• Zal ik Doctor Who gaan kijken? En moet ik dan gewoon bij season 1 beginnen of bij season 5?

    Moet ik Doctor Who gaan kijken?

    83.3% (20 stemmen)
     
    Ja, vanaf season 1

    4.2% (1 stem)
     
    Ja, vanaf season 5

    12.5% (3 stemmen)
     
    Nee


    save the bees

    Gewoon beginnen bij seizoen 1 ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Plue schreef:
    Gewoon beginnen bij seizoen 1 ^^



    Is het leuk genoeg?


    save the bees

    Permanent schreef:
    (...)


    Is het leuk genoeg?


    Ik vind van wel, maar je kan denk ik het best gewoon kijken en dan zelf beslissen of je 't leuk genoeg vindt of niet.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Bedoel je seizoen 1 of 5 van de nieuwe Doctor Who serie? Dan zou ik gewoon bij 1 beginnen, want het is een doorlopende verhaallijn.


    Your make-up is terrible

    Sowieso bij seizoen één van de nieuwe serie beginnen als je het gaat kijken, want anders mis je een hoop. ^^ Bovendien vind ik persoonlijk de eerste vijf seizoenen ook echt de beste, want ik ben onderhand gestopt met kijken omdat ik de serie tegenwoordig een stuk minder vind dan aan het begin.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Sowieso bij seizoen één van de nieuwe serie beginnen als je het gaat kijken, want anders mis je een hoop. ^^ Bovendien vind ik persoonlijk de eerste vijf seizoenen ook echt de beste, want ik ben onderhand gestopt met kijken omdat ik de serie tegenwoordig een stuk minder vind dan aan het begin.

    Ik zou niet weten waarom iemand Nine en Ten niet zou willen zien. 8D Ik vond ze juist geweldig.


    Your make-up is terrible

    Waarom zou je bij 5 beginnen? :') Daar ben ik juist gestopt, omdat ik er niks meer aan vond. Begin bij seizoen 1 van de nieuwe serie uit 2005. ^^


    Caution first, always.

    Assassin schreef:
    (...)
    Ik zou niet weten waarom iemand Nine en Ten niet zou willen zien. 8D Ik vond ze juist geweldig.


    Ja, precies. Het zou gewoon heel zonde zijn ze over te slaan. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, precies. Het zou gewoon heel zonde zijn ze over te slaan. :3



    Ik vind het nog steeds jammer dat hij maar 1 seizoen had. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    Iedereen is het gelukkig eens. Nine en Ten zijn gewoon ontzettend awesome! En inderdaad, je mist een hele hoop als je bij seizoen vijf begint.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarom zou je bij vijf beginnen? Begin gewoon bij één!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    De enige doctors die ik heb gezien waren Nine en Ten. Ik stopte toen Rose wegging. Als ik jou was, zou ik wel bij seizoen 1 beginnen, want wat ik zag, vond ik wel cool;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Okay top, een vriendin van mij was nmelijk bij season 5 begonnen, mr ik g kijken nu^^


    save the bees

    Ik wil ook doctor who gaan kijken, maar dat bewaar ik wel tot de vakantie haha, of wanneer ik het wat minder druk heb :')

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 21:19 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Assassin schreef:
    (...)
    Ik zou niet weten waarom iemand Nine en Ten niet zou willen zien. 8D Ik vond ze juist geweldig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.