• Yep. Ik verveelde me weer eens en mijn broertje kwam met zijn hamster naar beneden. Mijn camera lag op de tafel en toen begon ik foto's te maken van zijn hamster. Toen kwam mijn broertje op het idee een soortement van fotoshoot met zijn hamster te doen. Ik kon dat niet weigeren, want ik verveelde me kapot. Hieronder zijn wat van de foto's te zien. Ik ben wel redelijk blij met het resultaat, aangezien de hamster erg bewegelijk en nieuwsgierig was. Daardoor zijn heel veel foto's mislukt ;x

    "Ben ik niet schattig?"



    "Wassen is belangrijk! Ik was mezelf wel tien keer per dag."



    "Romeo, oh Romeo... Waar zijt gij toch, mijn Romeo!"



    "Of het uitzicht mooi is? Maar natuurlijk!"




    Wat doen jullie op een (saaie) zondagmiddag?


    26 - 02 - '16

    Haha, die zijn echt grappig! Maar ik doe leren voor mijn examen morgen, dus voor mij is het geen saaie zondagnamiddag. Hold on... Jawel, dat is het wel. ><


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Haha, die zijn echt grappig! Maar ik doe leren voor mijn examen morgen, dus voor mij is het geen saaie zondagnamiddag. Hold on... Jawel, dat is het wel. ><


    Oei, succes dan ^^

    En dankjewel ;3


    26 - 02 - '16

    Nawh, wat zijn hamsters toch ongelooflijk schattig ^^

    Ik doe gewoon wat ik altijd doe als ik niks te doen heb: uitslapen, schrijven, geschreven stukken controleren, dingen uitzoeken voor verhalen, lezen, studeren, thee drinken, schaatsen proberen te volgen zonder tv in mijn bezit -er is beneden een gesprek gaande waar ik niet bij wil/mag zijn. Dus tja :')


    Happy Birthday my Potter!

    Naaahw, zo leuk! :3

    Ik studeer op me accordeon voor de accordeonles van morgen. En ben nog steeds moed aan het verzamelen om verder te gaan met me kamer op te ruimen (lees: zooi weg te gooien in de container) en met Sheila aan het spelen. Hoewel die op dit moment slaapt.
    Oh en ik ga zo nog een brief schrijven naar een vriendin. Omdat brieven schrijven en post ontvangen leuk is. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Shoppen, cool proberen te zijn, wiskunde. D:

    Me likes de fotos c:


    wat was dit ookalweer

    Dankjulliewel (bloos)


    26 - 02 - '16

    Nawh, schattig!

    Oehh, ik heb vanmiddag de hamsterkooi uitgekuist, ik vond alleen geen wol dus moest hij tijdelijk zonder wol in het huisje liggen. Toen zat hij wat zielig te doen dus heb ik er wat doekjes ingestoken.:W


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Aww, wat een ontzettend schattig bolletje pluizigheid. (bloos)

    Ik ben bezig met mijn semantiek boek, aangezien ik binnenkort weer tentamens heb. Ik moet nog acht pagina's over theta-grids, maar ik ben dat aan het uitstellen ik houd een pauze. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "Romeo, oh Romeo... Waar zijt gij toch, mijn Romeo!" Haha, omg, die is grappig. En die daarboven is zo vetschattig, mygod. Cuteness overload.

    Oh, en tekenen. Want ik heb nog veel te leren :')

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 18:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    "Romeo, oh Romeo... Waar zijt gij toch, mijn Romeo!" Haha, omg, die is grappig. En die daarboven is zo vetschattig, mygod. Cuteness overload.

    Oh, en tekenen. Want ik heb nog veel te leren :')


    Teken maar een tweede been in die jurk. No way dat dat gaat passen. Die jurk scheurt dan helemaal! :'D hahaha
    #HashtagsHorenNiet #VrouwmetEenBeen


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Teken maar een tweede been in die jurk. No way dat dat gaat passen. Die jurk scheurt dan helemaal! :'D hahaha
    #HashtagsHorenNiet #VrouwmetEenBeen

    Ze heeft geen één been, blinde kip! Ze heeft er twee lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Ze heeft geen één been, blinde kip! Ze heeft er twee lol.


    Eén! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Eén! :'D

    Twee! Die andere kun je niet zien doordat die verstopt zit achter die andere, blinde :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dankjulliewel ;3


    26 - 02 - '16

    Ahw hamsters zijn leuk!
    Ik heb een leuke zwarte goud hamster, mensen vinden het altijd vreemd dat mijn dieren zo tam zijn hahaja huh geen idee xp


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about