• Nou ja, chocoladetaart, technisch gezien, maar met varkentjes erop. Dat is waar ik mijn woensdagavond aan heb besteed. *O*




    Ik ben er zo blij mee, oh gosh. Het was ontzettend lastig om hem aan te snijden, haha, want er stonden van iedere hoek wel dingen in de weg. De varkentjes zijn overigens van marsepein en komen uit een supermarkt in Bremen. Het hekje bestaat uit gehalveerde, met chocolade vastgeplakte Kitkats, maar de bloemen en de trog (en de taart) heb ik zelf gemaakt. En stiekem vind ik hem geweldig en die varkens superschattig, dus moest ik dit even delen. ^^

    Dus, wat voor lekkers hebben jullie vandaag gegeten? Of is er misschien nog iemand die recent iets heeft gebakken?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 22:19 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Super leuk! Echt schattig.
    Ik wil altijd wel dingen maken, maar ik heb nooit de benodigdheden en ik heb nooit zin om ze te kopen. ;x En ik ben op de gezonde toer, dus het zijn sowieso geen chocoladetaarten. 8D (of varkenstaartjes)


    Your make-up is terrible

    Het ziet er superschattig uit en het is echt heel gaaf! Als ik chocolade had gelusten had ik hem gestolen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Omg, wat lief!


    26 - 02 - '16

    JamesPotter schreef:
    Het ziet er superschattig uit en het is echt heel gaaf! Als ik chocolade had gelusten had ik hem gestolen!


    wat was dit ookalweer

    Yaaaay, ze hebben een huisje! ^^ Een echt varkenshuisje, dan, al was de kerststal ook leuk. :') Het ziet er in ieder geval heeel lekker uit.

    Vandaag dacht mama eens creatief te doen en aten we tonijn met boekweit. Niet eens in een soort maaltijdachtige vorm, maar gewoon tonijn in de pan met gepofte boekwijt erin geslingerd. Volgens mij ook nog een ui, maar die was niet echt te proeven. Ik voelde me net een die-hard kampeerder die twee weken op muesli aan het overleven was. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Thunderstruck schreef:
    Omg, wat lief!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Volgende keer dat je taart gaat maken eh, mag ik dan komen smullen? _O_ hahaha


    No but seriously. Jij was het toch ook die zo'n kitkat taart als op het plaatje hieronder had gemaakt, right? Die vond ik al geweldig. En deze taart is ook al vet geweldig! Jij hebt taartenbakkunsten! _O_

    Ook echt vet cute zo met die voederbak en bloemetjes. En die varkentjes zelf dan, ook echt super!

    Smaakt de taart zelf eigenlijk ook wel lekker? Het lijkt me echt zó veel chocola dat het misschien juist teveel chocola is. But I could be wrong, ofcourse. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    Super leuk! Echt schattig.
    Ik wil altijd wel dingen maken, maar ik heb nooit de benodigdheden en ik heb nooit zin om ze te kopen. ;x En ik ben op de gezonde toer, dus het zijn sowieso geen chocoladetaarten. 8D (of varkenstaartjes)


    Ja, erg gezond is het niet, haha. Maar goed, ik moet leren voor tentamens, dus dan heb ik wel wat motivatie nodig. ^^



    JamesPotter schreef:
    Het ziet er superschattig uit en het is echt heel gaaf! Als ik chocolade had gelusten had ik hem gestolen!


    Je lust geen chocolade? Wow, dat lijkt me erg lastig. Het zit in zoveel koekjes en dergelijke. :/



    Wiarda schreef:
    Yaaaay, ze hebben een huisje! ^^ Een echt varkenshuisje, dan, al was de kerststal ook leuk. :') Het ziet er in ieder geval heeel lekker uit.

