• Superheroes& Supervillains

    Tien jaar geleden aan de rand van de stad Herron ontplofte een fabriek. Daardoor kregen enkele mensen krachten. Sommigen gebruiken die krachten niet, anderen wel en niet altijd voor goede zaken. Er zijn nu twee teams met superkrachten in de Herron. Het ene team probeert de stad te vernietigen, het andere team probeert de stad te redden. Ook enkele mensen hebben zich bij het helden team aangesloten.


    Villains
    Villain Headquarters

    (bevind zich onder de grond. Je komt er binnen via een geheime gang in het metro station verder op)


    Invullijstje
    Naam:
    "Super"naam:
    Leeftijd (17+):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Kostuum:
    Krachten (2) (bv supersterk, teleportatie):
    Zwakte ("super"zwakte):
    Zwakte ("gewone" zwakte):
    Overdag beroep:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Heroes
    Hero Headquarters


    (bevind zich op de zolder van een kerk die niet meer in gebruik is)


    Invullijstje
    Superheld:
    Naam:
    "Super"naam:
    Leeftijd (17+):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Kostuum:
    Krachten (2) 1 (bv vliegen, water manipuleren):
    Zwakte ("super"zwakte):
    Zwakte ("gewone" zwakte):
    Overdag beroep:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Mens:
    Naam:
    Leeftijd (17+):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Sterk punt:
    Zwak punt:
    Rol in het team (dokter, researcher, vriend) :
    Overdag beroep:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Villains [vol]
    - Adriana Charlie Hale - "The Alpha" Orton (2) (leider)
    Shapeshifting, voodoo

    - Lauren Jane Sanler - "Siren" Exorcizamus (3)
    Death by touch, Conjuration

    - Tiffany 'Lilith McCarthy - "The Icequeen" Mrs_Hemmings (12)
    ijs en elektriciteit manipulatie

    - Twen Oprich - "Taker" Orochi (11)
    Computermanipulatie en schaduwbeheersing

    - Quinn Quinlan Randall Roth- "The Darksin" Sobremesa (11)
    Supersterk, Telikinesis

    - Jagger Matthias Emanuel Santos - "Solar" Karabatic (4)
    vuur, krachtvelden produceren

    Heroes: [vol]
    - Gereserveerd Taytay
    - Lola "The Spark" Geleninja (1)
    Explosies, pijnverwijdering

    - Skylar Nassau - "Storm" Quivers (7)
    Weermanipulatie, vliegen

    - Brianna Rozales - "The Breeze" Sobremesa (4) (leider)
    Rook, supersnelheid

    - Markos Luca Salvatore - "The Anti-hero" Orton (5)
    Lichaam en geest manipulatie

    - Jackson Felix Anderson. "Blue Eyes" Mrs_Hemmings (11)
    zweven, versterkte zintuigen

    - Teddy Everbleed - "Mindfuck" Trohman (6 )
    klauwen, ilusies

    - Burton Matthew Liegbott - "Steel Arrow" Perconte (4) (missieleider)
    wind, ijzerenhuid


    Regels
    # Geen bestaande superhelden/slechteriken.
    # Iedereen 2 superkrachten.
    # Geen perfecte personages.
    # Niet elkaar pesten/uitschelden. Mag wel als personages.
    # Niet elkaar zomaar doden. Spreek het eerst even af.
    # Minimum aantal woorden: 100

    # krachten inspiratie (klik) (klik)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 16:23 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mag je trouwens een anti-hero maken of moeten het écht goede heroes zijn?


    El Diablo.

    Orton schreef:
    Mag je trouwens een anti-hero maken of moeten het écht goede heroes zijn?


    Wel dat ligt er aan. Waar denk jij precies aan bij anti-hero?
    Want als ze een beetje kunnen samenwerken in het team is dat wel handig.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.



    Een paar van deze dingen. Hij kan wel samenwerken met de anderen.
    Het is meer van hij is niet het typische goede persoon enzo die je bij een hero zal verwachten.


    El Diablo.

