• Hallo Quizlettertjes,

    momenteel ben ik lekker op dreef met mijn story's
    vannacht had ik een geweldig idee.
    daarom vraag ik jullie mening of jullie het uberhaubt wel willen volgen/lezen.

    Komt ie :

    Het nieuwe schooljaar is net begonnen, wat betekent dat sommige leerlingen van school hebben gewisseld.
    er zijn vele groepjes ontstaan, van punk, tot nerds, van wanna-be's tot sexy cheerleaders.
    De Captain van de cheerleaders genaamd Kiki van Dam zit in haar laatste jaar. (zie foto)



    uiteraard zijn er ook nieuwe gezichtjes te zien, de nieuwelingen die van hun oude school naar hier zijn gekomen om diverse redenen.
    Zo heb je ook een emo-meisje, die ook Kiki heet, maar van haar achternaam de Wit heet. (zie foto)



    Vanaf dag 1 kunnen ze elkaar al niet uitstaan.
    maar wat nou als ook nog op dezelfde jongen vallen ?!

    geniet mee van deze meiden die elkaar het leven door en door zuur willen maken !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Doet me denken aan Mean Girls. I like that! :3


    26 - 02 - '16

    Eerlijk gezegd vind ik het idee niet zo origineel meer, je ziet deze soort verhaallijnen wel vaker. Dat wil nu niet zeggen dat ik ga zeggen dat je het niet moet schrijven, als jij per se die story wil schrijven doe je dat gewoon. Het kan misschien toch origineel worden als jij er je draai aan geeft.


    16 - 09 - '17