Hi,
Ikzelf en Ephrya zijn van plan om binnenkort een story te activeren, enkel hebben we nog geen cover kunnen vinden. Vandaar dit topic.
Wat ik wil?
Titel en moet deze erop? Behind the Truth en ja, graag.
Username erop? Liever niet, gezien ik deze altijd wanneer mogelijk wijzig en het dan dus niet meer klopt.
Samenvatting verhaal (onder een spoiler)
Korte uitleg wat ik zoek. Het verhaal wordt vanuit het opzicht van zowel Ariana als de jongen met de gave van vuur genaamd Dominic gespeeld. Voor Ariana had ik graag als FC Shailene Woodley, en deze wil ik er dan ook graag op. Voor Dominic wordt er als FC Thomas Brodie-Sangster gebruikt, ook deze wil ik er graag op. Daarbij zou ik er ook graag een water- en vuurelement in hebben, en misschien nog lucht en aarde. Hierin geef ik jullie volledig de vrije loop. Ook met de achtergrond en foto's geef ik jullie de vrije loop, gezien Ephrya en ik nog geen exacte locatie hebben besproken.
Horizontale of verticale cover? Het liefst heb ik verticaal.
Sfeer? Graag een soort avontuurlijke sfeer, niet te licht maar ook niet te donker.
De mensen die het willen proberen, ontzettend bedankt. Zowel ik als Ephrya waarderen het heel erg als jullie deze moeite voor ons willen doen.
MVG,
Calendis.
P.S: Rond 20 januari zullen Ephrya en ik een cover uit gaan zoeken.
[ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 11:47 ]
I don't know if life is greater than death but love was more than either