    Orton schreef:



    Een paar van deze dingen. Hij kan wel samenwerken met de anderen.
    Het is meer van hij is niet het typische goede persoon enzo die je bij een hero zal verwachten.


    Wel zolang hij geen mensen gaat vermoorden en mensen red vind ik het prima, kan ook wel leuk voor spanning in het team zorgen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Naam:
    Twen Oprich
    "Super"naam:
    Taker
    Leeftijd (17+):
    23
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Kostuum:
    Krachten (2)):
    Schaduw manipulatie, het vermogen om schaduwen van andere en zichzelf te laten vervormen in wezens.
    Zwakte ("super"zwakte):
    Zwakte ("gewone" zwakte):
    Overdag beroep:
    Ijscoman
    Geschiedenis:
    Extra:

    De rest komt.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 9:52 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Een vrouwelijke mens die researcher is graag

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 19:03 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CaptianHook schreef:
    Een vrouwelijke mens die researcher is graag


    Je staat er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mag ik een jongen bij de heroes met de krachten van Spiderman en bij de villains een meid met ijskracht?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 19:14 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''



    Naam:
    Adriana Charlie Hale.
    Bijnaam:
    Adri of AC (Ee-Sie).
    "Super"naam:
    The Alpha.
    Dit omdat iedereen merkt dat ze een leider is, of in elk geval denkt dat ze er een is.
    Ook haar 'need' naar macht heeft haar deze naam gegeven.
    Leeftijd (17+):
    Ze is nu 20 jaar en geboren op 7 augustus.
    Innerlijk:
    Adriana is een dame die gewend is te krijgen wat ze wil. Maar echt verwend kan je haar niet noemen. Ze zorgt altijd dat ze eigenhandig haar zin krijgt. Adriana is een echte doorzetter, het is geen type dat zal opgeven. Hier kan ze behoorlijk ver mee gaan, beangstigend voor sommige mensen. Ze is echt het type dat het pas op zal geven als ze zelf écht niet verder kan. Het maakt haar bij wijs van spreken niet uit of ze haar eigen leven op het spel zet, als ze haar doel maar bereikt. Adriana is intelligent en koppig, wat een behoorlijk irritante combinatie is. Ze is het gewend om gelijk te hebben, als het niet zo is geeft ze het ook niet toe omdat ze er vaak zo zeker van is dat zij zelf gelijk heeft. Ze kan soms behoorlijk haar zin doordrijven, ze doet wat ze wil. Als ze haar zinnen op iets heeft gezet is het erg moeilijk om haar daarvan af te brengen.
    Als ze iets uitlegt merk je gelijk dat ze weet waarover ze het heeft. Dit maakt haar dan ook vrij zeker. Haar plannen zijn meestal waterdicht. En mocht het mis gaan, dan heeft ze al snel weer een oplossing. Adriana is sluw, maar dat is alleen om zichzelf en de mensen van wie ze houd te beschermen. Adriana houdt van sarcasme en gebruikt het zelf dus ook vaak. De sarcasme druipt er meestal vanaf in haar opmerkingen, natuurlijk helemaal als er domme vragen worden gesteld. Haar sarcasme is door de jaren heen wel gegroeid. Adriana zal het zelfs in de meest benauwde situaties gebruiken.
    Adriana is dat meisje dat zich overal uit kan helpen door haar charmes. Ze weet perfect wat ze moet zeggen in welke situatie en wanneer. Dit zorgt ervoor dat velen haar mogen en al veel jongens als een blok voor haar zijn gevallen. Soms gebruikt ze het om te flirten, maar meestal in het alleen maar om haar zin te krijgen of om uit een moeilijke situatie te komen.
    Als je Adriana met één woord moest beschrijven, dan zouden veel mensen zeggen 'uitdagend'. Het is gewoon iets wat ze altijd al gehad heeft. Bij alles wat ze zegt hoopt ze er een reactie uit te krijgen bij de ander, dat vind ze altijd leuk. Adriana weet dat ze allerlei reacties los kan maken bij mensen. Het leukste vind ze nog wel als ze uitdagend gedrag terug krijgt, want dan weet je eigenlijk nooit wat eruit gaat komen. Adriana houdt niet van voorspelbare dingen, dus dat vind ze altijd leuk.
    Tot slot vind Adriana één ding belangrijk en dat is macht. Ze wil controle hebben en ze wil dat alles gaat zoals zij het wilt. Daar gaat ze ook erg ver in. Ze zal er alles aan doen om de leider te worden, om degene te zijn met de macht. Het maakt haar vrij weinig uit wat ze ervoor moet opofferen.
    Uiterlijk:
