

    "We gaan nu wat funnyfact kijken van bekende artiesten!! VEEL PLEZIER!", brult Barbara. Iedereen gaat zitten en kijkt aandachtig naar het scherm. Er komen nu funny-moments van de Jonas Brothers. Meteen zijn Xav en Mona diep in het scherm verzonken, niemand krijgt ze even uit hun droom. Opeens word het scherm op pauze gezet, precies op het moment dat Joe in beeld is en komt iemand het podium opgerend. M'n mond valt open. Het is Joe Jonas die voor onze neus staat. Even voel ik mijn wangen rood kleuren. De lieve jongen die zijn vest aan mijn gaf!
    -wat ABN foutjes verbeterd-
    Ik heb geen idee wat je hieraan wilt toevoegen. Misschien dat hij haar opmerkt en ook op het podium of iets dergelijks vraagt? Ik weet niet waar ze zitten eigenlijk. Maar als het op een podium is, dat hij haar zit en op het podium vraagt. En dan dat ze achter gaan praten ofzo?


    ik snap het veel beter nu het in ABN geschreven is. xd. wahah.

    Ik kan er niks aan doen dat ik geen ABN kan schrijven


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Ik kan er niks aan doen dat ik geen ABN kan schrijven

    Dat kan je eigenlijk wel, je moet er gewoon meer op gaan letten. Ik spreek NOOIT ABN en toch kan ik het schrijven.

    Wtf is abn?? ¬¬'


    Crack a bottle

    Wtf is abn?? ¬¬'

    Algemeen ... Nederlands [/weet niet waar ide B voor staat]

    Ik ga niet op me taal letten, hoef ik niet ik schrijf hoe ik wil


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Ik ga niet op me taal letten, hoef ik niet ik schrijf hoe ik wil

    maar voor andere mensne is het veel beter te begrijpen als het ABN is geschreven
    als ik nu een ke zou moetn plat vlams gaan klappen dan zoude gie der wok nieten van verstan

    Algemeen ... Nederlands [/weet niet waar ide B voor staat]


    ABN = Algemeen Beschaaft Nederlands!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Owh XD GheGhe , ABN zuigt ><
    Op zn Ashleys is VEEEEEEEEEEEEEEELL intresanter ^^
    En weetje waarom?
    Omdat ik gwn de lauwste bên ^^


    Crack a bottle