• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •,
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    Nenya • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •
    Thunderstruck •Erieka• 19 •


    Song of the night:Never Been In Love ft. Icona Pop Cobra Starship

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 10 januari.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    - Kyle met Fools Garden - Lemon tree
    - Rani met Kodaline - Honest
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Lieve Nightclubbers, Sylvie (Tylan) gaat een Nightclub story beginnen en wil iedereen uit dit topic de kans geven om deel uit te maken van de story. Ze wil iedereen er graag in betrekken omdat deze story tot stand komt door dit topic. Daarom is haar vraag wie graag in de story wil verschijnen? Als je je opgeeft kom je als personage in de story terecht, je mag dan ook een eigen rol opgeven (het wil dan dus niet zeggen dat je co-auteur wordt). Een tip voor de rollen, het verhaal draait om een nachtclub, dus bedenk wat voor mensen daar rondlopen (bv. uitbater van de club, barman, dj, bewaker, ect.). Het is niet verplicht om je op te geven, dit is geheel vrijwillig. Bedenk wel dat eenmaal de story begint er geen rollen bij kunnen komen of weggaan, om de verhaallijn niet door de war te gooien.

    Alleen je rol opgeven! Geen lijstje invullen!

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 8:56 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 jan 2015 - 22:20 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Nenya schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je? Thuis of ...

    In de zin van dat ik geen relatie meer heb.


    26 - 02 - '16

    Tylan schreef:
    (...)

    Nee, voor eentje maar, hij gaat gewoon bellen of ze nog beschikbaar zijn. Ik weet hoe de honden zijn, een buurvrouw van vroeger had een Beagle en mijn moeder heeft vroeger een Shitzu gehad. Zelf heb ik ook al twee honden gehad hoor.


    Ah okaay ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tylan schreef:
    (...)

    Nee, voor eentje maar, hij gaat gewoon bellen of ze nog beschikbaar zijn. Ik weet hoe de honden zijn, een buurvrouw van vroeger had een Beagle en mijn moeder heeft vroeger een Shitzu gehad. Zelf heb ik ook al twee honden gehad hoor.


    Ik hoop echt dat je een hondje krijgt.


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    (...)
    In de zin van dat ik geen relatie meer heb.


    Awh, dat vind ik echt heel jammer voor je. Dat klinkt misschien cliché en totaal verkeerd verwoord, maar dat is wellicht omdat ik zelf niet weet hoe het voelt, maar echt, I'm sorry for you.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nenya schreef:
    (...)

    Awh, dat vind ik echt heel jammer voor je. Dat klinkt misschien cliché en totaal verkeerd verwoord, maar dat is wellicht omdat ik zelf niet weet hoe het voelt, maar echt, I'm sorry for you.


    Ik snap hoe je het bedoelt. Ik vind het fijn dat mensen meeleven, dankjewel


    26 - 02 - '16

    Dat was een lekker kopje kamillethee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo leuk als je sims in de pubertijd is :W
    Ze heeft echt van die dagen waar ze heel chago is en dat iedereen in huis haar ontloopt. Ze schold zelfs haar moeder uit, whahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    Zo leuk als je sims in de pubertijd is :W
    Ze heeft echt van die dagen waar ze heel chago is en dat iedereen in huis haar ontloopt. Ze schold zelfs haar moeder uit, whahah.


    Klinkt als mijn eigen puberteit :W


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    (...)

    Klinkt als mijn eigen puberteit :W


    Hahah :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Insouciant schreef:
    Ik ben weer alleen, zeg maar :c


    Ah. Wat erg voor je.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zeurkous hiero: er is wat fout gegaan bij de [q] in de beginpost. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Zeurkous hiero: er is wat fout gegaan bij de [q] in de beginpost. :Y)


    Pas het aan. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eindelijk heb ik weer eens een leuke foto weten te maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    Eindelijk heb ik weer eens een leuke foto weten te maken.



    Da's inderdaad een erg mooie foto! :3


    26 - 02 - '16

    Pff zo'n drukke dag gehad. Thuis de hele voorkamer omgegooid en nog bezig. Nou moet ik ook nog een hoofdstuk schrijven straks (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.