    Adriana is een erg knappe, jonge vrouw. Ze heeft op zich geen bijzondere kenmerken, maar toch draaien de hoofden naar haar toe als ze ergens naar binnen loopt. Adriana heeft een gebruinde huidskleur. Ze wordt snel bruin en daarom zal je altijd een tintje zien. In de winter is ze een groot fan van de zonnebank, maar gaat niet zoveel dat het er onnatuurlijk uit ziet. Adriana's ogen zijn zwart. Niet donkerbruin, nee echt zwart. Op een paar blauwe stipjes na is dit dan ook de enige kleur die je zal zien. Haar ogen maakt ze vaak donker op. Adriana heeft een normale neus, die misschien een beetje naar de kleine kant neigt. Ook heeft ze erg volle lippen die ze vaak in een rode kleur stift. Haar knappe gezichtje worden omringt door lange, zwarte lokken. Haar haar heeft een natuurlijke slag en is erg dik. Kappers verbazen zich er soms nog wel is over. Haar haar is nog steeds dik, zelfs al is het uitgedund. Soms vervloekt ze haar haar, ze is er namelijk altijd lang mee bezig om de klitten eruit te halen. Toch zal ze het nooit veranderen als ze de keuze kreeg.
    Adriana heeft een slank lichaam met toch prachtige curves. Dit vormt een mooi zandloper figuur. Ze heeft een volle, vrij grote boezem. Een slanke, kleine taille. Mooi gevormde heupen en een volle kont. Zet haar 'killer legs' erbij en dit maakt haar een prachtig plaatje. Vooral voor mannen. Adriana is 1.71 lang. Dit heeft ze vooral te danken aan haar lange, slanke maar toch gespierde benen. Ze sport vrij veel, waardoor ze een vrij strak figuur heeft.
    Adriana heeft verschillende gaatjes in haar oren, een navelpiercing en drie piercings in elke heup. Deze tattoo heeft ze tussen haar schouders staan.
    Kostuum:
    Ze draagt dit. De laarzen komen tot haar knieën en er zit een grote capuchon op haar jasje. Deze toont bij haar gezicht alleen haar lippen. Die bekend staan om de bordeauxrode kleur...
    Krachten (2) (bv supersterk, teleportatie):
    Haar twee krachten werken goed samen. Haar eerste kracht is namelijk Shapeshifting. Ze kan in elk dier of persoon veranderen door er goed aan te denken. Als ze echter teveel van haar concentratie verliest veranderd ze langzaam terug.
    Haar tweede kracht beschrijven veel mensen als erg speciaal. Ze is een 'human vooddoo doll'. Alles wat er met haar lichaam gebeurt, gebeurt ook met de gekozen persoon in haar gedachtes. Het maakt niet uit of ze zelf de schade aanricht of iemand anders. Dit kost haar iets meer kracht dan shapeshifting, maar ook dit heeft ze goed ontwikkeld.
    Zwakte ("super"zwakte):
    Haar grote zwakte zit in haar concentratie. Met shapeshifting veranderd ze dan terug, maar met haar tweede kracht ligt het wel anders. Als ze zich niet goed focust op een persoon, zal diegene ook geen schade krijgen. Alleen zijzelf dus.
    Zwakte ("gewone" zwakte):
    Haar gewone zwakte moet dan echt water zijn, diepe wateren dan. Ze is als klein meisje bijna verdronken en dat heeft een grote impact gehad. Ze voelt zich daarom nooit goed bij zeeën, meren of zelfs zwembaden. Dat laatste dan wel wat minder, maar alsnog.
    Overdag beroep:
    Ze is overdag een doodnormale student geneeskunde, ze zit nu in haar derde jaar.
    Geschiedenis:
    Adriana komt uit een groot, steenrijk gezin. Ze leefde dan ook met haar ouders en vijf oudere broers in een villa. Ze was het jongste kind en het enige meisje, hierdoor had ze thuis erg weinig te zeggen. Op school werkte ze zichzelf hierdoor naar de top. Ze werd een persoon waar mensen naar op kijken, die wat te zeggen had. Haar 'need' naar macht werd steeds groter, ook al had ze het al op school. Ze werd dreigend, gevaarlijk zelfs. Maar ze wist het altijd zo te draaien dat iedereen haar geloofde. Dit gedrag begon ze ook thuis te vertonen. Haar ouders en broers werden zelfs bang van haar, ze moesten haar haar zin wel geven. Wie weet wat ze anders zou doen. Dit werd door haar krachten alleen maar erger, ze werden steeds banger. Zeker toen ze haar krachten op haar 15e ontwikkeld had. Met de hulp van haar oom is ze uiteindelijk uit huis gezet op haar 17e, sindsdien heeft ze ook geen contact meer gehad met de familie. Niet dat het haar veel uitmaakt. Ze woont tegenwoordig in een klein appartement en studeert. Maar dat is alleen een cover up. Ze zit bij de villians, maar haar doel houdt ze voor zichzelf. Zodra ze de macht heeft, heeft ze niemand meer nodig.
    Extra:
    x
    Relaties:
    Brianna - Vriendinnen Real Life
    Jagger - Love interest
    Burton - Vijanden

