• Korte uitleg over het verhaal:
    De hoofdpersoon( Ik noem haar even A) Heeft een ernstig ongeluk gehad en is geheel verlamd.
    Elke keer als ze wegvalt beleefd ze prachtige dromen die net echt lijken.
    Langzamerhand beginnen de dromen voor haar gevoel werkelijkheid te worden en vergeet ze de echte wereld waar ze alleen maar op bed kan liggen.
    Steeds vaker leeft A in haar droomwereld, haar famillie begint te vreezen dat A op een dag niet meer wakker zal worden.
    Als A in haar droom wereld een jongen ontmoet die alles weet over wat deze wereld eigenlijk is beginnen de dingen te veranderen.
    ( dit klinkt misschien een beetje raar maar ik kan het niet echt beter uitleggen)

    Personages die ik nodig heb:
    De hoofdpersoon(meisje): --> girlicious
    Zusje van hoofdpersoon: --> Gotika
    Zus van hoofdpersoon: --> HoranClub
    De jongen in haar droom wereld: --> Cliffaconda
    Meisje:
    Jongen:
    Beste vriendin/vriend van hoofdpersoon: --> True1Der

    In te vullen:
    - Rol:
    - Voledige naam:
    - Bijnaam:
    - Leeftijd:
    - Karakter:
    - Zijn/Haar verleden:
    - Uiterlijk (Liefst foto)
    - Extra:

    Ik wil graag echt nieuwe rollen en niet die andere mensen al gebruiken.

    Thank you!!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 19:06 ]


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    Klinkt leuk! Als ie online is wil ik wel een abo ;p
    Een logische naam lijkt me op dit moment : dream world/ droomwereld

    Ik wil straks nog wel ff denken over een personage, maar dat moet ik ff op de computer doen ;p


    ~My Mind Is Free~

    - Rol: De jongen uit haar droom wereld
    - Voledige naam: Ashton William James McCain
    - Bijnaam: Ash
    - Leeftijd: 18 jaar oud
    - Karakter: Ashton is een positieve jongen, lachebekje, vriendelijk, grappig, behulpzaam en ga zo maar door. Hij heeft eigenlijk geen slechte eigenschappen.
    - Zijn/Haar verleden: Ashton leefde altijd al alleen in de droom wereld, hij had geen vrienden of familie. Maar dat maakte voor hem niet uit, hij had er nooit bij stil gestaan. Hij had allemaal dieren rondom hem die hem gezelschap hielden.
    - Uiterlijk (Liefst foto):


    - Extra: /


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    - Rol: Zusje hoofdpersoon
    - Volledige naam: Hera
    - Bijnaam: Jojo
    - Leeftijd: 7/8
    - Karakter: Hera is een vrolijk, hyperactief kind. Ze is gek op chocola. Ze is druk, heel druk. En dat is vaak best irritant. Ze is dol op dingen naspelen en is gek op de film Frozen. Het liefst speelt ze met haar barbie's dat verhaal ook na.
    - Zijn/Haar verleden: /
    - Uiterlijk:


    - Extra: /


    ~My Mind Is Free~

    - Rol: Hoofdpersoon
    - Voledige naam: Vanessa Naomi Watson
    - Bijnaam: Nessie of Nes
    - Leeftijd: 17 jaar
    - Karakter: In het begin wat terughoudend, als ze je langer kent komt ze losser, gaat ze meer praten en durft ze ook meer. Ze is lief, betrouwbaar, heeft wel een eigen mening en vaak deelt ze deze ook gewoon met anderen. Ze is erg zorgzaam en beschermend over haar dierbaren.
    - Zijn/Haar verleden: Vanessa is eigenlijk een meisje waar de meeste ouders van dromen. Ze was in het begin een beetje een buitenbeentje. Ze hoorde er niet echt bij omdat ze niet mee wilde doen aan roken, drinken en dat soort gekkigheid om er maar bij te kunnen horen. Ze wilt dat mensen van haar houden om wie ze is. Niet omdat ze een trekje neemt van een sigaret omdat iedereen dat doet. Thuis is ze een mens op zichzelf. Ze houd heel erg van gezelschap maar ook vind ze het niet erg om alleen te zijn.
    - Uiterlijk (Liefst foto) Lang bruin haar met krullen aan de onderkant, bruine ogen, mooi slank figuur, lief maar ook stoer gezicht.



    - Extra: /


    "It means no worries, for the rest of your days"

    --

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:57 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    - Rol: Zus van hoofdpersoon
    - Voledige naam: Zoraka Naomi Watson
    - Bijnaam: Zora
    - Leeftijd: 21 jaar
    - Karakter: Ze is niet vaak verlegen, en neemt het op voor anderen. Als je haar nodig hebt hoef je haar nog maar te roepen en ze helpt je.
    - Zijn/Haar verleden: Ze heeft een normaal verleden...
    - Uiterlijk:


    - Extra: Heeft nou al vier jaar verkering met Axel


    ~Caitlynn

    Klinkt leuk! Als je begint, laat maar weten (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Rol: beste vriendin
    - Voledige naam: sanne rouppe
    - Bijnaam: Unicorn卌 sampie
    - Leeftijd: 18
    - Karakter: sanne is een druk meisje dat graag met haar vrienden omgaat . ze maakt graag nieuwe vrienden maar haat het als ze daar voor drugs miet gebruiken of iets in die richting. Ze is een populair meisje toch zijn al haar vrienden niet populair en dat zorgt soms voor wat problemen. Ze is ook een typische fangirl ze houd van 1D en 5sos . ze is zwaar eenhoorn verslaafd
    - Zijn/Haar verleden: sanne werd vroeger veel gepest en heeft het daar ook best moeilijk mee gehad maar toch is ze haarzelf j . hoe graag ze soms ook wilde veranderen.
    - Uiterlijk (Liefst foto): sanne (ze heeft een neuspiercing weet niet of je dat duidelijk ziet op de foto) sanne is sportief gebouwd en heeft dan ook de nodig abs .
    - Extra: ze is in een relatie metde 16 jarige josh

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 11:17 ]

    - Rol: Meisje

    - Voledige naam: Hailey Smith

    - Bijnaam: Hay

    - Leeftijd: 18

    - Karakter: Hailey is een lief en aardig meisje ze probeert altijd alles goed te doen waardoor ze erg veel stress krijgt pas als iemand zegt van je hebt het goed gedaan is ze weer rustig. ook is ze erg nieuwsgierig wat haar soms in nare situaties brengt. Hailey heeft een onzichtbare muur om haar heen en laat niet veel los pas als je haar echt leert kennen dan kom je erachter wat een lieve meid ze is en verteld ze je alles.

    - Zijn/Haar verleden: Hailey is erg gepest vandaar die onzichtbare muur.

    - Uiterlijk (Liefst foto) Dit is Hailey, ze heft een mooi slank figuur en een echt meisje meisje

    - Extra: Ze Heeft een kleine tattoo on de vorm van ee muzieknoot achter haar oor

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 12:34 ]

    Ik wil het meisje zijn:
    Username: Spring
    Naam rol: Lucy
    de foto:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2015 - 20:20 ]