• Ik zit op dit moment in de trein naar Groningen en mijn vriend stuurde me net een sms met de vraag welke schoenen ik aanheb. Ik kijken, en ja hoor: ik heb verschillende schoenen aan. Ik moest me vanmorgen zo voor de trein haasten dat ik helemaal niet oplette op welke schoenen ik pakte. De schoenen van mijn toekomstige schoonzusje zijn allemaal leren laarsjes en ze lijken allemaal op elkaar. Dat is dan wel weer fijn. Ik loop dus niet voor gek. Hoop ik tenminste.

    Dit is gewoon de nieuwe mode van 2015. Net als de grote oorbel met bloem in 2013.

    Hebben jullie ook al iets stoms gedaan vandaag/afgelopen week?

    Ik ben ook al eens vertrokken met een schoen van mij en mijn zus aan. We hebben namelijk dezelfde all stars als zijn de hare een maatje groter. Ik had het dus ook niet door tot ik op mn kot was.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb altijd twee verschillende kleuren sokken aan op een of andere manier


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Avarosa schreef:
    Ik ben ook al eens vertrokken met een schoen van mij en mijn zus aan. We hebben namelijk dezelfde all stars als zijn de hare een maatje groter. Ik had het dus ook niet door tot ik op mn kot was.

    Dat is ook vervelend :P
    Moest je zus ineens een te kleine schoen aan.
    Was het wel dezelfde kleur schoen?

    Ik heb mijn shirts soms verkeerd om aan. Vaak valt het niemand eens op.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Catcall schreef:
    (...)
    Dat is ook vervelend :P
    Moest je zus ineens een te kleine schoen aan.
    Was het wel dezelfde kleur schoen?
    Ja, het waren beide zwarte. Nu draagt ze gelukkig eerder Vans. Hint taken I guess.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Altijd verschillende sokken aan! Mijn moeder vindt het niet leuk, maar ik wel (krul).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik had een paar keer mijn broek verkeerd om aangedaan en schoenen verkeerd om aan, ben niet altijd wakker in de ochtend.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Alleen dat ik nooit dezelfde sokken draag. Verder niet echt. Ik ben totaal geen ochtendmens, daarom ga ik er ook altijd best vroeg uit, zodat ik eerst wakker kan worden en dan pas klaar kan maken.


    Alleen maar tranen van geluk

    Tsuchiya schreef:
    Altijd verschillende sokken aan! Mijn moeder vindt het niet leuk, maar ik wel (krul).


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    HelenaRavenclaw schreef:
    Ik heb altijd twee verschillende kleuren sokken aan op een of andere manier


    26 - 02 - '16

    Hhaha, ik kan er echt niet tegen als ik sokken aanheb die niet bij elkaar horen.
    OCD much xD