Gezien ik zelf niet al te goed ben in profielen maken, vraag ik het toch maar even hier :')
* Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? Ja, graag. De foto's zullen worden weergegeven in de volgende spoiler, en ik zou ze ook graag op deze volgorde op mijn profiel willen hebben.
De plaats waar ik ze graag wil is schuin op een rij. Eigenlijk in kolommen. Dus in de eerste kolom staat er een plaatje helemaal links, in de volgende kolom staat hij in het midden, en in de laatste kolom staat hij helemaal rechts.
* Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan? Ik wil graag quotes tot teksten op mijn profiel staan, geen informatie over mezelf.
Ik wil dus graag dat jullie gebruik maken van kolommen, en de teksten naast de plaatjes zou ik graag op deze volgorde hebben staan:
(foto hierboven aangegeven) “You take the good, you take the bad. You take them both, and there you have spiders crawling out of a red velvet cupcake.”
"Velvet Darkness. Silken light. The rough burlap of evening.." (foto hierboven aangegeven) "..The frayed cotton of daybreak."
"Black velvet if you please." (foto hierboven aangegeven)
* Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan? Ja, graag bovenaan mijn profiel. En graag gecentreerd.
* Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen? Lettertype: Times. Lettergrootte: Gewoon hetzelfde laten. Letterkleur: Grijs. Ook wil ik de tekst graag schuingedrukt hebben.
Daarbij wil ik graag kolommen, zoals ik al eerder zei.
* Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke? De links die ik wil hebben staan in de spoiler bij vraag naar spoilers.
Eventuele extra's? Ik zou graag een paar van deze: † in mijn profiel verwerkt zien, en ook zou ik graag een paar "tussenlijnen" tussen de kolommen zien, neem bijvoorbeeld dit <><><><><> maar dan een ander patroon. Ook zou ik de tekst graag gecentreerd hebbben.
Ik hoop dat het niet te veel gevraagd is ^^
[ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 13:50 ]
I don't know if life is greater than death — but love was more than either