    Vandaag dacht mama eens creatief te doen en aten we tonijn met boekweit. Niet eens in een soort maaltijdachtige vorm, maar gewoon tonijn in de pan met gepofte boekwijt erin geslingerd. Volgens mij ook nog een ui, maar die was niet echt te proeven. Ik voelde me net een die-hard kampeerder die twee weken op muesli aan het overleven was. :')


    Ja, precies! Nou ja, eigenlijk zijn ze nu dakloos, maar ze hebben wel een voertrog, terwijl ze eerst alleen zand konden eten. :'D

    Haha, oh jee. Er bestaat ook zoiets als te veel creativiteit met eten. :'D Ik kan me niet herinneren dat ik ooit boekweit heb gegeten, dus geen idee hoe dat smaakt, maar tonijn is sowieso al niets voor mij. Ik hoop dat je nu niet nog honger hebt?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gibbs schreef:
    Volgende keer dat je taart gaat maken eh, mag ik dan komen smullen? _O_ hahaha


    No but seriously. Jij was het toch ook die zo'n kitkat taart als op het plaatje hieronder had gemaakt, right? Die vond ik al geweldig. En deze taart is ook al vet geweldig! Jij hebt taartenbakkunsten! _O_

    Ook echt vet cute zo met die voederbak en bloemetjes. En die varkentjes zelf dan, ook echt super!

    Smaakt de taart zelf eigenlijk ook wel lekker? Het lijkt me echt zó veel chocola dat het misschien juist teveel chocola is. But I could be wrong, ofcourse. (:



    Ja, dat was ik ook! En een paar maanden geleden had ik nog een topic over mijn Captain America taart. ^^




    Al is er verder niet heel veel aan de taarten, om eerlijk te zijn. Dit is gewoon drie keer hetzelfde recept voor een standaard chocoladetaart/-cake-ding, niet veel ingewikkelds aan. Dit is gewoon een heel prettig recept voor uitbundig versierde taarten, want de taart zelf kost niet veel tijd en heeft heel veel ruimte om dingen op te plakken of tekenen. :'D
    En inderdaad, het is veel chocolade, haha. Je moet hier niet al te grote stukken van eten, want het is behoorlijk machtig. Maar ja, chocolade. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cute, die wil je niet opeten omdat hij er te leuk uitziet.


    16 - 09 - '17

    Dat ziet er eigenlijk echt vetschattig uit! 8D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gibbs schreef:
    Volgende keer dat je taart gaat maken eh, mag ik dan komen smullen? _O_ hahaha


    No but seriously. Jij was het toch ook die zo'n kitkat taart als op het plaatje hieronder had gemaakt, right? Die vond ik al geweldig. En deze taart is ook al vet geweldig! Jij hebt taartenbakkunsten! _O_

    Ook echt vet cute zo met die voederbak en bloemetjes. En die varkentjes zelf dan, ook echt super!

    Smaakt de taart zelf eigenlijk ook wel lekker? Het lijkt me echt zó veel chocola dat het misschien juist teveel chocola is. But I could be wrong, ofcourse. (:

    Ik vind zo'n taarten niet zo fijn omdat het echt veel te veel suiker is en dat is ook ontzettend hard.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Square schreef:
    (...)

    Ja, dat was ik ook! En een paar maanden geleden had ik nog een topic over mijn Captain America taart. ^^




    Al is er verder niet heel veel aan de taarten, om eerlijk te zijn. Dit is gewoon drie keer hetzelfde recept voor een standaard chocoladetaart/-cake-ding, niet veel ingewikkelds aan. Dit is gewoon een heel prettig recept voor uitbundig versierde taarten, want de taart zelf kost niet veel tijd en heeft heel veel ruimte om dingen op te plakken of tekenen. :'D
    En inderdaad, het is veel chocolade, haha. Je moet hier niet al te grote stukken van eten, want het is behoorlijk machtig. Maar ja, chocolade. :Y)


    Oeh, oeh, oeh! Looks yummie!

    Boeiend. Het resultaat is vet cute en als het ook lekker is, is het helemaal goed! c:

    Hahahaha jaaa, het ziet er inderdaad ook erg machtig uit! x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben écht helemaal gek op varkentjes, ze zijn zo leuk :3
    Die taart is geweldig!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Avarosa schreef:
    (...)Ik vind zo'n taarten niet zo fijn omdat het echt veel te veel suiker is en dat is ook ontzettend hard.


    Jaa dat ben ik met je eens. Teveel suiker is ook niet goed/lekker.

    Maar het ziet dr wel tof uit though. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •