• Lang leven school.

    Ik ben daarnet, rond ehm.. 12 uur ofzo, van de trap geduwt door een klasgenoot omdat ik emo zou zijn ofzo. Weet ik veel waarom, boeit me niet zoveel eigelijk. maja, ik ben er dus afgepleurd omdat ik me niet staande kon houden, had een best zwarte tas bij me enzo. En nu heb ik mijn middenvoetsbeentje waarschijnlijk gekneusd. Ik ging net naar de mentrix toe om te vertellen, zegt ze dat ik gewoon aandacht nog heb. :'S

    Gisteren werd ik er ook al.. 4x afgeduwt ofzo.
    Like, zo leuk is school dus soms..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    :S Jeetje wat een stomme klasgenoten heb jij!
    Wat maakt het nou uit hoe je erruit ziet!
    Je hebt ook niet zo'n geweldige mentrix!
    Ik ben bang dat ze me zouden gaan pesten als ik als emo naar school zou komen, wat ik dus altijd ben als ik niet op school zit. Dat is best wel laf van mij. Daarom heb ik veel respect voor joou (A)

    Liep jij niet achter me op de trap om 12;00 ofzo? :'o


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Pfoe.. als mij dat overkwam konden ze een stomp terug verwachten. Zulke dingen zijn echt niet geinig, je moet maar verkeerd terecht komen en dan lig je in het ziekenhuis.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een stom mens 0.o


    Life is hard and then we die

    Wat een kut mentrix :O omg ik skool sowieso ook altijd al gehaten.


    don't Worry...Be gay.

    waarom worden emo's gehaat? ik heb een emo in de klas en zij is ubertof. ze is echt te gek en iedereen kan het wel goed met haar vinden, zolang je haar maar kent. mensen die haar niet kennen kijken haar ook zo aan met een blik van: aandachttrekker! en jouw mentrix is dus echt een bitch. een kutbitch. ze heeft zelf gewoon aandacht nodig!
    xxx

    wow; en je klasgenoten doen zo kut & je mentrix! zou je miss niet naar iemand anders toe kunnen stappen? het is niet normaal als je vier keer van de trap wordt geduwd per dag ;O


    it's cool to know nothing.

    VEel mensen willen zogezegt "emo" worden
    omda er sommige denken da ze door th te beluisteren emo,gothic fzo zijn
    ma mijn beste vriendin is ne echte emo en word afgekakt
    ma tzijn gewoon die wemo's die emo ne slechte naam geven, ik word zelf afgekakt vn emo terwijl ik da absoluut ni bn!

    O_o lozers.. wij hebben nie eens een trap insgool xP xP


    We can only learn to love by loving.

    Is er geen ander persoon op school waar je het aan kan vertellen? Wat een kutmentrix heb jij zeg. o_O


    blame the bully.

    omg, dat zei de mentrix? dat je gewoon aandacht nodig hebt ofwat? pff die kon mij wat. ik zou naar de directeur gaan, kijken of die wel luistert.


    dat ben ik dan gewoon he xD


    .

    OMG!
    WAT EEN KLERELEIERS! :@
    VERDOMME HE!
    DAT MOESTEN ZE NIET BIJ MIJ IN DE BUURT DOEN! :@


    It's not the same without you.

    Liep jij niet achter me op de trap om 12;00 ofzo? :'o



    was iets later daarna o;


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    van mij krijgen ze een klets tegen hun kop ^-^

    Wat zijn mensen eigenlijk zielig. denken ze dat ze beter worden om iemand anders pijn [van binnen en/of lichamelijk] te doen.
    Btw; wat heb je een kut mentrix. & net of je emo bent als je een zwarte tas heb ;00


    Sweet dreams will come true.