• Aloha.
    Voor mijn nieuwe verhaal zoek ik uiteraard een cover, en aangezien bijna iedereen hier beter is dan ikzelf :'), dacht ik dat ik het beter hier kon vragen in plaats van zelf een falende cover te maken waar ik toch niet tevreden mee ben :')

    De titel van het verhaal zal The Elementals worden, en het verhaal zal in het engels geschreven worden.
    Het verhaal is gebaseerd op een RPG van mij en Sobremesa; Klikk.
    Mijn verhaal zal gaan over de liefde tussen het meisje uit Ignis, die de naam Alyssa zal krijgen, en een nog naamloze jongen uit Aqua. Natuurlijk is deze liefde niet een liefde die mensen willen zien door de rivaliteit tussen de secties, die zeker tijdens de Elementals extra hoog is.
    Maar als de twee verliefd worden op elkaar tijdens de Elementals komen er natuurlijk problemen enzo.
    Het verhaal zal niet 100 % hetzelfde zijn als het RPG denk ik.

    Wat ik graag op mijn cover wil:
    •Het meisje uit Ignis, met de faceclaim Barbara Palvin
    •De jongen uit Aqua, met als faceclaim francisco lachowski
    •Alle vier de elementen als het kan, en dan met vuur en water iets groter/uitgelicht
    •De titel
    Mijn username hoeft er niet op.
    Ik zou graag een versie met en zonder titel willen.
    Voor de rest van de eisen ben je zelf volledig vrij (:

    Ik heb helaas geen credits dus hier kan ik je dan niet mee belonen. Wel zal ik je naam vernoemen in de story.

    Ik ga het verhaal samn schrijven met sobromesa

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 7:03 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Ik vind't m wrl leuk, al valt de jongen wel iets weg en ziet cover er lichtelijk 'nep' uit. Zou je er misschien een effect/texture ovetheen kunnen gooiden?




    Is hij zo beter?
    Ik struggle nog even met lettertypen. Waarschijnlijk struggle ik nog met alles.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik ga morgen wat proberen!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dit is een heeele late mijn topicss


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    Dit is een heeele late mijn topicss



    Hahahaha.

    @Maleficia: Ik vindt 'm zo al wel leuker.


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)


    Hahahaha.

    @Maleficia: Ik vindt 'm zo al wel leuker.

    Ik heb net eventjes de pagina's gelezen, en ik ben het met Leo hier eens ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Misschien probeer ik ook nog wel wat


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Dit zijn ze dan:




    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Dit zijn ze dan:





    Kan je de tekst ook recht zetten? Want dit leest niet zo fijn.


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Kan je de tekst ook recht zetten? Want dit leest niet zo fijn.

    Is het lettertype goed?


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    (...)
    Is het lettertype goed?


    Hmm.. Ik zou graag net iets anders willen. Misschien een dikker lettertype?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zet het maar even onder een spoiler:







    Zit hier iets tussen? Ik heb ze wit/grijs gehouden nu. Een kleurtje zoals bij die vorige zou alsnog kunnen.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Ik zet het maar even onder een spoiler:







    Zit hier iets tussen? Ik heb ze wit/grijs gehouden nu. Een kleurtje zoals bij die vorige zou alsnog kunnen.


    Hmm, nu ga ik toch maar weer over iets anders zeiken.
    Kan je de hoofdpersonages er iets meer uit laten komen? Ze verdwijnen een beetje in de achtergrond :x


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Hmm, nu ga ik toch maar weer over iets anders zeiken.
    Kan je de hoofdpersonages er iets meer uit laten komen? Ze verdwijnen een beetje in de achtergrond :x

    Zeikerd ^^ Ik vind de eerste wel leuk, eerlijk gezegd, alleen staat het lettertype inderdaad voor de hoofden. Misschien dat je kan zorgen dat de hoofden er niet meer onder zitten, en dan vind ik ze erg leuk (: maar de details enzo vindt ik wel erg mooi, echt leuk gedaan. In ieder geval bedankt voor de moeite ^^

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 22:18 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik heb gisteren photoshop geherinstalleerd, dus ik ga nog iets proberen. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bedankt beiden voor de feedback. Ik zal kijken of ik er nog iets mee kan. Weet echter niet of ik nog veel ga veranderen. Ik heb er al best veel tijd ingestopt en ik denk dat er nog meer mensen zijn die wel iets voor jullie willen proberen!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.