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 18:02 ]


    El Diablo.

    Mrs_Hemmings schreef:
    Mag ik een jongen bij de heroes met de krachten van Spiderman en bij de villains een meid met ijskracht?


    Krachten moet je gewoon bij je personages zetten.
    Bedoel je met spiderman dat hij tegen muren op kan lopen? want ik heb liever niet dat je de krachten van superhelden die al bestaan neemt, dus vliegen, ijs, vuur enzo is goed, maar precies die webben en tegen muur op lopen is echt spiderman.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Krachten moet je gewoon bij je personages zetten.
    Bedoel je met spiderman dat hij tegen muren op kan lopen? want ik heb liever niet dat je de krachten van superhelden die al bestaan neemt, dus vliegen, ijs, vuur enzo is goed, maar precies die webben en tegen muur op lopen is echt spiderman.


    Oh eh, dan doe ik wel een soort van vliegen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mrs_Hemmings schreef:
    (...)

    Oh eh, dan doe ik wel een soort van vliegen.


    Sorry, mijn internet is echt heel traag. Hij heeft pas net er op gezet dat er een tijdelijke stop is bij vrouwelijke villains (ik weet niet hoeveel mensen er nog bij komen en ik wil mannen en vrouwen graag gelijk houden).
    Ik zet je mannelijke held er bij. Je vrouwelijke schurk komt er bij zodra het aantal mannen en vrouwen iets meer gelijk is.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Sorry, mijn internet is echt heel traag. Hij heeft pas net er op gezet dat er een tijdelijke stop is bij vrouwelijke villains (ik weet niet hoeveel mensen er nog bij komen en ik wil mannen en vrouwen graag gelijk houden).
    Ik zet je mannelijke held er bij. Je vrouwelijke schurk komt er bij zodra het aantal mannen en vrouwen iets meer gelijk is.


    Okay :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een vrouwelijke hero aub? (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mag ik een mannelijke Vilain die het vuurelement als kracht en een vrouwelijke Hero met super snelheid?
    Oeh, ik zie dat je twee krachten per persoon mag^^ mijn man heeft dan ook nog bovenmenselijk sterk en mijn vrouw beeld implantatie

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 19:56 ]


    “A queen will always turn pain into power.”