• Tot mijn grote verbazing zag ik net bij 'laatst gelezen' een hoofdstuk staan van mijn eigen inactieve verhaal, dus ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe dat laatst gelezen werkt. Blijkbaar gaat er iets fout....

    Ik stuit wel vaker op inactieve verhalen, maar nam altijd maar aan dat de schrijver daar dan wel mee aan het werk was, maar blijkbaar is dat dus niet zo. Hoe zit dit? (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 9:43 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daar vraag je me wat..


    26 - 02 - '16

    Ik gok dat als je op 'Willekeurige story' klikt en toevallig op een inactief verhaal stuit, dat dit kan gebeuren. Ik weet het niet zeker, maar het zou voor zo ver ik weet de meest logische verklaring zijn. Heb je ergens misschien een link geplaatst dat naar dat hoofdstuk leidt?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Ik gok dat als je op 'Willekeurige story' klikt en toevallig op een inactief verhaal stuit, dat dit kan gebeuren. Ik weet het niet zeker, maar het zou voor zo ver ik weet de meest logische verklaring zijn. Heb je ergens misschien een link geplaatst dat naar dat hoofdstuk leidt?


    Nee. Als je heel goed zoekt vind je misschien een link naar de story, maar niet naar een los hoofdstuk.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Nee. Als je heel goed zoekt vind je misschien een link naar de story, maar niet naar een los hoofdstuk.


    Heeft die story ooit al op actief gestaan? Want dan is het immers wel mogelijk dat iemand die link nog had of dat hoofdstuk ergens bij zijn favorieten had staan en er zo is beland.

    Maar dat is inderdaad een beetje vreemd. :'D Het is mij nog nooit zo opgevallen, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 11:34 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk ook dat het iemand geweest is die jouw hoofdstuk opgeslaan had in zijn favorieten.
    Ik heb dat soms ook dat ik naar mijn favorieten op Q ga kijken en alles af ga. En dan kom ik er soms achter dat het hoofdstuk of de story niet meer actief is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oké! Misschien dat dat het inderdaad is, daar had ik nog niet aan gedacht. Dat iemand een bladwijzer op dat hoofdstuk had ofzo. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat is mij ook vaker overkomen, dat ik een story zie bij 'laats gelezen' en dat ie dan niet bestaat of iets. Nah ja, het zal vast aan bovenstaande verklaringen liggen :')


    I just caught the wave in your eyes