• Lieve lezers van dit verhaal, (als je het wil gaan lezen)

    in dit verhaal haal ik alles naar boven wat in mij opkomt.

    voorbeelden : geweld, sex (waaronder incest), marteling, drugs, straffing etc etc etc ...

    lees dit verhaal en ik laat rillingen over je rug gaan !!

    heb net hoofdstukje 1 online gezet.

    Hallo,

    ik zal mij even voorstellen :

    mijn naam is Dimitri Leonova, ik ben van Russische afkomst.
    ben al een paar jaar in Nederland en het bevalt me totaal niet.
    wilde een ommezwaai maken en meer geld verdienen, en dat kan zeker in Nederland !!

    Mijn dochter Luna Leonova doet het erg goed in Nederland, ze zit in haar examenjaar en gaat op zoek naar een baantje.

    wij hebben de afgelopen maanden het erg zwaar gehad.
    mijn vrouw Sacha Leonova (ook van Russische afkomst) , Luna haar moeder is door een verkeers-ongeluk om het leven gekomen.
    ik moet eerlijk zeggen, dit heeft mij zo erg aangedaan dat ik liters alcohol weg-drink om de pijn te verminderen.
    heel soms neem ik ook drugs, om welke drugs het gaat gaat je geen flikker aan !!

    toen het ongeluk gebeurde was ik gewoon op mijn werk.
    de politie kwam binnen en was op zoek naar mij.
    vond het vreemd en ik wist meteen toen ik hun in hun ogen keek dat er iets mis was.
    kreeg ook een heel naar en onstuimig gevoel toen ze me het trieste nieuws vertelde.
    meteen heb ik vrij gekregen van mijn werk voor 7 dagen.

    daarna ben ik schijnbaar in de auto gestapt en mijn dochter op wezen halen tijdens school-uren.
    kan mij er niet veel van herinneren omdat ik in een shock was.
    ben naar de conciërge geweest en die hebben mijn dochter uit de klas gehaald.
    ik wilde het haar zelf vertellen, maar pas in de auto.

    we waren allebei ingestapt in mij auto en ik zag haar bange houding en ogen die betraand waren.
    er is iets met mama ?? vroeg ze met een bibberende stem.
    ik kon geen woord uitbrengen en sloeg mijn ogen neer.
    op dat moment wist ze dat haar moeder iets was overkomen.
    is ze dood ?? vroeg ze met een pieperige stem.
    ik kon alleen maar "ja" knikken en ik hoorde haar stilletjes huilen in de passagiers-stoel.

    zelfs de terugreis van school naar huis kan ik mij niet herinneren.
    wat ik nog heel goed weet is dat ik een fles alcohol heb gepakt, op de bank ben gaan zitten en de fles binnen no-time op had gedronken.
    mijn interesse is mijn werk is flink gedaald.
    kom vaak te laat, of kom zelfs helemaal niet meer opdagen.
    het boeit mij geen ene f**k meer !!

    excuseer mij, ik ga me nu bezatten !!







    laat me weten als je het leuk lijkt om deze story te volgen ;)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Je gebruikt te veel uitroeptekens en vraagtekens. Fuck. kun je gewoon voluit schrijven, gezien dit niet verboden is. En worst of all: Ik mis hoofdletters. En bij dat ene stukje moet het met aanhalingstekens:

    ''Er is iets met mama?'' Vroeg ze met een bibberende stem.
    Ik kon geen woord uitbrengen en sloeg mijn ogen neer. Op dat moment wist ze dat haar moeder iets was overkomen.
    ''Is ze dood?'' Vroeg ze met een pieperige stem. Ik kon alleen maar 'ja' knikken en ik hoorde haar stilletjes huilen in de passagiers-stoel.


    Zo zou dat ongeveer er uit moeten zien. Eén vraagteken, en aanhalingstekens. Tenzij het chat is, want dan kiezen kiddo's ervoor dat te doen.

    Zelf zou ik niet zo'n verhaal lezen, niet omdat het idee slecht is als dat zo zou zijn; maar zulke dingen lees ik niet graag. Het is niet mijn gerne.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CaptianHook schreef:
    Je gebruikt te veel uitroeptekens en vraagtekens. Fuck. kun je gewoon voluit schrijven, gezien dit niet verboden is. En worst of all: Ik mis hoofdletters. En bij dat ene stukje moet het met aanhalingstekens:
    (...)

    Zo zou dat ongeveer er uit moeten zien. Eén vraagteken, en aanhalingstekens. Tenzij het chat is, want dan kiezen kiddo's ervoor dat te doen.

    Zelf zou ik niet zo'n verhaal lezen, niet omdat het idee slecht is als dat zo zou zijn; maar zulke dingen lees ik niet graag. Het is niet mijn gerne.


    dank je wel voor je positieve kritiek !!

    zal er opletten (nerd)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!