• Ik heb een aantal verhalen gehoord dat kinderen zich niet echt gewild/geliefd voelen..
    wat is jullie mening daar over?

    Ik voel mij niet gewaardeerd thuis

    1000% zeker, ik kom niets te kort thuis.(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik heb 'mwah' aangeklikt, omdat mijn ouders het nu haar hun mening goed bedoelen maar dat niet altijd tot uiting komt op die manier. Daarmee bedoel ik dat ze nogal hun religie mijn strot in duwen en als ik daar iets tegenin breng, ben ik ineens het vreselijkste kind ooit. Verder zijn het hele lieve mensen hoor, maar hierdoor voel ik me niet gewaardeerd, want ze nemen mijn mening niet serieus.


    26 - 02 - '16

    Ik wil een meestal antwoord. ;c


    Your make-up is terrible

    interessant ;3

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 21:24 ]

    Zeker wel. Mijn ouders zijn gewoon goede ouders, voor zover ik weet.


    She was always looking for more..

    Mwah.

    Reden; Soms voel ik me even niet begrepen. Wanneer ik dan iets uit wil leggen en ik zeg een dingetje verkeerd, is het soms wel weer ruzie of gaan we lopen katten op elkaar. Dat zit mij vooral erg dwars.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik voel je
    ^^^^^^^^^^

    Debbaut schreef:
    1000% zeker, ik kom niets te kort thuis. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Merthur schreef:
    Mwah.

    Reden; Soms voel ik me even niet begrepen. Wanneer ik dan iets uit wil leggen en ik zeg een dingetje verkeerd, is het soms wel weer ruzie of gaan we lopen katten op elkaar. Dat zit mij vooral erg dwars.


    Nee, echt niet. Vooral om deze reden.

    Ik voel me gewaardeerd thuis, maar er zijn wel eens van die momenten in huis waarbij mijn ouders ruzie hebben, waardoor mijn moeder vrij geprikkeld is en dan weinig kan hebben.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."